Ik heb mijn kleding die niet hoeft te hangen liever in:
- Lades
- Planken in een dichte kast
- Planken in een open kast
- Verhuisdozen
- Koffer
0 stemmers
Ik heb mijn kleding die niet hoeft te hangen liever in:
0 stemmers
Ik heb nog nooit lades gehad, alleen planken, maar het lijkt me echt heel handig.
Ik heb nu voor het eerst van mijn leven lades in de keuken en de badkamer en dat is echt een openbaring.
Lades en dan ook in aparte bakken zodat je lekker Marie Kondo al je kleding in een keer kan zien en iets eruit kunt pakken zonder dat de boel weer een enorme zooi wordt.
Al zou ik het liefste alles hangen!
Zijn jouw boeken vooral
0 stemmers
Al mijn boeken liggen in dozen. Ik heb er rond de 300 denk ik? Geen idee hoeveel Billy kasten dat zijn
Uuuuh ik tel 20 boeken per plank in de Billy naast me, 6 planken per kast, dus 120 per kast.
Dus 2,5 dan denk ik
Heb nog lang niet alles gezien maar in het begin vond ik Frankie sowieso leuker. Later begon ik Grace steeds meer te waarderen dus nu is het Grace. Maar het kan nog veranderen.
Omg ik ken weinig mensen die dingen kopen voor hun hobby en die dingen dan ook daad werkelijk gebruiken / doen.
Meestal is dingen kopen voor je hobby een extra hobby.
Ben jij inmiddels al begonnen met kleren naaien?
Ja zeker hahaha. Nog steeds is spullen kopen een grotere hobby maar ik heb inmiddels wel al wat dingen gemaakt.
Hoewel ik zelf lang boeken heb verkocht vind ik een boekenkast voor mezelf echt zinloos, want ik hield alleen maar vast aan uitgelezen boeken om aan anderen te laten zien hoe belezen ik ben. Ik doe ze nu dus bijna allemaal weg na het lezen. Heb geen zin om boeken af te stoffen ook
I tried maar ik vond het niet echt grappig net als unbreakable kimmy schmidt daar vond ik ook niks aan
Dit doe ik ook echt veel te weinig š„²
Oh dat ken ik niet. Ik vind het ook niet per se grappig, niet in de zin zoals bijvoorbeeld the office of friends wordt bedoeld. Volgens mij wordt het zelfs al drama omschreven maar ik vind die vibe heel relaxed en dat beachhouse wil ik!
Waarom houd jij boeken die je al gelezen hebt?
0 stemmers
Ik hou ze wel, maar in van die dozen onder het bed, iig die ik mooi vind. En ook veel store ik maar bij mn ouders. Ben niet zoān boekenkastfan. Ken wel een stel die hebben echt zon hele vette bibliotheek met echt zon typische ladder. Geweldig. Heb ook nog nooit zoān jong stel gezien met zoooooooveel boeken wauw.
Ik lees bijna alles digitaal tegenwoordig en heb de meeste boeken weggedaan.
Echt bijzondere boeken met emotionele waarde houd ik wel (veel kinderboeken haha)
Hebben jouw ouders een boekenkast in de woonkamer?
Ik was zo blij toen dat ding naar boven ging. Wat lellik. Maar die boekenkast was zonder boeken al spuuglelijk.
0 stemmers
Ze hebben een gigantische op maat gemaakte boekenkast van vloer tot plafond en dat is echt mijn droom voor later. Het staat zo mooi en gezellig. De meeste vakken hebben dubbele rijen en er staan op zolder ook nog allemaal dozen vol, ze hebben wel een beetje een probleem met boeken haha.
Wat zou je liever hebben?
0 stemmers