Stel je persoonlijke vraag #25

Ja dat klinkt prachtig! Alle boeken zijn in mn vaders kantoor gedumpt en het is 1 zooi. Dit is wel in hun eigen huis dus niet dat mensen het zien. Ik vind vooral zon trapje zo geweldig bij een boekenkast en idd tot het plafond. Maarja ik zou een paar keer per week gebruik maken van de wijnkelder en niet van de bibliotheek.

2 likes

10 likes

Jaaa, maar ook:

download (4)

Kennissen van ons hadden/hebben (jaren niet meer gezien) zo’n vette wijnkelder. Veel mooier dan dat plaatje nog
Ook echt met zon hek, en je moest die temperatuur goed houden enzo. Ik dacht echt waauw, toen was ik begin 20 ofzo toen ik een fles mocht pakken. Ik was doodsbang dat ik dat hek niet goed had gesloten en dan de temperatuur niet meer goed was. Het lijkt me zo leuk om gewoon uit je wijnkelder je gasten die komen eten iets uit te laten kiezen. Droom.

14 likes

Nooo ik wil door die film al jaren een boekenkast met een ladder, zoals in de winkel
200

18 likes

Kun je zelfs nou bij Otto bestellen haha. Maar ik denk als je toch al in zoiets investeert dat mensen het op maat maken.

1 like

Ja fantastisch maar dat is wel een heel beperkte selectie, ze moet steeds hetzelfde boek lezen (doe ik ook hoor, maar ik zou wel graag opties voor meer boeken hebben :joy: )

1 like

Het is wel realistischer voor in een huurwoninkje :joy:
@Jumpsuit Ja ik zag het! :scream:

1 like

Ja ik vond het teleurstellend :sleepy:

Ik denk dat ik voor een wijnkelder te weinig wijn drink, dan zou ik al die flessen kopen en hoarden “omdat ze zo’n leuk etiket hebben” en vervolgens laten bederven omdat ik ze niet op tijd opmaak. Ik heb al iets te vaak flessen wijn bewaard “voor een speciaal moment”, en dan te lang gewacht op dat moment waardoor het niet meer lekker was. Zonde, dan liever boeken, die hebben ten minste geen houdbaarheidsdatum.

3 likes

Oh zo vind ik hem wel leuk!

Laten maken zal denk ik wel veel duurder zijn en ik ben daar te arm voor :fearful:

4 likes

Ben jij soms bang om een bericht op het forum te liken waar je achter staat, omdat het controversieel is of diegene al veel aangevallen wordt, omdat je bang bent voor judgement? Anoniem.

• Ja, dat heb ik wel eens
  • Nee, het is nooit voorgekomen dat ik een andere mening heb dan de meesten
  • Nee, daar ben ik niet bang voor dat like ik gewoon als ik dat vind

0 stemmers

Ik heb nog wel een €5 kortingscode voor Otto, hebben?

4 likes

Pfff door de boekenpolls herinner ik me weer even dat mijn boekenkasten momenteel een dikke bende zijn en ik ze moet herorganiseren/opnieuw indelen en opruimen, maar heb daar helemaal geen zin in en weet niet waar ik moet beginnen.

3 likes

Ik vind boeken juist onmisbaar in huis en vind een wand vol boeken hartstikke gezellig, warm en huiselijk, vind die trend van zogenaamd mooi “gestylede” (sowieso haat aan het woord “stylen”) ruim opgezette “vakkenkasten” met troepjes erin juist saai en kil meestal.

Ik vind het ook leuk om over boeken te praten en als je iets tebinnenschiet opstaan, boek uit de kast pakken en het aan iemand laten zien. En boeken aanraden en uitlenen aan vrienden. Ik vind het ook leuk bij anderen om langs de boekenkast te lopen, te zien wat ze graag lezen, kletsen over gedeelde smaak etc.

26 likes

Nodig mij uit! Ik wil doen!

2 likes

Ja vind ik ook, vind een huis zonder boekenkast echt saai eigenlijk.

6 likes

Haha ja dat is waar :sweat_smile:

Mijn boekenkasten staan in mijn slaapkamer, en een deel nog bij mijn ouders.

Vind het snel rommelig in de woonkamer, plus zoveel plek heb ik niet voor duizend kasten. Ik koop trouwens laatste tijd minder fysieke boeken en lees veel digitaal. Ook via abo diensten zoals Scribd en Kobo. Zou niet weten waar ik het anders allemaal moet laten, plus wat milieuvriendelijker. Sommige naslagwerken, of kookboeken vind ik nog wel heel fijn om fysiek te hebben.

1 like

dit doet me denken aan dit cringy tekstje van iedere 17-jarige bookstagrammer wie fantasy ya leest

22 likes

Hahahaha waaaaauw wat kut, maar goed hebben we niet ooit allemaal zulke plaatjes op onze That’s Me pagina’s gepost.

1 like