Stel je persoonlijke vraag #25

Een van de gênantste momenten uit mijn leven:

Ik heb ooit heel stoned deze gekeken die voorbij kwam op tv, mijn man en ik waren tot 3 kwart van de docu overtuigd dat het echt was
Het waren ook echt steekhoudende argumenten vonden we, en we konden er allebei niet bij met ons hoofd dat we dit zelf nooit zo bedacht hadden

Tot na drie kwartier het wel erg ongeloofwaardig werd en we moesten toegeven dat we vreselijk dom zijn

This type of programming receives particular criticism when, as in the original broadcast of Mermaids: The Body Found , there are only a few, easily missed disclaimers to indicate the speculative nature of the programming. On the contrary, the serious tone of the majority of the presentation implied that it was a factual documentary.[

Dit stelt me dan wel weer gerust

13 likes

Ja misschien moeten wij ook namen vertalen

Dan is dit Harry kerken en is mijn favoriete Spaanse acteur Anton Vlaggen (Antonio Banderas).

Klink toch leuker

10 likes

Jan sneeuw van Het Spel der Tronen blijft wel een favorietje van mij.

15 likes

Met Pasen zijn mijn vriend en ik een nachtje weg in Eindhoven voor zijn verjaardag. In onze omgeving doen veel restaurants aan paasboxen/borrelboxen/dinerboxen, noem maar op. Nu zou ik dat ook graag voor die avond willen regelen gezien we toch niet naar de kroeg kunnen. Weet iemand welke restaurants in Eindhoven zoiets aanbieden en waar ik dat alvast kan bestellen?

Als je googled op eindhoven paasbox kom je wss een heel eind.

3 likes

Ik heb dit met the blair witch project gehad. Ik was aan het zappen en dacht ‘o leuk, een docu’. Rest van de nacht niet kunnen slapen. En het duurde een week voordat ik er achter kwam dat het niet echt was.

14 likes

Oh herkenbaar!

Doet me denken aan iets anders. Mijn neef had me wijsgemaakt dat de hoofdrolspelers in Titanic het overleefden.
Was best jong en wist van tevoren niet of ik de film wel zou “durven” te bekijken op mijn verjaardag met vriendinnen, hij was zo overtuigd, “nee leuke plot twist dan duikt hij ineens op”. Heb echt tot de laatste seconden van die film heel stoer volgehouden dat Jack ineens zou verschijnen en toen… wat een deceptie (en ja gehuild). Nog steeds een trauma

11 likes

Oh god die heb ik in de bioscoop gezien. Vond m juist onnoemlijk saai, kwam geen eind aan dat geren en gehijg in die bosjes :sleeping:

2 likes

Nee hoor, dat had ik zelf ook al bedacht :slightly_smiling_face:

1 like

Dankje, ik ga eens kijken!

1 like

Oh wat gek mijn google doet het wel :slightly_smiling_face:

35 likes

Een echte paasbox weet ik niet, maar Thomas heeft een borrel en cocktailbox

1 like

Ik vind het goed/leuk als dat voor mensen werkt. Denk dat het niet per se schadelijker voor een mens is dan de gemiddelde antidepressivum namelijk.

Dus idd bij mensen met een depressie of trauma, niet zomaar voor de fun.

7 likes

Hahah ik ook. Eerst keer dat ik het hoorde was ik met een vriendin en wij begonnen zo hard te lachen echt tranen over onze wangen. En de rest van de tram zat :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Weet je, ik heb helemaal geen zin in zo’n flauwe discussie. Natuurlijk heb ik al lang op Google, Facebook en Instagram gezocht en lief dat je 't deelt, maar dit ben ik ook tegengekomen. Echter is dit niet helemaal wat ik zoek (ik kan geen maaltijden opwarmen op de hotelkamer bijv) en ben ik benieuwd of er nog andere boxen zijn. Daarom vraag ik 't hier, misschien dat de mensen die bekend zijn in Eindhoven nog andere opties kennen. Jammer dat je hier zo passief agressief op moet reageren, wat eigenlijk dus helemaal nergens op slaat.

15 likes

Is dit altijd in de definitie van “dagelijks”? Ik dacht in elk geval wel lage doses, en ja op gezette momenten (en niet per se iedere dag)

Ik vind het interessantdoenerij. Mensen die opeens denken een soort genieën te gaan zijn als ze dat doen. Wanneer het in medische setting gebruikt wordt voor de behandeling van ziekten vind ik het wel boeiend en ik hou het ook enigszins bij (de effectiviteit). Maar mensen die dit particulier een beetje aan het uitsnuffelen zijn vind ik over het algemeen een beetje in die hoek van spiritualiteit met geld vallen.

7 likes

Lula was me voor. Maar had dit in je eerste bericht gezet. Niet alleen om jou hoor maar ik vind vaker dat mensen iets vragen en dan als ze antwoord krijgen ´Jaa nee dat had ik zelf al gevonden of ohnee ik ben vegan dus dat vind ik niks.´
Sorry hoor maar met het zelfde apparaat dat je een bericht typt kan je ook heel makkelijk zoekfuncties gebruiken. ( en zo wellicht een eindhoven topic vinden)

6 likes

Oh ik wist niet dat het plankton was! Vorig jaar mei was er bij ons zeevonk! Zo mooi, stinkt wel.

2 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar het feit dat het ene onder (constante/regelmatige) begeleiding van een arts gebeurt en het andere juist niet onder medisch toezicht maakt toch een vrij groot verschil?

Edit: is dus iets wat ik me afvraag bedoel ik, ik weet er te weinig van om een mening te hebben hoor

9 likes