Stel je persoonlijke vraag #25

Zodat je een legale reden hebt om hem te vermoorden?

13 likes

M’n overbuurvrouw is operazangeres en ze heeft in de eerste lockdown elke avond een raamconcert gedaan waar de halve straat naar kwam kijken. Op kerstavond nog eens uitzonderlijk, en dat was echt heerlijk

50 likes

Alleen een goeie, ik heb ooit naast een ā€˜pianist’ gewoond. Alleen dan een met een keyboard met versterker en een microfoon om mee te zingen. Een grote hel en bij elke fout die die maakte opnieuw beginnen he

6 likes

Ik zou hier prima de hele dag naar kunnen luisteren

3 likes

Dit is hoe ik nu woon 🄲 Alleen dan 2x een gezin met 2 jankkinderen

Edit: die muzikant direct boven mijn slaapkamer en de gezinnen links en boven

2 likes

haha classic, deze toevallig?

3 likes

Ik kan echt niet kiezen. Het lijkt me allebei rampzalig

3 likes

Voor mensen die tampons gebruiken: draag jij 's nachts ook een tampon?

• Nee, dan gebruik ik iets anders
  • Ja, en die laat ik tot de ochtend zitten
  • Ja, en die wissel ik 's nachts ook
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Ik snap niet hoe mensen kunnen slapen met maandverband in. Dat is toch echt niet comfortabel? Ik heb het wel eens geprobeerd want is beter dan hele nacht tampon in, maar dan slaap ik gewoon slecht.

Ja ik ben vroeger bang gemaakt door verhalen uit de Fancy over de tamponziekte, dat als je het de hele nacht liet zitten je dood zou gaan. Maar idd, je voelt het zo zitten/liggen, gaat verschuiven, vangt het niet goed op. Sliep er super onrustig door. En nu doe ik gwn tampon :+1:

1 like

Ik denk dat als je dat vanaf je 11e of 12e doet het wel went…

4 likes

Nee, steenbokken worden vooral als praktisch en saai gezien dus ik had echt precies die smaak verwacht. Enige andere optie was ā€˜doe maar normaal massief melk eitje’.

Echt niet voor niks de sandalen onder de sterrenbeelden.

6 likes

Als het Einaudi zou zijn ga ik of verhuizen óf ik doe de man wat aan. Ik kan die muziek echt niet uitstaan. (Mijn man vind het fantastisch maar die moet het maar luisteren met koptelefoon op.) En het allerergste is: Philip Glass!

1 like

Maar ook heel ambitieus, er zit niks geen ambitie in vanille en creme.

Ik heb gestemd op ā€˜nee, iets anders’, maar ik draag ā€˜s nachts niks. Bloed niet zoveel dus kan overdag ook rustig de hele dag met een tampon doen.

Maar echt met een mini ook bijv? Dat het kan is chill voor jou, maar volgens mij alsnog niet echt goed voor je. Je kan beter een zo licht mogelijke tampon wel verwisselen dan een normale de hele dag inhouden.

Nee nee wel met een tapje natuurlijk voor de ultieme beleving, deze is het. Aanrader wel

4 likes

Ja met een mini hetzelfde verhaal. Maar gebruik liever tampons met inbrenghuls en die heb je (volgens mij) niet in mini. Klopt wat je zegt hoor, is inderdaad niet verstandig! Probeer soms wel tussendoor te wisselen als ik er aan denk.

1 like

Ben je gisteren in een regenbui terecht gekomen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

:sob:
ik gisteren meerdere keren. Ik was in apeldoorn en daar schijnt de meeste regenval ofzo te zijn en dat heb ik gemerkt.

2 likes