Stel je persoonlijke vraag #25

Ik was vanochtend wel opeens even bang dat ik opeens bijziend was geworden en in de verkeerde lijst nummer 17 aan het inkleuren was. Ben vrij zeker dat het toch GroenLinks was maar nu ik erover nadenk wil ik toch terug en het opnieuw doen

22 likes

FRAUDE!!! COUNT LEGAL VOTES ONLY

9 likes

Stemmen jullie nog niet digitaal?

Door de 'rona ?

Digitaal stemmen, who dat?

77 likes

Wow echt? Haha wist ik niet eens. Ik stem 11 jaar nu en heb het nooit anders gezien, kan het me van mijn ouders ook niet herinneren eigenlijk.

Ik vind het wel wat hebben met die kneuterige formulieren en dat potlood

9 likes

Ik heb volgens mij nog wel 1x met computer gestemd, maar wordt 34 dit jaar. En sinds 2009 stemmen we niet meer zo (heb 't opgezocht :p)

2 likes

En de struggle om dat ding weer op te vouwen

8 likes

Wij stemmen hier ook nog niet (overal) digitaal. I wish want dan had ik op zondag meer tijdsmarge

Stel je voor je werkt ergens bij een koffietentje. Alleen afhaal nu dus. Toiletten mogen niet open. Iemand komt naar je toe en vraagt of hij/zij alsjeblieft naar het toilet mag want hij is ziek geworden en heeft in zijn broek gepoept of zij is ongesteld geworden en enorm doorgelekt. Wat doe je?

• Ik laat diegene helaas niet het toilet in, regels zijn regels.
  • Ik laat diegene wel het toilet in, zou zelf ook geholpen willen worden.

0 stemmers

Heb al zo vaak gehad dat ik met pijn van het plas ophouden of blaasontsteking alsnog ergens geweigerd werd, dat ik ze altijd toe zal laten. De ellende :weary:

3 likes

Vraag dit omdat ik dus laatst bij een koffietentje wat wou afhalen en een man vroeg of hij naar toilet mocht omdat hij in zijn broek gepoept had. Het meisje achter de kassa zei gewoon nee, sorry, mag je echt niet laten gaan. Vond dat zoo erg, wou dat ik er wat van gezegd had maar stond echt even perplex.

7 likes

Oja ik stemde in 2010 voor het eerst, maar ben vroeger wel met mijn ouders mee het hokje in geweest en heb blijkbaar geen enkele herinnering meer dan aan die stemcomputers

Ik vind het vooral “spannend” omdat dat stembiljet zo tyfus groot is en ik dat nooit meer normaal opgevouwen krijg, net als een landkaart ofzo. Loop er altijd mee te kloten.

5 likes

Ik ben zwanger en was laatst zo blij dat ik bij een koffietentje even mocht plassen. Vind het echt mensonterend als je dat weigert. Wat ontzettend sneu voor die man!

15 likes

ik weet niet of deze poll al in een ander topic is geweest, zo ja dan verwijder ik hem wel
maar, anoniem, waar ga jij op stemmen?

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GroenLinks
  • SP
  • PVDA
  • CU
  • PVDD
  • 50PLUS
  • SGP
  • DENK
  • FVD
  • BIJ1
  • JA21
  • VOLT
  • De Feestpartij

0 stemmers

Ja echt erg. Heb begrepen dat ze een grote boete kunnen krijgen, maar toch. Ik zou t niet over mijn hart kunnen verkrijgen.

1 like

Ik laat iedereen naar het toilet die het vraagt, kan me echt niet voorstellen dat handhaving hier over gaat zeiken.

4 likes

Ik heb het toen het op zijn hoogtepunt was veel gespeeld en ben een tijdje gestopt maar heb het laatst weer gedownload om te kijken. Mijn vriendin speelt overigens ook mee dus we spelen het beide haha.

Ik ben bij het stemmen een beetje over de rand gegaan van het rondje :pleading_face: hopelijk is mijn stem nu niet ongeldig maar dat blad is ook gewoon te groot en dat hokje te hoog

Het gaat mij niet om de regels maar meer dat ik helemaal voor me zie dat er dan straks overal strond zit en ik het mag opruimen. amehoela.

7 likes