Ik hou ook heel erg van muziek in games. Heb ook veel cd’s daarvan haha
Ik vind het verder verschrikkelijk als ik ‘juf’ wordt genoemd, dan spreek ik die persoon ook altijd aan als ‘juf’ of ‘meester’.
Het enige filmliedje in mijn Spotifylijst dat niet uit een musical of een Disneyfilm komt is Nearer My God to Thee zoals te horen in Titanic, dat vind ik wel echt prachtig, maar geen idee of het telt want een bestaand muziekstuk en niet speciaal geschreven voor de film.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kies je nieuwe look!
(En oh ja alle kleuren en modellen staan om magische wijze bij je huidskleur en vorm van je hoofd).
Je nieuwe kapsel:

- 1: blonde e-girl stroken
- 2: ‘Narcissa Malfoy hair’, oftewel blonde stroken langs de zijkant van je haar
- 3: curtain bangs
- 4: super korte bob
0 stemmers
En je make-up:
- 1: retro babyblauw
- 2: lekker shinen
- 3: neon lippen
0 stemmers
Heb alleen eau de toilette eigenlijk, weet niet of dat telt
Heb er denk ik een stuk of 30 maar ik heb in een parfumerie gewerkt, de enige parfum in mijn collectie waar ik zelf voor betaald heb is een bodysplash van Victoria’s Secret
1 en die heb ik in een jaar 0x gebruikt
Ik at dit soort dingen, net als Chicken tonight, dus nooit vroeger. Ik zou Aardappel Anders eigenlijk gewoon een keer willen proberen om te weten wat het nu is. Al die dingen waar vroeger reclame voor werd gemaakt met hysterisch blij 90s gezin vond ik zo fancy.
Ik vind parfum echt het meest nutteloze product ooit. En nog duur ook. Zonde van m’n geld
Trauma’s aan Aardappel Anders. Zo goor. Ik weigerde het een keer 's avonds op te eten en in een vlaag van feeksigheid heeft mijn moeder het me de volgende ochtend gedwongen weer voorgeschoteld.
Ik waardeer het heel erg. Vooral in intouchables, en ja ook in the gladiator zit zoooo’n mooi nummer van hans Zimmer dacht ik. Maar volgens mij valt dat onder enya - now we’re free.
Oh en aardappel anders at ik vaak bij een vriendinnetje als ik mee bleef eten. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond het lekker.
Dat tweede kapsel zou ik zo nemen als ik een volle bos haar had. Bij 200 likes doe ik het Grapje
Ik vind Disneymuziek ook geen filmmuziek. Dat is meer musicalmuziek. De achtergrondmuziek vind ik dan wel weer filmmuziek, maar skip ik altijd op Spotify.
Ik heb 2 weken geleden weer eens aardappel anders gegeten en het was zo vies lekker weer Ik maak er wel een ‘fancy’ versie van met groenten en vega gehakt en veel kaas er bij. Niet zo hatsa de pot aardappel anders over aardappels gooien en in de oven knallen.
Uhhhh gekregen Als je bepaalde targets haalt krijgt je echt sicke cadeaus, maarja dat mag ook wel als je weet wat het uurloon is haha
Toevallig dacht ik gisteren ineens laat ik m’n eigen haar eens knippen. Het is lang genoeg want boeit het als het mislukt.
Ben jij snel…*
*sneller dan gemiddeld of wat je zelf vindt
Boos
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bang
- Ja
- Nee
0 stemmers
Verdrietig
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gewoon filmpjes kijken en doen!
Ben ook al paar jaar niet naar de kapper geweest. Heb er in december 15cm afgeknipt en wil nu nog korter. Weet niet waarom want wilde nooit kort. En t blijft wel onder mn schouders maar ben al 5 jaar niet zo kort geweest denk.
Helemaal vergeten erbij te zeggen maar ik heb het ook gedaan! haha
Ik denk niet helemaal zoals het ‘hoort’ want laagjes, maar mijn haar krult toch (althans de eerste dagen na het wassen) dus je ziet het toch niet. En het is eindelijk niet meer té lang!
Nav @Banananana s post die ik net las, vraag jij je vriendinnen te appen als ze veilig thuis zijn?
- Ja
- Ja en ook bij mannelijke vrienden
- Nee maar mn vrienden mij wel
- Nee
0 stemmers