Stel je persoonlijke vraag #25

Haha shit, ben je er inmiddels wel uit? Waar twijfel je tussen?

1 like

Nou… Gewoon nee?

2 likes

oja damn die moet er nog bij

Geen fortnite maar wel minrcraft en ook geregeld met praten. Anders zit hij op een chat met medespelers. Soms best irritant moet ik toegeven.

Nouja hij speelt het nu denk ik al een half jaar niet meer, maar hij speelde het wel.

Over de rode potloden gesproken…

• Ja, ik mocht het potlood houden en heb nu een verkiezingssouvenir.
  • Nee, je moest het potlood inleveren.
  • Je mocht zelf bepalen of je het potlood wilde houden of niet.
  • Ik ga niet stemmen.
  • Ik kan niet stemmen.
  • De potloden zijn niet van toepassing op de manier waarop ik kon stemmen.

0 stemmers

Rood potlood versus Ikea-potlood.

• Ikea
  • Rood potlood

0 stemmers

Ik mocht het potlood niet houden. :frowning:
Vind het bovendien stom dat we in Nederland niet aan stickers doen.

Heb je netjes tussen de lijnen gekleurd?

• Ja
  • Nee ik ben een beetje over de lijn gegaan
  • Anders… (bijv. blanco)

0 stemmers

Welk cijfer geef je jouw Tweede Kamerverkiezingeninkleurskills?

• 0 of niet gestemd
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

En gemiddeld

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Met aioli :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik had het niet gevraagd en hem in de potlood bak gegooid naast de stembus. M’n man vroeg het toen hij zijn formulier kreeg en toen was het ā€œje mag hem meenemen, je mag hem ook inleverenā€.

1 like

Vinden jullie stemmen ook spannend? Dus naar het stembureau gaan, het hokje in, inleveren. De hele stemervaring.

• Ja, heel erg.
  • Ja, een beetje.
  • Nee, ik ben een pro.

0 stemmers

Ik ben altijd bang dat ik iets fout doe:") Had de vorige keer dat ik m’n biljet in de verkeerde container wilde doen (geen afvalcontainer) en al die medewerkers stonden daar van HOO STOP.

6 likes

Mijn gemeente heeft echt boring ass potloodjes :unamused: hoe leuk was het geweest als er een opdruk op stond, dan had je echt een leuke souvenir.

2 likes

Ik was vanochtend wel opeens even bang dat ik opeens bijziend was geworden en in de verkeerde lijst nummer 17 aan het inkleuren was. Ben vrij zeker dat het toch GroenLinks was maar nu ik erover nadenk wil ik toch terug en het opnieuw doen

22 likes

FRAUDE!!! COUNT LEGAL VOTES ONLY

9 likes

Stemmen jullie nog niet digitaal?

Door de 'rona ?

Digitaal stemmen, who dat?

77 likes

Wow echt? Haha wist ik niet eens. Ik stem 11 jaar nu en heb het nooit anders gezien, kan het me van mijn ouders ook niet herinneren eigenlijk.

Ik vind het wel wat hebben met die kneuterige formulieren en dat potlood

9 likes

Ik heb volgens mij nog wel 1x met computer gestemd, maar wordt 34 dit jaar. En sinds 2009 stemmen we niet meer zo (heb 't opgezocht :p)

2 likes

En de struggle om dat ding weer op te vouwen

8 likes

Wij stemmen hier ook nog niet (overal) digitaal. I wish want dan had ik op zondag meer tijdsmarge

Stel je voor je werkt ergens bij een koffietentje. Alleen afhaal nu dus. Toiletten mogen niet open. Iemand komt naar je toe en vraagt of hij/zij alsjeblieft naar het toilet mag want hij is ziek geworden en heeft in zijn broek gepoept of zij is ongesteld geworden en enorm doorgelekt. Wat doe je?

• Ik laat diegene helaas niet het toilet in, regels zijn regels.
  • Ik laat diegene wel het toilet in, zou zelf ook geholpen willen worden.

0 stemmers