Een koekje van eigen deeg
Of gewoon die smerige veganistische rookworst van Unox.
Ik denk dat iedereen dan gaat zuipen en vergeet te stemmen of een dagje weggaat en daardoor niet stemt Het is in landen om ons heen wel gebruikelijk om op zondagen te stemmen, dat vind ik wel logisch. Dan is het makkelijker om te organiseren en hoef je het niet buiten werk enzo om te plannen.
Kon de laatste verkiezingen niet stemmen omdat mân portemonnee was gestolen. Zo van gebaald. (Ook van de portemonnee)
SGP bestaat over het algemeen uit Gereformeerden en die gebruiken geen hosties in de kerk.
Calvinistisch stukje droog brood (zoals bij het avondmaal) maar doen dan?
Of juist met deze actie ervoor zorgen dat ze juist niet zingend de kerk uitgaan.
Als jij nerveus bent: verstijf jij of ga je juist veel bewegen?
- Ik verstijf
- Ik ga juist veel bewegen
0 stemmers
Wat vind je van de naam van ons forum?
- Mooi/leuk/schitterend/fantastisch
- Lelijk/stom/kut/saai
- It grows on you
0 stemmers
Als Kaag in 2025 MP is van Nederland en uitgenodigd wordt voor bijvoorbeeld de Olympische spelen etc.
- Dan draagt ze een kek oranje pak
- Dan draagt ze sneakers in rood, wit, blauw
- Dan verbrandt Thierry en Geert zijn gehemelte verbitterd aan een te hete bitterbal.
- Dit alles
- Geen van allen
0 stemmers
Ik ga echt aan mn handen pulken en op mn lip bijten hahaha.
Drink jij minstens 2 liter water per dag?
- Ja
- Nee
- Nee, maar ik wil wel even zeggen dat ik wel heeeel veel thee drink dus dat telt ook (nee Ingrid dat telt niet, behalve als het kruidenthee is)
0 stemmers
Zijn er mensen op het forum met epilespie of kennen zij toevallig iemand met epilepsie?
- Ik heb epilepsie
- Ik ken iemand met epilepsie
- Ik heb geen epilepsie en ken ook niemand
0 stemmers
Waarom telt thee niet? Of telt t niet voor de poll drink je water maar wel gewoon voor je vochtiname?
In de meeste theesoorten zit ook een soort caffeĂŻne, dit werkt dus vochtafdrijvend, daarom mag je thee niet meetellen.
Ik had het vroeger wel maar heb al sinds mijn 10e ongeveer geen aanval meer gehad dus ben er waarschijnlijk overheen gegroeid
Wie van je ouders is het meest links als je moest kiezen?
- Moeder
- Vader
- Ik heb 2 moeders of 2 vaders of geen 2 ouders
0 stemmers
Lastig, want mn pa stemt D66 en dat is niet per se links en mn moeder CU en dat wordt wel gezien als linkse partij, maar vind haar opvattingen totaal niet links, dus dan neig ik meer naar mn pa
klinkt echt niet logisch dit
Ik vind wel logische beredenering hoorr snap m wel
Mn vader werkt op de Zuid-As en stemt Partij voor de Dieren en mn moeder is een hippie/kunstenaar en stemt D66. Vind dat altijd wel een geinig contrast, je zou het eerder andersom verwachten.