Stel je persoonlijke vraag #25

Haha ik heb dit vandaag voor het eerst gedaan. Het was wel via whatsapp, heb nog geen reactie terug.

1 like

Hoe oud was je toen je uit huis ging?

• Jonger dan 20
  • 20-21
  • 22-23
  • 24-25
  • 26-27
  • 28-29
  • 29+
  • Ik woon nog thuis

0 stemmers

Ik ben op mijn zeventiende op kamers gegaan, maar drie jaar later weer bij mijn ouders gaan wonen.

1 like

Terug doen werkt volgens mij wel goed! Een vriend van mij had het bij het vrouwelijke geslachtsdeel ook altijd over 'kutje Want: kut was te grof en vagina te ‘medisch’. Ik vond dat zo ergerlijk dat ik het gewoon elke keer over zijn ‘piemeltje’ ben gaan hebben. Toen had hij wel zoiets van: ohja dat is toch niks eigenlijk. Dus nu doet hij het gelukkig niet meer.

25 likes

Ik heb het album van the Greates Showman echt stuk geluisterd. Net als het album van Wild Rose en A star is born. De muziek van Les hirondelles de Kaboul vind ik ook echt prachtig.

Edit: series tellen ook wel denk ik? ik vind de muziek van Outlander ook geweldig. Heb de albums van de eerste twee seizoenen zelfs op cd.

2 likes

Telt Dinsey muziek :upside_down_face:? Ik wil een Circle of Life op mijn begrafenis.

7 likes

Ik vind de muziek van Peaky Blinders en Babylon Berlin geweldig.

7 likes

Jaaaa! Ik heb ook veel Pirates muziek van Zimmer geluisterd als ik mijn kamer moest opruimen. :joy: Love filmmuziek.

3 likes

Ah ja ik wil can you feel the love tonight als openingsdans op mijn bruiloft :joy:

Maar verder, Disney muziek luister ik wel eens buiten de films om (vooral Vaiana, Lion King en Frozen) en de muziek van de POTC films :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Sowieso ook Disney inderdaad, zet dat geregeld op in de auto als ik de radiozenders zat ben. Veel leuker. :notes:

2 likes

Ik hou ook heel erg van muziek in games. Heb ook veel cd’s daarvan haha

1 like

Ik vind het verder verschrikkelijk als ik ‘juf’ wordt genoemd, dan spreek ik die persoon ook altijd aan als ‘juf’ of ‘meester’.

Het enige filmliedje in mijn Spotifylijst dat niet uit een musical of een Disneyfilm komt is Nearer My God to Thee zoals te horen in Titanic, dat vind ik wel echt prachtig, maar geen idee of het telt want een bestaand muziekstuk en niet speciaal geschreven voor de film.

2 likes
Heb jij je eigen haar wel eens geknipt?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Kies je nieuwe look!
(En oh ja alle kleuren en modellen staan om magische wijze bij je huidskleur en vorm van je hoofd).

Je nieuwe kapsel:

afbeelding

Kies je kapsel
  • 1: blonde e-girl stroken
  • 2: ‘Narcissa Malfoy hair’, oftewel blonde stroken langs de zijkant van je haar
  • 3: curtain bangs
  • 4: super korte bob

0 stemmers

En je make-up:

Kies de look
  • 1: retro babyblauw
  • 2: lekker shinen
  • 3: neon lippen

0 stemmers

1 like

Heb alleen eau de toilette eigenlijk, weet niet of dat telt :grimacing:

2 likes

Heb er denk ik een stuk of 30 maar ik heb in een parfumerie gewerkt, de enige parfum in mijn collectie waar ik zelf voor betaald heb is een bodysplash van Victoria’s Secret :joy:

10 likes

1 en die heb ik in een jaar 0x gebruikt

2 likes

Ik at dit soort dingen, net als Chicken tonight, dus nooit vroeger. Ik zou Aardappel Anders eigenlijk gewoon een keer willen proberen om te weten wat het nu is. Al die dingen waar vroeger reclame voor werd gemaakt met hysterisch blij 90s gezin vond ik zo fancy.

14 likes

Ik vind parfum echt het meest nutteloze product ooit. En nog duur ook. Zonde van m’n geld

5 likes