Wat zijn je favo recepten van Ottolenghi?
Ik probeer elke maand een nieuw recept te koken om m’n repertoire wat uit te breiden en zoek nog inspiratie
Wat zijn je favo recepten van Ottolenghi?
Ik probeer elke maand een nieuw recept te koken om m’n repertoire wat uit te breiden en zoek nog inspiratie
Als FF een partij zou zijn, hoeveel procent links en rechts zou dat dan zijn?
Je moet wel uitkomen op 100%
Dus midden is 50% van beiden
Links
0 stemmers
Rechts
0 stemmers
En nu in gemiddelden
Links
0 stemmers
Rechts
0 stemmers
Haha ok een raar bericht misschien dit maar bij comments van jou zie ik ook altijd letterlijk dat konijn van je avatar voor me
Nu dus een konijn dat heerlijk ontspannen staat te koken en het helemaal goed voor elkaar heeft in zijn leven.
Late reactie, maar ben best benieuwd waarom veel mensen dit een ongezonde relatie vinden want er zijn toch best veel mensen als meerderjarigen met zo’n groot leeftijdsverschil?
Is het dan omdat het haar eerste relatie is en dan meteen zo’n leeftijdsverschil?
Hoop dat dit niet verkeerd overkomt, maar gewoon benieuwd
Het nadeel vind ik vooral dat je meteen alles alleen moet doen. Alleen bedenken wat je gaat maken, boodschappen doen, alles snijden, koken, opeten, opruimen, afwassen. Ik woon ook op een postzegel met een mini keukenblokje dus koken is nooit relaxed maar altijd net irritant omdat je de hele tijd nieuwe ruimte op het aanrecht aan het creëren bent en op je knieën in een keukenkastje loopt te graven op zoek naar een blikje tomatenpuree. Mijn eettafel is in een bureau is veranderd dus eet nu ook meestal op de bank voor de tv. Vind er niks aan op deze manier.
Maargoed dit is ook deels mijn depressie en the pandemic talking, over 1 à 2 jaar denk ik er misschien (hopelijk) weer heel anders over.
Leuke poll!!
Hoe zou de partij dan heten?
0 stemmers
Wat wordt jouw rol dan?
0 stemmers
Ik heb niet zijn kookboek maar haal hier wel vaak recepten vandaan:
Misschien kun je zo inschatten of het iets voor je is?
Zo he een hogere macht bedacht dat jij nooit vegetariër zou mogen worden of wat? Dat is wel een heftige combi aan allergieën zeg!
Ja kan ik me voorstellen maar er zijn dus ook ontzettend veel recepten online te vinden en ook zonder die ingredienten.
Ik vind deze echt fantastisch
Ik weet niet of sesam toevallig ontbrak op je lijstje maar als dat ook een probleem is kun je dat makkelijk weglaten.
Oh, op die manier had ik er nog helemaal niet bij stilgestaan. Dan snap ik het inderdaad wel!
Corona is voorbij, FF organiseert een groot feest. Alle leden zijn welkom. Een mega meeting, volkomen veilig. Kom je?
0 stemmers
Ik vind 80% van jullie mega irritant. Waarom zou ik me daar irl ook nog eens aan willen onderwerpen.
Heeft jouw dekbedovertrek een instopstrook?
0 stemmers
Ik poets…
0 stemmers
Minister van onderwijs?
Haha, ik leef wel op wortels en hooi, dus echt veel verschil zit er niet in
You have my vote
Staat bij die big nou druivenijs??
Ik zou yoghurt en big wel kopen. Zal waarschijnlijk lekker zoet en lekker chemisch zijn
Ook leuk voor kinderen
De meeste aanraders heb ik van het forum! Maar ik kijk idd vaak op die link van de guardian, ik vind die toelichting die erbij staat van leuk!
Pasta al la norma is heel lekker! En uit flavour is is tofoe met zwarte limoen van noor lekker, net zoals zoete aardappel in limoen saus met kardemom! En uit plenty en plenty more geprakte linzen met kruiden tahini en rode ui is ook echt perfect in balans!
Haha peen toch?