Ik was echt zoveel kleding los omdat ik niet wil dat het wordt verpest Maar wel met resultaat want ik heb maar 1 was ongeluk gehad, net de ene waarvan ik dacht ah dit kan wel, ging helemaal fout (rood wit gestreept shirt met rood shirt en mijn witte strepen werden roze)
Haha ik moest gewoon ineens denken aan die x dat je vroeg of je de zaadjes uit een courgette moest halen
Maar ciudad de mexico is Opzich niet super anders dan Mexico City en dat snappen ze daar ook nog wel als je T Engels zegt.
Ik lees graag spaanse roddelbladen en die vertalen echt alles en iedereen
Guillermo Alejandro de los Países Bajos (Willem-Alexander)
Guillermo de Inglaterra (prins William van Engeland)
Enrique (Prins Harry van Engeland)
Carlos de Gales (prins Charles, prins of Wales)
isabel del Reino Unido (Queen Elizabeth van de Uk)
Catalina (Kate middleton)
Jorge, Carlota, Luis (George, Charlotte, Louis, de kinderen van Kate en William)
Zelfs Amalia heet dan weer Catalina Amalia ipv Caterina Amalia
Heb jij ooit opruimdrang?
- Ja heel vaak
- Zo af en toe
- Zelden
- Echt nooit
0 stemmers
Online is denk ik als je echt op het forum bent. Ik log ook nooit uit. Lijkt me echt kut als je steeds opnieuw moet inloggen haha
Ik heb die drang dan wel, maar ik doe er niks mee 🥲
Vooral op onmogelijke tijden zoals middernacht of 5 minuten voor ik weg moet.
Meestal alleen als ik eigenlijk iets belangrijkers te doen heb.
Hahaha heerlijk dit
En klopt hoor. Ik snapte eerst nooit wat CDMX was en waarom ze zo’n rare afkorting gebruiken wat nergens op slaat. Maar ik had gewoon niet door dat Mexico City een vertaling is :’)
Maak je eerder lange zinnen of korte?
- Steno
- Korte zinnen
- Ik ben over het algemeen wel van de lange zinnen
- Ik maak meestal hele lange zinnen met een aantal bijzinnen en waar normale mensen dan een punt zetten ratel ik gewoon door, maar soms let ik erop en dan ga ik wel even mn zinnen afbreken en punten zetten zodat het nog een beetje leesbaar blijft al heb ik daar niet altijd zin in.
0 stemmers
Zou maxima hem zo noemen thuis haha
Voelt t voor jou als weekend?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha ‘rammer’ Tropical Danny wint wat mij betreft eerste plaats voor de beste artiestennaam ooit
Prins Harry is Enrique?? Hahahahahahaha!
Ja verdomme heb ik dit meteen weer ik mn hoofd de rest van de dag
of als ze omriepen “leidse plein, entertainment area” en dan moest ik me echt beheersen om niet uit te stappen hoor
Ik heb eigenlijk alleen vandaag weekend en dat is mentaal zo kut, pff. De hele tijd het gevoel van: vandaag is weekend dus genieten!!!