Stel je persoonlijke vraag #25

Vooral op onmogelijke tijden zoals middernacht of 5 minuten voor ik weg moet.

10 likes

Meestal alleen als ik eigenlijk iets belangrijkers te doen heb.

8 likes

Hahaha heerlijk dit

En klopt hoor. Ik snapte eerst nooit wat CDMX was en waarom ze zo’n rare afkorting gebruiken wat nergens op slaat. Maar ik had gewoon niet door dat Mexico City een vertaling is :’)

2 likes

Maak je eerder lange zinnen of korte?

• Steno
  • Korte zinnen
  • Ik ben over het algemeen wel van de lange zinnen
  • Ik maak meestal hele lange zinnen met een aantal bijzinnen en waar normale mensen dan een punt zetten ratel ik gewoon door, maar soms let ik erop en dan ga ik wel even mn zinnen afbreken en punten zetten zodat het nog een beetje leesbaar blijft al heb ik daar niet altijd zin in.

0 stemmers

1 like

Zou maxima hem zo noemen thuis haha

26 likes

Voelt t voor jou als weekend?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De naam Guillermo is forever gekoppeld aan deze rammer

23 likes

Haha ‘rammer’ :grin: Tropical Danny wint wat mij betreft eerste plaats voor de beste artiestennaam ooit :partying_face:

6 likes

Prins Harry is Enrique?? Hahahahahahaha!

4 likes

Terwijl er maar 1 enrique een held kan zijn

13 likes

Ja verdomme heb ik dit meteen weer ik mn hoofd de rest van de dag

1 like

of als ze omriepen “leidse plein, entertainment area” en dan moest ik me echt beheersen om niet uit te stappen hoor

12 likes

Ik heb eigenlijk alleen vandaag weekend en dat is mentaal zo kut, pff. De hele tijd het gevoel van: vandaag is weekend dus genieten!!!

2 likes

Een van de gĂȘnantste momenten uit mijn leven:

Ik heb ooit heel stoned deze gekeken die voorbij kwam op tv, mijn man en ik waren tot 3 kwart van de docu overtuigd dat het echt was
Het waren ook echt steekhoudende argumenten vonden we, en we konden er allebei niet bij met ons hoofd dat we dit zelf nooit zo bedacht hadden

Tot na drie kwartier het wel erg ongeloofwaardig werd en we moesten toegeven dat we vreselijk dom zijn

This type of programming receives particular criticism when, as in the original broadcast of Mermaids: The Body Found , there are only a few, easily missed disclaimers to indicate the speculative nature of the programming. On the contrary, the serious tone of the majority of the presentation implied that it was a factual documentary.[

Dit stelt me dan wel weer gerust

13 likes

Ja misschien moeten wij ook namen vertalen

Dan is dit Harry kerken en is mijn favoriete Spaanse acteur Anton Vlaggen (Antonio Banderas).

Klink toch leuker

10 likes

Jan sneeuw van Het Spel der Tronen blijft wel een favorietje van mij.

15 likes

Met Pasen zijn mijn vriend en ik een nachtje weg in Eindhoven voor zijn verjaardag. In onze omgeving doen veel restaurants aan paasboxen/borrelboxen/dinerboxen, noem maar op. Nu zou ik dat ook graag voor die avond willen regelen gezien we toch niet naar de kroeg kunnen. Weet iemand welke restaurants in Eindhoven zoiets aanbieden en waar ik dat alvast kan bestellen?

Als je googled op eindhoven paasbox kom je wss een heel eind.

3 likes

Ik heb dit met the blair witch project gehad. Ik was aan het zappen en dacht ‘o leuk, een docu’. Rest van de nacht niet kunnen slapen. En het duurde een week voordat ik er achter kwam dat het niet echt was.

14 likes

Oh herkenbaar!

Doet me denken aan iets anders. Mijn neef had me wijsgemaakt dat de hoofdrolspelers in Titanic het overleefden.
Was best jong en wist van tevoren niet of ik de film wel zou “durven” te bekijken op mijn verjaardag met vriendinnen, hij was zo overtuigd, “nee leuke plot twist dan duikt hij ineens op”. Heb echt tot de laatste seconden van die film heel stoer volgehouden dat Jack ineens zou verschijnen en toen
 wat een deceptie (en ja gehuild). Nog steeds een trauma

11 likes