eentje aan het gardameer! kan je wel een pb sturen als je wil haha
Jaa ben benieuwd! Kom wel vaak in Italië, een van mijn favo landen met t beste ijs idd! Is het een salon die op meerdere plekken zit of echt alleen daar?
Als alles meezit ga ik volgend jaar naar Bardolino, dus kom maar op met die tip 
Vind jij dat je je mooi kleedt en een goede stijl hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor corona: Jawel
Het afgelopen jaar: Nee
- Lekker
- Niet lekker
0 stemmers
- Lekker
- Niet lekker
0 stemmers
- Lekker
- Niet lekker
0 stemmers
- Lekker
- Niet lekker
0 stemmers
- Lekker
- Niet lekker
0 stemmers
- Lekker
- Niet lekker
0 stemmers
- Lekker
- Niet lekker
0 stemmers
Verrek, blijkt dat ik helemaal niet van snoep houd
Kan altijd leuker
Oke je krijgt een herkansing
Top, mijn zelfbeeld is hersteld
Lieg jij tegen mensen over op welke partij je gaat stemmen of gestemd hebt?
- Ja omdat ik me schaam voor mijn politieke voorkeur
- Ja omdat ik weet dat ze mijn mening zullen veroordelen
- Ja omdat ik niet wil dat anderen mijn politieke voorkeur weten
- Nee ik ben hier open over
- Nee ik praat hier met niemand over
- Ik stem niet
0 stemmers
Neem jij snel paracetamol/ibuprofen als je pijn hebt?
- Ja geen probleem om pilletje te poppen als ik pijn heb
- Nee, ik hou namelijk van pijn, dan kan ik bedwelmen in zelfmedelijden en voel ik tenminste nog iets
- Nee, ik stel dat zo lang mogelijk uit omdat ik liever geen pijnstillers tot me neem
0 stemmers
Heb ja gestemd, maar hangt ook wel van de pijn af. Bij hoofdpijn weet ik gewoon dat ik bij de lichtste hoofdpijn direct iets moet innemen wil ik barstende koppijn voorkomen
Ik heb er geen probleem mee maar ik vergeet vaak dat het een optie is, zit niet zo in m’n systeem. En als ik een pijnstiller neem ben ik ook altijd verrast dat het ook echt werkt haha
Ben er open over, maar merk dat ik wel nog twijfel … helpppm haha
Ik had pas al 3 ibuprofen ingenomen en een kruik en ik verging van de pijn. Had ook gember geprobeerd want dat had ik in huis, nou merk echt geen verschil 
Ik vind pringles zo stoffig, net als ribbelchips maar ik ben nog niemand tegen gekomen die dat ook vindt. Maar mn vriend noemde bugles chips pittig, dus het kan nog gekker.
Het is niet dat ik liever geen pijnstillers neem, maar meer dat ik het eerst zonder probeer op te lossen. Met hoofdpijn moet ik soms gewoon meer drinken of even frisse lucht.
Jaa of koffie. Soms krijg ik zo een bonkende hoofdpijn en dan kom ik er achter dat ik geen koffie heb gedronken.
Haha, dat lijkt me dan wel eerder een reden om de koffie wat af te gaan bouwen.