Ik wil niet per se pizza bestellen, maar eigenlijk wel die cookie dough chunks die ze nu bij NY Pizza hebben
Die lijken me zoo lekker. Maar abnormaal duur voor dat kleine zakkie?
Ja ik zag het net, overdreven duur idd. Ze komen binnenkort ook in de supermarkt te liggen, hopelijk zijn ze daar iig iets minder duur.
Verbaasd me dat ik nog niet staande ben gehouden.
Best vaak handhaving of politie tegen gekomen maar niemand die ff checkte waarom ik buiten was.
Ik ben dan trouwens wel aan het werk, maak er geen fun uitje van
Ik ben 3x in de week âs avonds buiten na de avondklok door werk, al vanaf het begin maar nog steeds nooit staande gehouden. Ik kom wel regelmatig politie en handhaving tegen, maar die doen niks
Mijn dagen stoppen na 20:30 al sinds de avondklok er is, dus ik heb nog geen 1x gedacht aan deze regel
Nja ik heb 1x zoiets gehad dat ik een trein later nam en dan 1 over 9 thuis was.
Ik durf de avondklok overtreden gewoon echt niet, ben zoân megawatje
Nou ja âgewoonâ meerdere mensen niet, maar ik ga wel met mijn vriend af en toe naar mijn ouders en mn schoonouders. Hebben we die eerste maand niet gedaan, maar dan ging hij naar zijn ouders en ik naar de mijne en dan creĂ«r je eigenlijk een grotere kring van mensen dus daar zijn we maar mee gestopt.
Ik hou me niet volledig aan de regels van 1 persoon per dag, zie vaker twee personen en ga met man ook op bezoek bij anderen. Maar ik zie buiten dat bezoekje niet meer personen, dus niet met 4-6 personen en ook niet eerst naar de één en dan naar de ander.
Dus mijn eigen regel is meestal Max. 2 personen per dag.
Avondklok hou ik me wel aan, tenzij ik bij de buren ben
Ik ga nu nog steeds alleen maar mân ouders maar ze komen binnenkort wel samen hierheen. Mijn moeder heeft geen rijbewijs en we wonen op ongeveer een uur rijden van elkaar. Ik vind het een minder groot risico dat allebei mijn ouders komen dan dat ik mijn moeder alleen met de trein zou laten gaan om op bezoek te komen.
Viel mij ook al op dat je heel veel hoort over de avondklok maar die ene bezoeker hoor je veel minder over. Denk dat mensen zich daar minder gaat aan houden, helemaal nu het allemaal zo lang duurt.
Ik ga alleen met mân vriend samen naar mân ouders, omdat ik het echt onzin vind dat dat niet mag terwijl we samen wonen. Ga verder niet met 5 mensen afspreken ofzo
Echt de lekkerste patat
En dankzij dit soort hufterig gedrag gaat het waarschijnlijk allemaal nog langer duren ook. Gefeliciteerd iedereen!
Ja maar dan is beetje lullig om te zeggen dat het haar dan steekt dat mensen er zich niet aan houden want ze kan en mag gewoon op bezoek gaan natuurlijk
Ja, ik denk ook niet dat iedereen altijd alleen maar met te veel af spreekt maar wel dat het bij velen wel eens voorkomt, in ieder geval zo is dat in mijn geval en daarom heb ik wel ja gestemd.
Vind het wel lastig navigeren als ik bijv bij mijn vriend ben en zijn huisgenoot nodigt nog iemand uit.
Ja dan ga je met een taxi? Je zou volgens de maatregelen gewoon op bezoek kunnen gaan dus dat staat voor mij los van dat andere mensen zich niet aan de regels houden
Toen ze voor het eerst in Delft kwamen kon je gratis patat krijgen. Het was facking druk, maar wel waard
Ik zie iedere dag mijn beide ouders. Verder ga ik bij niemand op bezoek en ontvang ik geen bezoek.
Een hond vind ik gewoon een volwaardig familielid. Je creeĂ«rt zoveel herinneringen met zoân beest. Ik weet niet of je zelf een hond of kat gehad hebt, maar het verlies zorgt echt voor een gat in je hart.
En nee natuurlijk ga ik nooit echt kiezen, want dan is de keuze snel gemaakt en blijven beiden leven.