Mijn ouders waren altijd CU stemmers, maar mijn zusje is uit de kast gekomen en kwam met de uitspraak: ‘als jullie CU stemmen, stemmen jullie tegen mij.’. Dus nu stemmen ze beiden Ploumen .
Ik vind niet echt dat het lekker bekt en als ik het over hier heb zeg ik “het forum” of heb ik het nog steeds over Ellegirl. Op zich wel handig want dan kan sowieso niemand mijn posts vinden als ze op Ellegirl zoeken.
In het begin dacht ik steeds, wat was het ook alweer? Iets wat lijkt op aquarium.
En als je een spannend telefoontje moet plegen, zit je dan juist heel stil of ga je veel bewegen?
- Ik zit heel stil
- Ik ga veel bewegen
0 stemmers
Ik liep altijd de halve marathon vroeger als ik een ‘eng’ nummer moest bellen.
- Vork en mes
- Mes en vork
- Maakt niet uit
0 stemmers
Ik pleeg eigenlijk nooit spannende telefoontjes (want ik vind bellen echt helemaal primadebima). Ik word wel heel druk als ik er eentje moet ontvangen. Vooral uit ongeduld denk ik.
Dat zeg ik dus zelf altijd en mijn vriend roept dan altijd ‘Mes en vork!!!1!!’. Ik hoopte eigenlijk dat dit niet zo uitzonderlijk zou zijn zodat ik hem dat even onder zijn neus kon wrijven maar ik geloof dat ik deze poll beter in het ‘Ben ik de enige die…’-topic had kunnen plaatsen.
Wel trillen, maar dan heb ik echt zware paniek.
Zo simpel is het ook gewoon precies!
Ik heb een soortgelijke situatie hier, alleen zijn die van mij in plaats van het CDA nu op Rutte gaan stemmen…
Ik begin vaak daarna pas te shaken. Een soort nawee van de adrenaline.
Trillen, zweethandjes en mega hartkloppingen
Ah ja dit ben ik voor iedere presentatie die ik ooit heb moeten geven.
Zeker iets Belgisch, zij zeggen ook zeker en vast ipv vast en zeker
@nello is Belgisch toch, of vergis ik me?
Maar Vlamingen hebben idd wel meer van die omkeringen tov ons zoals zeker en vast, vind ik wel grappig. O ja loontje komt om zijn boontje is nog zo 1
Wanneer ik heel erg stress heb dan ga ik niet klappertanden maar heel erg met mijn kaken klemmen. Kwam daar pas recent achter, doe het dan vaak ook in mijn slaap.
Loontje komt om zijn boontje zou dan Vlaams zijn? Echt nog nooit gehoord.
Ja dat zeg ik zelf ook, inderdaad logischer! Maar ook gewoon nooit anders gehoord of toch niet bewust.
Heb jij een betweterig persoon in jouw vriendenkring/familie?
- Nee
- Ja meerdere
- Ik ben dit zelf
- Ja 1
0 stemmers
Zo ergerlijk, soms geven we die persoon maar heel snel gelijk.
Van de watergoden.
Nee geen idee, ik dacht dat ik deskundigen dat wel vaak heb horen zeggen.