Trauma’s aan Aardappel Anders. Zo goor. Ik weigerde het een keer 's avonds op te eten en in een vlaag van feeksigheid heeft mijn moeder het me de volgende ochtend gedwongen weer voorgeschoteld.
Ik waardeer het heel erg. Vooral in intouchables, en ja ook in the gladiator zit zoooo’n mooi nummer van hans Zimmer dacht ik. Maar volgens mij valt dat onder enya - now we’re free.
Oh en aardappel anders at ik vaak bij een vriendinnetje als ik mee bleef eten. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond het lekker.
Dat tweede kapsel zou ik zo nemen als ik een volle bos haar had. Bij 200 likes doe ik het Grapje
Ik vind Disneymuziek ook geen filmmuziek. Dat is meer musicalmuziek. De achtergrondmuziek vind ik dan wel weer filmmuziek, maar skip ik altijd op Spotify.
Ik heb 2 weken geleden weer eens aardappel anders gegeten en het was zo vies lekker weer Ik maak er wel een ‘fancy’ versie van met groenten en vega gehakt en veel kaas er bij. Niet zo hatsa de pot aardappel anders over aardappels gooien en in de oven knallen.
Uhhhh gekregen Als je bepaalde targets haalt krijgt je echt sicke cadeaus, maarja dat mag ook wel als je weet wat het uurloon is haha
Toevallig dacht ik gisteren ineens laat ik m’n eigen haar eens knippen. Het is lang genoeg want boeit het als het mislukt.
Ben jij snel…*
*sneller dan gemiddeld of wat je zelf vindt
Boos
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bang
- Ja
- Nee
0 stemmers
Verdrietig
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gewoon filmpjes kijken en doen!
Ben ook al paar jaar niet naar de kapper geweest. Heb er in december 15cm afgeknipt en wil nu nog korter. Weet niet waarom want wilde nooit kort. En t blijft wel onder mn schouders maar ben al 5 jaar niet zo kort geweest denk.
Helemaal vergeten erbij te zeggen maar ik heb het ook gedaan! haha
Ik denk niet helemaal zoals het ‘hoort’ want laagjes, maar mijn haar krult toch (althans de eerste dagen na het wassen) dus je ziet het toch niet. En het is eindelijk niet meer té lang!
Nav @Banananana s post die ik net las, vraag jij je vriendinnen te appen als ze veilig thuis zijn?
- Ja
- Ja en ook bij mannelijke vrienden
- Nee maar mn vrienden mij wel
- Nee
0 stemmers
Ik heb gewoon veel emoties.
Heel lang geleden dat ik dit voor het laatst heb gegeten maar heb er nu meteen trek in, gaat op de boodschappenlijst. Vies lekker inderdaad
Is me eigenlijk nooit overkomen dat ze niet appen. Maar ik zou ze wel blijven stalken. Al zal ik dan wss de volgende dag een appje terug krijgen met ´sorry was in slaap gevallen´
Ik heb wel heel vaak dat ik dat dan vroeg en vervolgens zelf allang in slaap gevallen was en de volgende ochtend pas een appje van 05:30 “ben thuis hoor!” las.
Waar is de optie: ik heb geen vrienden?
Toen ik nog uitging was dat wel een ding. Dat je zei, ok ben thuis, lig in bed oid. Maar als ik nu afspreek en diegene gaat naar huis ga ik niet vragen of diegene wil appen als hij/zij thuis is. Voelt wat te ver gaan. Al helemaal als ze gewoon met de auto zijn.
Ja dit heb ik ook vaak. Ik zeg wel altijd tegen mensen laat weten als je thuis bent, maar als ze hier 's avonds weg gaan, is de kans groot dat ik al slaap als ze appen dat ze thuis zijn. Zeker omdat de meesten wel ff onderweg zijn
Dit is nog nooit gebeurd eigenlijk dat ik niks hoorde. Al mijn vriendinnen wonen ook samen met hun man/vriend en laten hem dan weten als ze eraan komen, dus ik vertrouw er ook een beetje op dat zij aan de bel trekken als er iets mis gaat. Maar alsnog zou ik wel nog een keer extra appen als het lang duurt, en als ik dan weer niks hoor zou ik wel gaan bellen ja.
- Ik ben lula en ik heb geen vrienden, niet omdat ik geen vrienden kan maken maar omdat ik mijn eigen gezelschap meer waardeer dan dat van andere mensen, omdat die meestal teleurstellend kut zijn.
0 stemmers
Kan komen doordat vandaag mijn 4e weekenddag is. Maar heb al de hele dag last van de sunday scaries, heel irritant en anderzijds chill want morgen pas zondag