5 weken is nu voorbij toch? Ik kom de baby halen!!
Ik vind uit het raam hangen aso en ze kunnen me dan ook niet zien trouwens. Ik ga gewoon naar de ingang van het gebouw toe. 100x sneller.
Nooit, en ik geef er altijd instructies bij.
En als ze bellen snappen ze het vaak nog niet? Heb al zo vaak dat ik moet zeggen āIk sta nu buiten op de stoep en ik heb een roze trui aanā.
Ik bestel daardoor nu geen eten meer.
Denk je dat zeemeerminnen bestaan?
- Ja, daar geloof ik in
- Nee, absoluut niet
- Zou kunnen
0 stemmers
Ik woon in een beetje een gek gebouw waarvan je zou kunnen denken dat er niemand woont. Dus ik zet het er altijd bij. En zelfs dan reageren ze nog verrast. Binnenkort gelukkig in een normaal huis wonen.
Dit is voor mij echt zoiets als draken of elven of centaurs
Welke van dit lijstje acht jij het meest waarschijnlijk om te bestaan?
- Geesten
- Demonen
- Vampieren
- Weerwolven
- Zeemeerminnen
- Loch ness monster
- Draken
- Bigfoot
- Heksen (echte heksen, met werkende spreuken enzo)
- Yeti
0 stemmers
Lochness is toch bewezen dat het een hele grote paling was?
Ik zou als ik moet kiezen zeggen geesten, alleen dan niet in menselijke gestalte ofzo denk meer ~een bron van energie. Of dat je kan voelen dat een plek een heftig verleden heeft ofzo.
Maar eigenlijk geloof ik dat ook niet.
Ik heb een sprankje hoop ergens in een vezel in mān lijf die hoopt dat Harry Potter en dr hele wereld er om heen echt is.
Maarja
Ohja zie dat daar onderzoek naar is gedaan: āEr bevindt zich een zeer aanzienlijke hoeveelheid aal-DNA in het meerā.
Bevestiging kan ik niet vinden. Maar zal in ieder geval geen echt zeemonster zijn . Wat wel weet ik ook niet.
Ja, ik hoor 3x per dag een zeehond
Draken! Ik zie er elke dag wel een paar
De enige heks die ik ken heeft gelukkig geen speciale krachten, hoi schoonmoeder
Wow vet grote paling
Tijdens seks op de bank?
Waarom zou Rutte minister worden?
Die wordt sowieso MP.
Bij een huis vol ging een gezin toch langs bij Ronnie (met koekjes). Wel ikv het programma alleen denk ik. Staan niet zomaar op zijn stoep
Vandaar ook die viool denk ik
Iehh niet āhomofilieā zeggen! Zelfs de EO heeft het vervangen door āhomoseksualiteitā: https://www.coc.nl/geloof-cultuur/eo-vervangt-homofilie-door-homoseksualiteit (raar stukje btw want het gaat er verder niet over, stelletje lafbekken)
Homofilie klinkt zo heel erg alsof het allemaal prima is zolang het bij een beetje knuffelen blijft met kabeltruien aan⦠als je begrijpt wat ik bedoel
Als je Engels praat en dan een Nederlandse/Belgische plaatsnaam noemt, verengels je die plaatsnaam dan? (Joetrekt of Entwurp)
- Ja, wel zoveel mogelijk
- Nee daar begin ik niet aan
- Mijn woonplaats is onmogelijk te verengelsen, maar bij andere plaatsnamen zou ik dat wel doen
0 stemmers