Nouja ik vind eerder dat je een verantwoordelijke volwassene moet zijn als de baby er is. Dat je op het moment van zwangersschap nog niet alles geregeld hebt is oké, als het maar veilig is als de baby er is
Definieer “verantwoordelijke volwassene”
Ik vind niet dat kinderen een Stokke stoel of dure kinderwagen hoeven of zelfs maar een eigen slaapkamer. Je hoeft als ouders echt geen hypotheek te hebben of auto voor de deur of vast contract. Je moet gewoon voor een ander kunnen zorgen. Zorgen dat je kind op tijd te eten krijgt, zich veilig voelt, dat het belangrijke waarden meekrijgt, etc.
Kun jij een Rubik’s cube oplossen?
- Ja
- Nee
- Wel eens gedaan
- Nee maar ik ken wel iemand die het kan
0 stemmers
Het viel me pas op dat mannen soms 1 ding kiezen “wat lekker anders is” en daar dan krampachtig aan vasthouden.
Zoals altijd zulke schoenen dragen. Maar in een reality tv show die ik nu kijk zit bijv. ook een man die altijd een zwart overhemd en broek draagt en dan met een felgekleurde stropdas. En een andere man die alleen maar een overhemd met bretels draagt.
Dat is dan echt hun look en ze dragen nooit wat anders, lijkt me vermoeiend.
Ook wel makkelijk toch? Hele rij met stropdassen en dan heb je gewoon je outfit weer gepimpt als je een andere print of kleur draagt.
Stickertjes eraf pulken en terugplakken. En mijn moeder maar denken dat ik een wonderkind was.
Ik vind mezelf wel verantwoordelijk omdat ik mezelf toch al enige tijd in leven weet te houden en probeer na te denken over de gevolgen van mijn bestaan en gedrag. Ik eet bijvoorbeeld vegan omdat ik de aarde niet helemaal stuk wil maken. Vind ik behoorlijk verantwoordelijk van mezelf.
Ik voel me ook wel echt verantwoordelijk omdat mijn bestaan sowieso al kut voor de wereld is. Dus ik voel me ook wel verplicht om daar over na te denken.
Waarom zou jouw bestaan kut zijn voor de wereld?
Omdat er te veel mensen op de wereld zijn. Het beste wat je voor het klimaat kan doen is geen kinderen krijgen. Ik ben er nou eenmaal al maar ik voel me daardoor wel verantwoordelijk voor de schade die ik achterlaat.
Mooilelijk, het zusje van vieslekker.
Haha hier dacht ik ook al aan toen ik het schreef.
Maar eigenlijk vind ik ze gewoon lelijk lelijk.
De grote vraag aller tijden. Heb jij wel eens een poll aangemaakt?!
- Nee
- Ja
0 stemmers
Denk jij dat mensen die geen polls maken introverter zijn?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Wat is jouw poll persoonlijkheid?
- Ik stem meestal wat anderen stemmen.
- Ik stem meestal het eenapopulairste antwoord.
- Ik ben meestal een buitenbeentjesstemmer
- Ik kijk vaak stiekem eerst wat andere mensen stemmen en bepaal op basis van die informatie mijn stem.
- Ik pas soms tussentijds mijn stem aan (nadat ik de antwoorden ook heb gezien).
- Ik stem vaak eerst op het verkeerde antwoord.
- Ik ben een pollllllllurker
- Ik ben een soort Maurice de hond
- ik ben iemand die graag zijn zegje doet na een poll.
- 'Anders…" is my middle name
- Ik ben een early poll voter
- Ik ben een hekkensluiter
- ik heb zo’n mijn momenten waarop ik veel in het polltopic zit.
- Ik zou best bij de POLLitie willen zitten en slechte polls willen bekeuren.
0 stemmers
Denk jij dat mensen die nooit polls maken minder creatief zijn dan gemiddeld?
- Ja dat denk ik wel
- Ik weet het niet
0 stemmers
Nouja jouw polls stralen nou ook niet echt creativiteit uit haha
Lol dat is idd precies bij zo’n poll de verwachting bernadette!
- Iets kostbaars gesloopt
- Iemand fysiek pijn gedaan
- Een dier mishandeld/vermoord (al dan niet per ongeluk)
- Iets gestolen
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Over iemand heengekotst.
Nice.
Ik ben ook niet creatief, gewoon heel gemiddeld. Vroeg het me gewoon af.