Opeens flashback naar Kruidvat (Trekpleister/ Etos) snoepzakken vullen met die verschillende bakken in de winkel. Hoe lang is het geleden dat jij dat hebt gedaan?
- dit jaar (2021)
- vorig jaar
- 2-5 jaar terug
- langer dan 5 jaar terug
0 stemmers
Opeens flashback naar Kruidvat (Trekpleister/ Etos) snoepzakken vullen met die verschillende bakken in de winkel. Hoe lang is het geleden dat jij dat hebt gedaan?
0 stemmers
Zie jij tijdens de lockdown op zondag meer of minder op tegen maandag (of laatste dag dat je vrij bent/eerste dag dat je weer moet werken)
0 stemmers
Nog nooit
Wat van het volgende heb jij wel eens gehad?
0 stemmers
Nja heel veel losser niet want de regels zijn nu stricter dan van de zomer.
Maar mn geduld is nu wel op in de supermarkt. Geen tijd meer om op anderhalve meter te staan toe kijken tot iemand eindelijk een beslissing heeft gemaakt. Ik weet wel welke boodschappen ik wil dus mi scusie als ik ff 2 sec in je aura sta.
Losser in de zin van dat ik in het begin mijn hele huis doorging met alcohol als ik buiten was geweest, ontsmette zelfs m’n sleutels en nu denk ik joe. Maar qua afstand en avondklok en bezoek enz probeer ik me zo goed mogelijk aan de regels te houden.
Ik voel me veiliger savonds in
0 stemmers
Pff lastig. Ik woon in het centrum van een redelijk drukke stad en je wordt 9/10 keer nageroepen en aangesproken door (dronken) jongens/mannen. Heel vervelend, maar er zijn ook anderen aanwezig en vaak politie.
In een dorp ben je vaak alleen dus minder kans om lastig gevallen te worden maar als er dan iets gebeurt zou ik wel een stuk banger zijn vanwege de leegte. Dus denk dorp enger.
Ik ben de laatste weken losser. Wat betekent dat ik weleens met 2 vriendinnen en hun partners buiten afspreek op het erf van een van hen (boerderij, dus groot erf). Wat officieel dus niet ‘mag’.
Dit idd in de stad zijn altijd wel andere mensen die je kunnen helpen enzo. Toen ik een x vervelend werd aangesproken in mn dorp op het stille station was ik banger dan wanneer dat me op een druk gebied in de stad zou over komen.
Mijn ouders wonen al een aantal jaar in een dorp en als ik dan bij hun was en savonds/ snachts thuis kwam dan was het zo stil en donker om vanaf de bushalte (50m) naar hun huis te lopen. Ik ben mij zo vaak de tering geschrokken van een kat die ineens ergens achter vandaan sprong of iemand die zijn hond aan het uit laten was.
Zelf woon ik in de stad en pre corona liep ik altijd alleen naar huis na uitgaan. Voel mij dan veel veiliger met nog veel mensen op straat en snackbars etc die nog open zijn (mocht er wel wat zijn kan je daar nog altijd naar binnen lopen)
Zeker lastig, ik zie hem vanuit mijn ervaring juist andersom. De keren dat ik lastig ben gevallen was in een stad, met mensen eromheen en niemand die me hielp. Ik woon nu in een dorp en voel me daar ‘s avonds veel veiliger dan toen ik nog in de stad woonde.
Ik ben opgegroeid in een dorp, woon nu in een stad en heb al sinds m’n tiende een rape whistle
Dit is mijn janknummer. Als ik me heel rot voel en denk dat huilen gaat opluchten zet ik m ff aan en tadaaa
Ik doe dit juist regelmatig. Ik wil eens in de paar weken ineens gewoon 4-6 snoepjes maar wil niet meteen met zo’n familiezak opgescheept zitten. Was ook heel verdrietig toen zo door covid die bakken heel lang hadden weggehaald.
Is wel best genant als je alleen 5 snoepjes in een zak komt afrekenen Kan ook niet bij de zelfscan helaas want daar is geen weegschaal.
Hoeveel spijkerbroeken heb jij, die je daadwerkelijk ook draagt?
0 stemmers
Mom jeans in 2 kleuren, flared jeans in 2 kleuren en 2 paar Levi’s 501, eentje voor gewoon en de oude voor tijdens het rolschaatsen. Ook nog een denim tuinbroek maar die heb ik niet meegerekend
Weinig, aangezien ik geen skinny jeans meer draag de laatste maanden.
Draag jij nog skinny jeans?
0 stemmers
Zijn er ook mensen die niks van dit doen?
0 stemmers
Ik loop eerlijk gezegd nooit laat over straat dus het is niet echt nodig