Stel je persoonlijke vraag #25

Ooh goeie tip dit. Ik doe er ook een citronella kaars bij aan en dan waan ik me werkelijk op de camping

6 likes

Hoe interessant vind jij auto’s over het algemeen op een schaal van 1 tot 10? 1 is oersaai boeit me niks, 10 is ik weet alles op het gebied van auto’s.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Mn vader heeft een nieuwe auto gekocht en hij houd ook van auto’s maar ik wist niet zo goed hoe ik enthousiast kon reageren. Of iets over het model of wat dan ook moest zeggen. Dus ik zei, mooi!

1 like

@Marquez in de boeken zit zoveel meer details, gedachten van personages, waarom ze dingen doen etc
Op tv zie je iemand zoenen in het boek lees je het hele hoe en waarom dat wel of geen goed idee is
En er gaat niks boven yung Jamie en Clair maar die latere boeken vind ik ook erg leuk

Trouwens een tip voor de medefans, op de fb van Diana Gabaldon posten ze regelmatig stukjes van het nieuwe boek

3 likes

Haha niet iets gezegd nog over de kleur? Dat zeggen ze ja altijd dat vrouwen niet meer dan dat weten.

Oeh klinkt wel goed dan! Ik twijfel steeds want vond Twilight echt de grootste teleurstelling ooit toen ik het las (en de films vond ik toen echt heel goed) maar misschien ga ik me er toch aan wagen!

Nee dat niet, ik probeerde in te zoomen op de foto zodat ik achter het merk auto kwam. Was te onduidelijk. Ik heb nog steeds geen idee wat voor auto het is. Behalve ‘mooi!’

1 like

Wat vind jij ervan als een man die jou kent grappend jou ‘mevrouwtje’ noemt?

• Stom, ik zou hem dan zelf ook meneertje noemen
  • Geen mening
  • Leuk/lief/onschuldig

0 stemmers

@LaPetiteRobeNoire De kalkconcentratie is inderdaad verhoogt indien het water al eerder gekookt heeft (een deel van het water verdampt). Maarja, even uitkoken met azijn en alles is weer zo goed als nieuw.

1 like

Heel erg stom, ik zou zeggen dat ik dat kleinerend vind en hem zeggen dat hij niemand zo moet noemen punt.

2 likes

Het is nog nooit in me opgekomen om hem dan meneertje terug te noemen maar ik vind het een briljant idee en ga dit zeker doen. :ok_hand:t2:

3 likes

Haha ik heb dit vandaag voor het eerst gedaan. Het was wel via whatsapp, heb nog geen reactie terug.

1 like

Hoe oud was je toen je uit huis ging?

• Jonger dan 20
  • 20-21
  • 22-23
  • 24-25
  • 26-27
  • 28-29
  • 29+
  • Ik woon nog thuis

0 stemmers

Ik ben op mijn zeventiende op kamers gegaan, maar drie jaar later weer bij mijn ouders gaan wonen.

1 like

Terug doen werkt volgens mij wel goed! Een vriend van mij had het bij het vrouwelijke geslachtsdeel ook altijd over 'kutje Want: kut was te grof en vagina te ‘medisch’. Ik vond dat zo ergerlijk dat ik het gewoon elke keer over zijn ‘piemeltje’ ben gaan hebben. Toen had hij wel zoiets van: ohja dat is toch niks eigenlijk. Dus nu doet hij het gelukkig niet meer.

25 likes

Ik heb het album van the Greates Showman echt stuk geluisterd. Net als het album van Wild Rose en A star is born. De muziek van Les hirondelles de Kaboul vind ik ook echt prachtig.

Edit: series tellen ook wel denk ik? ik vind de muziek van Outlander ook geweldig. Heb de albums van de eerste twee seizoenen zelfs op cd.

2 likes

Telt Dinsey muziek :upside_down_face:? Ik wil een Circle of Life op mijn begrafenis.

7 likes

Ik vind de muziek van Peaky Blinders en Babylon Berlin geweldig.

7 likes

Jaaaa! Ik heb ook veel Pirates muziek van Zimmer geluisterd als ik mijn kamer moest opruimen. :joy: Love filmmuziek.

3 likes

Ah ja ik wil can you feel the love tonight als openingsdans op mijn bruiloft :joy:

Maar verder, Disney muziek luister ik wel eens buiten de films om (vooral Vaiana, Lion King en Frozen) en de muziek van de POTC films :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Sowieso ook Disney inderdaad, zet dat geregeld op in de auto als ik de radiozenders zat ben. Veel leuker. :notes:

2 likes