Je stem is gewoon geldig hoor! Zolang je niet twee hokjes hebt ingekleurd haha
Misschien heeft ze al eens iemand laten gaan en is haar baas daarna boos geworden of is er inspectie geweest en hebben ze een boete gehad? Geen idee hoe streng daar naar wordt gekeken hoor, misschien wilde ze het ook gewoon niet.
Ligt ook allemaal gewoon aan de situatie. Ik zou misschien net zoals dat meisje wel automatisch nee zeggen en er helemaal niet bij nadenken. Of idd gewoon makkelijk denken ulg strond echt geen zin in. Ik vind niet dat we op zon moment helemaal boos moeten zijn op zon meisje want je hebt dan ook geen idee wat er door haar heen gaat.
Gelukkig hahaha, ben niet zo ver over de rand gegaan dat ik een ander hokje heb ingekleurd
Bij ons (werkte in een winkel) mocht het echt niet, omdat het toilet in onze pauzeruimte was waar kostbare spullen lagen/kluis stond. Daar waren ze heel streng in en heb echt wel nare dingen naar mijn hoofd gehad van klanten als ik mensen niet naar het toilet liet gaan.
Helemaal mee eens.
Zou idd kunnen. Op dat moment was ze wel alleen in de winkel, geen baas te zien maar ja je weet het niet. All I know is dat ik het echt heel sneu vond.
En toch ook nog een keer niet anoniem.
- Groen Links
- VVD
- D66
- PvdA
- PVV
- CDA
- PVDD
- CU
- SGP
- FVD
- SP
- BIJ1
- VOLT
- Feestpartij
- Splinter
- DENK
- JA21
0 stemmers
Kan ook inspectie zijn, zijn ze nu heel erg mee bezig in winkels en horeca zaken en die boetes zijn echt bizar hoog.
kan je je inbeelden hoe lang de formatie zou duren met 30+ partijen haha, ik zie een nieuw wereldrecord
Mijn vriend en ik spelen samen.
- Ja
- Nee
- Nvt/buitenland/weethetnogniet
0 stemmers
Haha, bovenstaande is nog niet eens de helft van alle partijen waar we dit jaar op kunnen stemmen. Maar nu is het dit keer ook wel vrij extreem.
Ik zie steeds partij namen staan in polls dat ik denk word ik voor de gek gehouden hahah.
CODE ORANJE
FEESTPARTIJ
splinter
hahaha jeetje wie verzint dit
Als je op een vrouw hebt gestemd. Heb je dan op haar gestemd omdat je het eens bent met haar stand punten. Of omdat zij de een vrouw is die gewoon lager op de lijst staat ,een vrouw van kleur is of alles samen.
- Ik heb onderzoek gedaan naar haar standpunten.
- Ik stem op haar omdat ze lager op de lijst staat.
- Ik stem op haar omdat ze een vrouw van kleur is.
- Dit alles samen.
0 stemmers
Alles samen inderdaad! Ik heb me ingelezen over een aantal vrouwen van kleur lager op de lijst en daarvan degene gekozen die het meest aansluit bij wat ik belangrijk vind
Alles samen! En toen kwam ik er gisteren achter dat ze ook nog vet gehyped wordt hier, dus toen voelde mn keuze al helemaal top
Ik word hier zoooo boos van he!! Ik heb het zelf al meegemaakt met een zwangere vriendin die op een half uur rijden woonde en geweigerd werd. Wat moet ze dan? Dit is gewoon een eerste levensbehoefte. Echt vreselijk dit de regels zijn.
Omdat ze de lijsttrekker is en ik dit jaar niet de energie had om naast de partij, ook nog de standpunten van kandidaten te gaan bekijken. Ik vond de nummer 1 wel best.
Wie wordt vet gehyped hier?