Stel je persoonlijke vraag #25

ja dit is echt zo! de plaats met de meeste regen per jaar is beekbergen en dat ligt tegen apeldoorn dusja :joy:

3 likes

Oh hier staat Apeldoorn. Ik associeer die plaats ook al jaren met regen haha. Net als Leeuwarden waar het in mijn herinnering aaaaltijd waait.

3 likes

Mijn buurvrouw speelt fluit en ik weet niet of ze gewoon heel slecht is of dat het gewoon een onprettig instrument is maar ik kan het niemand aanraden

2 likes

ja beekbergen valt onder de gemeente apeldoorn dus ze zullen dat wel zo geteld hebben denk ik. niemand kent beekbergen natuurlijk en apeldoorn wel haha

1 like

Ik ben je schoonmoeder denk ik :joy:
Ik mis Sluis.

1 like

OMG Limburg heeft de minste regen?

14 likes

Er mist de optie: ja 1

Nou dat is ook het enige voordeel aan in Limburg wonen dan

2 likes

haha ik heb mn poll verwijderd. Hij was verbazingwekkend genoeg niet goed vond ik.

3 likes

Zooo’n fan van wijn-in-pak! Lekker tappen

1 like

Ooh goeie tip dit. Ik doe er ook een citronella kaars bij aan en dan waan ik me werkelijk op de camping

6 likes

Hoe interessant vind jij auto’s over het algemeen op een schaal van 1 tot 10? 1 is oersaai boeit me niks, 10 is ik weet alles op het gebied van auto’s.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Mn vader heeft een nieuwe auto gekocht en hij houd ook van auto’s maar ik wist niet zo goed hoe ik enthousiast kon reageren. Of iets over het model of wat dan ook moest zeggen. Dus ik zei, mooi!

1 like

@Marquez in de boeken zit zoveel meer details, gedachten van personages, waarom ze dingen doen etc
Op tv zie je iemand zoenen in het boek lees je het hele hoe en waarom dat wel of geen goed idee is
En er gaat niks boven yung Jamie en Clair maar die latere boeken vind ik ook erg leuk

Trouwens een tip voor de medefans, op de fb van Diana Gabaldon posten ze regelmatig stukjes van het nieuwe boek

3 likes

Haha niet iets gezegd nog over de kleur? Dat zeggen ze ja altijd dat vrouwen niet meer dan dat weten.

Oeh klinkt wel goed dan! Ik twijfel steeds want vond Twilight echt de grootste teleurstelling ooit toen ik het las (en de films vond ik toen echt heel goed) maar misschien ga ik me er toch aan wagen!

Nee dat niet, ik probeerde in te zoomen op de foto zodat ik achter het merk auto kwam. Was te onduidelijk. Ik heb nog steeds geen idee wat voor auto het is. Behalve ‘mooi!’

1 like

Wat vind jij ervan als een man die jou kent grappend jou ‘mevrouwtje’ noemt?

• Stom, ik zou hem dan zelf ook meneertje noemen
  • Geen mening
  • Leuk/lief/onschuldig

0 stemmers

@LaPetiteRobeNoire De kalkconcentratie is inderdaad verhoogt indien het water al eerder gekookt heeft (een deel van het water verdampt). Maarja, even uitkoken met azijn en alles is weer zo goed als nieuw.

1 like

Heel erg stom, ik zou zeggen dat ik dat kleinerend vind en hem zeggen dat hij niemand zo moet noemen punt.

2 likes

Het is nog nooit in me opgekomen om hem dan meneertje terug te noemen maar ik vind het een briljant idee en ga dit zeker doen. :ok_hand:t2:

3 likes