Stel je persoonlijke vraag #25

Bij sommige mensen duurt het ook wat langer voor de straal komt. Mijn plas begint al zodra m’n billen de bril raken en komt er keihard uit. Ben ook altijd heel snel weer klaar want doe afvegen opstaan doortrekken en in 1 beweging en broek en onderbroek hijs ik ook als 1 geheel op.
En trui weer goed doe ik ik pas bij de wasbak.
Wil altijd zsm uit het hok

2 likes

Heb jij wel eens last van een intrusie?

Ik doe dit er maar ff bij:

  • Nooit
  • Zelden
  • Regelmatig
  • Vaak

0 stemmers

Ik weetniet of het per se een intrusie is maar ik was zo bang om mn nichtje als baby te laten vallen omdat ik dacht, je kan een baby zo makkelijk laten vallen? Mn vriend dacht wel eens als ik sliep hoe makkelijk mn pink eigenlijk hij wel niet kon breken. Zulke rare gedachtes wat je dus juist niet wilt doen.

Heb jij iemand wel eens op de mond of wang gekust met je mondkapje op?
  • Ja, vind ik leuk
  • Ja, maar de ander nam het initiatief
  • Nee, onhygiënisch
  • Nee, niemand om te kussen
  • Gewoon nee
  • Ik draag geen mondkapjes

0 stemmers

Mijn vriend deed dit laatst ineens en ik schrok echt even. Vind het er zo knullig uitzien maar vond het ook wel lief. Maar onwennig. En een beetje vies.

Mn lieverlings intrusie is als ik op de fiets zit en ik moet langs een wandelaar op fietsen dat mn hoofd dan zegt ´Steek je arm uit geef hem een tik ´

41 likes

Ja heel vaak zelfs haha maar alleen met mn vriend.

1 like

Gewoon ja, per ongeluk, was klef en realiseerde niet dat ik een mondkapje ophad tijdens een wandeling (hier ook buiten verplicht)!

2 likes

Doe het, haha misschien ben je dan wel van je intrusie af. Ik zei ook al waarom alleen mijn pink? Blijkbaar als ik op mn buik slaap heb ik mn overige vingers een soort van in een halve vuist en dan ligt er dus zo’n pink naast. En hij denkt dan ‘dat wil ik graag doormidden breken’. Een tik overleeft iedereen.

1 like

Is het een intrusie als ik bv op een reling zit en denk “wat als iemand nu op me afloopt en me hier vanaf duwt?”.

Omg, vreselijk. Toen mn nichtje was geboren wat ook nog eens een mini babietje was zeiden ze dat ik me niet moest aanstellen?! Hallo? Ik zei alleen als ik rustig op het bed zit wil ik haar in mn armen houden. Zo doodeng. Begrijp je helemaal. En ik heb zelf vet kleine handen was helemaal bang dat dat kind ergens uit mn armen ging glijden. Nachtmerrie.

1 like

Oooh ik vind grijs haar toch zo prachtig! Ik verheug me er al op ook.

1 like

Moet je wel het geluk hebben dat je niet van die dikke onhandelbare grijze sprieten krijgt.

2 likes

Wat vind je van storage wars, programma waar ze opslagboxen veilen en dan hopen dat je waardevolle spullen erin vindt en winst maakt?

  • Nooit gekeken
  • Wel grappig
  • Stom
  • Mwah

0 stemmers

Ik vind grijs haar ook prachtig maar het is tegen die tijd vaak ook heel droog en broos en daar kijk ik dan weer niet naar uit :cry:

Vies! Vorige keer had je een box met een Nazisekspop :nauseated_face:

3 likes

:open_mouth:

1 like

Nee dat vind ik geen intrusie.

Iemand anders wel?

Concept is idd leuk, alleen de mensen niet.

En ik vind het superstom dat ze dan (vaak zelf) de waarde van die spullen gaan schatten en dat het dan daarbij blijft. Wie zegt dat ze die spullen daadwerkelijk voor dat geld weer (kunnen) verkopen?!

7 likes

M’n ergste vind ik die wanneer ik op een perron sta en er een kind in een buggy of kinderwagen is “duw hem voor de trein, kijken wat er gebeurd” maar ik wil dat helemaal niet zien.
Blijf er dan soms in hangen, wat voor surrealistische ervaring dat zou zijn en hoe mensen dan zouden reageren etc. Zo stom want ik wil er echt niet over nadenken :sweat_smile:

2 likes

Ik heb 75 euro cadeaubonnen, help me

  • Gebruiken voor airpods
  • Iets leuks voor kopen in edelstenenwinkel

0 stemmers

ik heb ze sinds december en zooooo blij mee. Kannie meer zonder.

1 like