Als je in het Engels deken zegt, zeg je dan?
- Duvet
- Blanket
- N.v.t.
0 stemmers
Ik vind dit zo irritant, ik noem gewoon alles blanket als het op een deken aankomt.
Als je in het Engels deken zegt, zeg je dan?
0 stemmers
Ik vind dit zo irritant, ik noem gewoon alles blanket als het op een deken aankomt.
Blanket voor deken, duvet voor dekbed
Mijn nek verstijft dan helemaal. En daar kom ik pas achter op het moment dat ik mijn hoofd wil draaien en tot de conclusie kom dat ik beter een full body draai kan inzetten.
Ik heb dat wel eens als ik voor grote groepen moet staan en dan sta ik daar heel stijf als een soort robot van mijn scherm naar de zaal te draaien.
Ja dat is volgens mij ook âhoe het hoortâ maar ik ga 's nachts bijv echt niet vragen of ik een stukje âduvetâ mag. Ik krijg dat woord echt heel moeilijk mn strot uit. Klinkt zo extra.
Doona.
Ik hoor het als , â doooweeâ
Haha nee doona is een ander woord voor duvet, wat ik gebruik.
oh hahaha ok. Gelukkig.
Volgens mij is dat echt Australisch toch? Heb het verder nooit ergens gehoord haha
Duvet duvet hop on a motherfucking plane like that.
Zou kunnen ja, gelukkig gebruik ik het ook alleen tegen een Australiër! Hij verbetert me altijd als ik duvet zeg dus dan maar doona haha. Tegen andere mensen zou ik wel duvet zeggen.
Cutlery:
0 stemmers
Ik vind dit echt een woord om mega brits uit te spreken.
ga jij achteraf ook altijd ineens twijfelen of je wel het goede vakje hebt ingekleurd met verkiezingen?
vind dat zo stom, want duh tuurlijk heb ik het juiste bolletje gekleurd, maar toch ineens die gedachte
0 stemmers
Ja dit.
Zeg ook wel eens covers voor dekbed trouwens. âYouâre hogging the coversâ
Mijn plan van aanpak;
D66 staat in de peiling op 19 (op 1 peiling), dus ik heb op de 20e persoonn gestemd, want dat is een vrouw en de 19e een man dus ik vond wel goed zo. heb daarna 2 mensen deze theorie uitgelegd en die gaan dat ook doen
Net zo moeilijk uit te spreken als jewellery
Haha neeee, cutlery vind ik zoveel makkelijker. Jewellery is echt een hel om uit te spreken vind ik. Ik krijg bij jewellery altijd te horen dat ik het faster moet uitspreken maar het lijkt alsnog nergens op.
Het zal wel aan mij liggen maar dat is toch gewoon djuu-wul-rie?
(Of djoe-lu-rie als je Amerikaans Engels spreekt)
Dat niet maar wel dat ik het biljet per ongeluk in een echte vuilnisbak heb gegooid (i.p.v. de container die dienstdoet als stembus)
Word jij er vrolijk van als d66 de verkiezingen wint?
0 stemmers