Stel je persoonlijke vraag #25

Ik denk dat als je dat vanaf je 11e of 12e doet het wel went…

4 likes

Nee, steenbokken worden vooral als praktisch en saai gezien dus ik had echt precies die smaak verwacht. Enige andere optie was ‘doe maar normaal massief melk eitje’.

Echt niet voor niks de sandalen onder de sterrenbeelden.

6 likes

Als het Einaudi zou zijn ga ik of verhuizen óf ik doe de man wat aan. Ik kan die muziek echt niet uitstaan. (Mijn man vind het fantastisch maar die moet het maar luisteren met koptelefoon op.) En het allerergste is: Philip Glass!

1 like

Maar ook heel ambitieus, er zit niks geen ambitie in vanille en creme.

Ik heb gestemd op ‘nee, iets anders’, maar ik draag ‘s nachts niks. Bloed niet zoveel dus kan overdag ook rustig de hele dag met een tampon doen.

Maar echt met een mini ook bijv? Dat het kan is chill voor jou, maar volgens mij alsnog niet echt goed voor je. Je kan beter een zo licht mogelijke tampon wel verwisselen dan een normale de hele dag inhouden.

Nee nee wel met een tapje natuurlijk voor de ultieme beleving, deze is het. Aanrader wel

4 likes

Ja met een mini hetzelfde verhaal. Maar gebruik liever tampons met inbrenghuls en die heb je (volgens mij) niet in mini. Klopt wat je zegt hoor, is inderdaad niet verstandig! Probeer soms wel tussendoor te wisselen als ik er aan denk.

1 like

Ben je gisteren in een regenbui terecht gekomen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

:sob:
ik gisteren meerdere keren. Ik was in apeldoorn en daar schijnt de meeste regenval ofzo te zijn en dat heb ik gemerkt.

2 likes

ja dit is echt zo! de plaats met de meeste regen per jaar is beekbergen en dat ligt tegen apeldoorn dusja :joy:

3 likes

Oh hier staat Apeldoorn. Ik associeer die plaats ook al jaren met regen haha. Net als Leeuwarden waar het in mijn herinnering aaaaltijd waait.

3 likes

Mijn buurvrouw speelt fluit en ik weet niet of ze gewoon heel slecht is of dat het gewoon een onprettig instrument is maar ik kan het niemand aanraden

2 likes

ja beekbergen valt onder de gemeente apeldoorn dus ze zullen dat wel zo geteld hebben denk ik. niemand kent beekbergen natuurlijk en apeldoorn wel haha

1 like

Ik ben je schoonmoeder denk ik :joy:
Ik mis Sluis.

1 like

OMG Limburg heeft de minste regen?

14 likes

Er mist de optie: ja 1

Nou dat is ook het enige voordeel aan in Limburg wonen dan

2 likes

haha ik heb mn poll verwijderd. Hij was verbazingwekkend genoeg niet goed vond ik.

3 likes

Zooo’n fan van wijn-in-pak! Lekker tappen

1 like