Stel je persoonlijke vraag #25

Ik heb gewoon veel emoties.

10 likes

Heel lang geleden dat ik dit voor het laatst heb gegeten maar heb er nu meteen trek in, gaat op de boodschappenlijst. Vies lekker inderdaad :drooling_face:

1 like

Is me eigenlijk nooit overkomen dat ze niet appen. Maar ik zou ze wel blijven stalken. Al zal ik dan wss de volgende dag een appje terug krijgen met ´sorry was in slaap gevallen´

6 likes

Ik heb wel heel vaak dat ik dat dan vroeg en vervolgens zelf allang in slaap gevallen was en de volgende ochtend pas een appje van 05:30 “ben thuis hoor!” las.

25 likes

Waar is de optie: ik heb geen vrienden?

11 likes

Toen ik nog uitging was dat wel een ding. Dat je zei, ok ben thuis, lig in bed oid. Maar als ik nu afspreek en diegene gaat naar huis ga ik niet vragen of diegene wil appen als hij/zij thuis is. Voelt wat te ver gaan. Al helemaal als ze gewoon met de auto zijn.

Ja dit heb ik ook vaak. Ik zeg wel altijd tegen mensen laat weten als je thuis bent, maar als ze hier 's avonds weg gaan, is de kans groot dat ik al slaap als ze appen dat ze thuis zijn. Zeker omdat de meesten wel ff onderweg zijn

1 like

Dit is nog nooit gebeurd eigenlijk dat ik niks hoorde. Al mijn vriendinnen wonen ook samen met hun man/vriend en laten hem dan weten als ze eraan komen, dus ik vertrouw er ook een beetje op dat zij aan de bel trekken als er iets mis gaat. Maar alsnog zou ik wel nog een keer extra appen als het lang duurt, en als ik dan weer niks hoor zou ik wel gaan bellen ja.

1 like
  • Ik ben lula en ik heb geen vrienden, niet omdat ik geen vrienden kan maken maar omdat ik mijn eigen gezelschap meer waardeer dan dat van andere mensen, omdat die meestal teleurstellend kut zijn.

0 stemmers

12 likes

Kan komen doordat vandaag mijn 4e weekenddag is. Maar heb al de hele dag last van de sunday scaries, heel irritant en anderzijds chill want morgen pas zondag

1 like

Opeens flashback naar Kruidvat (Trekpleister/ Etos) snoepzakken vullen met die verschillende bakken in de winkel. Hoe lang is het geleden dat jij dat hebt gedaan?

• dit jaar (2021)
  • vorig jaar
  • 2-5 jaar terug
  • langer dan 5 jaar terug

0 stemmers

Zie jij tijdens de lockdown op zondag meer of minder op tegen maandag (of laatste dag dat je vrij bent/eerste dag dat je weer moet werken)

• Meer
  • Minder
  • Hetzelfde

0 stemmers

Nog nooit :no_mouth:

1 like

Wat van het volgende heb jij wel eens gehad?

• Blinde darm ontsteking
  • Operatie
  • Iets gebroken
  • In narcose gebracht
  • Operatie onder plaatselijke verdoving
  • Nierstenen gehad
  • Blaasontsteking gehad
  • Aambeien gehad
  • Een allergie
  • Eczeem
  • Oorontsteking
  • Oogontsteking

0 stemmers

Nja heel veel losser niet want de regels zijn nu stricter dan van de zomer.
Maar mn geduld is nu wel op in de supermarkt. Geen tijd meer om op anderhalve meter te staan toe kijken tot iemand eindelijk een beslissing heeft gemaakt. Ik weet wel welke boodschappen ik wil dus mi scusie als ik ff 2 sec in je aura sta.

26 likes

Losser in de zin van dat ik in het begin mijn hele huis doorging met alcohol als ik buiten was geweest, ontsmette zelfs m’n sleutels en nu denk ik joe. Maar qua afstand en avondklok en bezoek enz probeer ik me zo goed mogelijk aan de regels te houden.

10 likes

Ik voel me veiliger savonds in

• De stad
  • Een dorp

0 stemmers

Pff lastig. Ik woon in het centrum van een redelijk drukke stad en je wordt 9/10 keer nageroepen en aangesproken door (dronken) jongens/mannen. Heel vervelend, maar er zijn ook anderen aanwezig en vaak politie.

In een dorp ben je vaak alleen dus minder kans om lastig gevallen te worden maar als er dan iets gebeurt zou ik wel een stuk banger zijn vanwege de leegte. Dus denk dorp enger.

2 likes

Ik ben de laatste weken losser. Wat betekent dat ik weleens met 2 vriendinnen en hun partners buiten afspreek op het erf van een van hen (boerderij, dus groot erf). Wat officieel dus niet ‘mag’.

Dit idd in de stad zijn altijd wel andere mensen die je kunnen helpen enzo. Toen ik een x vervelend werd aangesproken in mn dorp op het stille station was ik banger dan wanneer dat me op een druk gebied in de stad zou over komen.

2 likes