Nog wat Pollitiek:
Mensen die alle Ottolenghi-kookboeken hebben maar er amper uit koken stemmenâŠ
- Links
- Rechts
- Midden
- Niet
0 stemmers
Mensen die Marco B. helemaal hebben vergeven sinds de promotie van zijn nieuwe single stemmenâŠ
- Links
- Rechts
- Midden
- Niet
0 stemmers
Mensen die Catan nog steeds Kolonisten van⊠noemen stemmen
- Links
- Rechts
- Midden
- Niet
0 stemmers
Mensen die iedere keer in de late uurtjes refreshen om âprivate shoppingâ te kunnen meemaken in de action stemmenâŠ
- Links
- Rechts
- Midden
- Niet
0 stemmers
Mensen die denken dat Rutte nog uit de kast moet komen stemmenâŠ
- Links
- Rechts
- Midden
- Niet
0 stemmers
Mensen die Woerden graag als het groene hart zien van Utrecht stemmenâŠ
- Links
- Rechts
- Midden
- Niet
0 stemmers
Mensen die ooit een brazillian waxbeurt willen maar de stap niet durven te zetten stemmenâŠ
- Links
- Rechts
- Midden
- Niet
0 stemmers
Haha ik besef nu pas dat ik dekbedovertrekken heb met zoân instopstrook. Wist niet dat dat een ding was en dacht âwaarom is dit nu veel te lang voor mân dekbed?â
Zijn er mensen op dit forum waar je in het echt vriendinnen mee bent geworden?
- Ja, meerdere
- Ja, een
- Nee, maar sta ik wel voor open
- Nee en hoeft ook niet
0 stemmers
En zijn er mensen op dit forum die je echt niet kan uitstaan?
- Ja het merendeel
- Ja, een enkele
- Nee, eigenlijk niet
- Ik haat iedereen
- Ik hou van iedereen
0 stemmers
En hoe zit dat in het echte leven, hoe snel heb je dan dat je iemand niet kan uitstaan/ je je aan iemand ergert/ je iemand niet mag.
- Totaal niet snel
- Vrij snel
- Gemiddeld denk ik?
- Even snel als op het forum
- Minder snel dan op het forum
- Sneller dan op het forum
0 stemmers
Ik poets sonisch
Ik heb een gedeelde eerste plek (drie partijen met hetzelfde percentage)
IRL vind ik iemand al irritant als ze ĂŒberhaupt ademhalen.
Daâs toch elektrisch
Maar niet elektrisch zoals de meeste mensen denk ik? Of ik onderschat het
Thanks! Ik ging echt aan mijzelf twijfelen omdat hij het bracht alsof het echt feiten waren en ik fout zat. Hij heeft dit van een boek over evolutionaire psychologie (the evolution of desire) inderdaad.
Sinds ik bij mijn vriend woon geen ingestopt bed meer, heb er echt lang aan moeten wennen. Wilde eerst ieder een eigen dekbed zodat ik de mijne kon instoppen
Ik wil nooit meer iets anders dan sonicare. Die krengen van oral B maken me toch een herrie, nope nope
Is dat EGF afscheidsfeest in Groningen (?) bij Egel eigenlijk doorgegaan? In mijn herinnering reageerden toen veel mensen hyped en impulsief (ik ook), maar toen verloor ik het uit het oog?
Ik zou misschien mijn zusje vragen of die voor mij wil stemmen, we lijken heel erg op elkaar dus ze kan makkelijk voor mij doorgaan. Gooi mn stempas en ID wel uit het raam en zij kan die later weer bij mij in de brievenbus doen. Niet helemaal legaal maar deze verkiezingen zijn voor mijn gevoel zo belangrijk en ik vertrouw haar 100%.
Edit: ik dacht dat je een volmacht een aantal dagen van tevoren moet aanvragen maar dat is helemaal niet zo haha. Dan zou ik alsnog mân zusje voor me laten stemmen maar dan met een volmacht i.p.v. identiteitsfraude.
Ik zou iemand machtigen om voor mij te stemmen.
Ik zou een volmacht geven aan iemand die wel mag stemmen.
Maar dat kan niet meer zo laat toch. Heb ff gekeken en dat moet je 12 maart al hebben aangevraagd @Dombo
Als ât wel kan is deze hele poll overbodig haha
Als diegene in dezelfde gemeente stemt en je een kopie van je idkaart hebt kan je hem nog volmachten.