Stel je persoonlijke vraag #25

Anders: ik had een veeeeel betere vent gevonden :heart_eyes:

Ik wil wit haar! En dan lekker tonen en met van die tijdelijke spoelingen verven. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Naja uiteindelijk worden we allemaal grijs/wit denk ik. Dan kan je losgaan.

1 like

Ik zou wel meer diepte willen, dus niet geheel lichter/donkerder.

1 like

Maar ik hou me er niet aan en doe gewoon wat ik wil qua kleur :joy:

Als je zelf een weekend naar vrienden of weg gaat, zou je het dan een probleem vinden dat je vriend iemand uitnodigt om mee te chillen?

  • Lekker doen wat je wil, ik ben er toch niet.
  • Ik zou dit graag van te voren weten/overleggen.
  • Ik zou dit vervelend vinden. Ik ga weg en je nodigt meteen iemand anders uit.

0 stemmers

Dit speelt bij een vriend van mij. Hij wil mij graag uitnodigen als zijn vriendin een paar dagen ergens gaat logeren maar ‘weet nog niet of het doorkan gaan want misschien vind ze het wel vervelend.’ Ik merkte meteen nogal veel weerstand bij mezelf haha, maar vraag me af hoe anderen dit zien.

Is het bij haar een kwestie van " ik vind het vervelend als je vrienden uit nodigd " of speelt het mee dat jij een vrouw bent en is ze jaloerz?

12 likes

Veeg jij af na het plassen? (Anoniem)

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben echt benieuwd wat de aanleiding is van deze poll haha

7 likes

Ik zie dat @anon50301661 al gestemd heeft


6 likes

Ja geen idee. Ik ben echt geen thread (ben soort van familie) en we hebben al veel vaker met zn tweeën afgesproken. Dus snap deze logica echt niet.
@Totoro Ja daar schoot ik dus ook van in de allergie. Mijn man gaat echt niet bepalen of ik wel of niet mag afspreken met iemand.

3 likes

Nou ja miss ben ik hier dan heel ouderwets in maar als het iemand is van het andere geslacht zou ik het wel fijn vinden dat je dat even meldt.

1 like

Ik vind het altijd verbazingwekkend dat sommige vrouwen na 1 seconde alweer buiten staan. Dan moet je dus haast wel iets skippen in het plasproces haha

7 likes

Kan het niet zijn dat ie zelf er makkelijk nog onderuit wil komen? Ken wel weer mannen die zogenaamd nooit wat mogen :joy: beetje de sorry mag niet van mijn ouders van vroeger als je ergens geen zin in had haha

3 likes

Ja melden vind ik ook geen probleem hoor. Zou het denk ik juist shady vinden als ie het niet meld haha. Dus dat snap ik wel.

Ik veeg al af en trek m’n broek omhoog/gulp dicht etc voordat ik doortrek dus ik sta ook 1 seconde na doortrekken weer buiten maar heb wel afgeveegd :grimacing:

5 likes

Hahahahahahaha ja dat kan ook nog! Ik zal het em binnenkort eens vragen. Krijg die indruk niet haha, hij kwam zelf met mogelijk kunnen afspreken want binnenkort alleen thuis
 Dus zou wel een omslachtige leugen zijn. Maarja je weet het nooit natuurlijk :joy:

1 like

Haha ik ook, ik moet me altijd helemaal opnieuw aankleden ofzo (hemdje in onderbroek, shirtje naar beneden, broek daar overheen, shirtje gladstrijken, evt trui weer instoppen, om nog maar niet te praten over wat ik allemaal moet doen als ik een panty en rokje draag haha). Een vriendin van mij is ook altijd megasnel weer uit de wc maar zij gaat ook gewoon heel vaak waardoor ze maar 2 sec hoeft te plassen, terwijl ik alleen ga als ik echt moet dus dan plas ik ook langer/meer.

1 like

Ik ga dit weekend ook naar een vriend en moet dan blijven slapen. Ik vind het alleen maar fijn dat hij ook met een vriend thuis afspreekt! Zie er echt niks geen kwaad in?! Anders zie ik diegene nooit meer. Oh en als het een vrouwelijke vriendin was ook geen probleem. Je hoeft toch niet bij hem in bed te slapen of? Maar als hij zich al afvraagt of dit goed is ja of nee, dat vind ik wel een red flag.

@Totoro ewl idd!

2 likes

Bij sommige mensen duurt het ook wat langer voor de straal komt. Mijn plas begint al zodra m’n billen de bril raken en komt er keihard uit. Ben ook altijd heel snel weer klaar want doe afvegen opstaan doortrekken en in 1 beweging en broek en onderbroek hijs ik ook als 1 geheel op.
En trui weer goed doe ik ik pas bij de wasbak.
Wil altijd zsm uit het hok

2 likes