Stel je persoonlijke vraag #25

Ik zou m laten repareren maar niet elke keer en eigenlijk zou ik swapfiets nemen

1 like

Nee want ik vertrouw niemand met mijn DNA! Dan word ik gekloond of geframed voor moord ofzo. Dacht het niet. Don’t trust them!

1 like

Ik heb denk ik al 15 jaar de fiets die k nu heb, kostte destijds 200 euro en heb ik al ontelbaar keer laten repareren. Enige reden om een nieuwe te kopen zou zijn als ie kut fietst

1 like

Swapfiets vind ik echt bizar duur, voor het geld dat je per maand betaald kan je in een jaar tijd een fiets van 200 euro kopen. Daar ga je in die tijd echt niet zoveel reparaties aan hebben.

4 likes

Hangt er wel vanaf waar die fiets staat en wat je er mee doet. Als je in de stad woont en je fiets staat altijd buiten en wordt door iedereen aan de kant gesmeten als dat ze zo uitkomt, gaat je fiets aanzienlijk korter mee dan als hij in de schuur staat en je er alleen mee naar de supermarkt in het dorp fietst. :geek:

Dat was vanuit haar een waarde kwalificatie en daar hoef je het niet per se mee eens te zijn. Jij reageert er vervolgens op met “jezus beetje kalmer mag wel”. Ze is echter toch kalm in die reactie? Of mis ik iets

2 likes

Ik snap waar je vandaan komt met je post, maar dit is dan wel weer jammer.

1 like

Volgens mij schreef je net “fucking forum” en pas je het net aan. Daar kan ook van gezegd worden, kalm aan.
Wat ik niet snap van opmerkingen als “moet het zo zwaar maatschappelijk”, wij zijn toch net zo goed deel van de maatschappij? En hier op het forum ook een soort van groep(sgedrag). Eerst zou Pennylane haar toon moeten kalmeren, maar als zij op haar beurt iets vindt van dat mechanisme, reageert zij te overtrokken want jij zit niet op het forum voor serieuze onderwerpen?
#lost (en dan bedoel ik niet de serie)

4 likes

Je zegt net nog " hey doe eens aardig tegen een medeforummer" en als je dan word aangesproken op tonepolisching is het ineens " Maar een forum"

11 likes

Heb jij wel eens in het buitenland gewoond?

• Ja, meerdere landen, en woon nu nog steeds in het buitenland
  • Ja, een land, en woon daar nu nog steeds
  • Ja, meerdere, maar woon nu weer in eigen land
  • Ja, een, maar woon nu weer in eigen land
  • Nog nooit, zou me wel leuk lijken
  • Nog nooit, zou ik ook niet willen

0 stemmers

Ja maar ik woon nu in nederland ( niet persee mn eigen land )

3 likes

Gewoond gewoond
 paar maanden doorgebracht. Heel leuk. Echt blij dat ik dat heb gedaan.

3 likes

Haha ik snap wel wat je bedoelt maar ‘vrede op aarde’ is echt zo’n dooddoener

Oh oké je hebt je post verwijderd.

4 likes

Ik zou het graag willen maar heb een groot paasei hoofd dus doet al snel pijn.

6 likes

Zelf maken dan! :smiley:

1 like

Ja heel leuk, ook turbans. Krijg na een tijd wel pijn maar missh ligt dat dus aan mijn hoofd vorm lees ik hier haha

1 like

Misschien kun je in je naai atelier van die atelier des femmes haarbanden maken met ijzerdraad

3 likes

Ik zou 'm zelf repareren! Als dat geen optie is zou ik alleen een andere kopen als ik weet dat de oude bij iemand terechtkomt die er nog wat mee kan, als hij anders weggegooid wordt zou ik hem laten repareren

2 likes

Ik zou dit zooo graag willen, maar ik ben geboren met een plat achterhoofd. Schiet er echt als een elastiek vanaf.

6 likes

Zoiets is dan misschien chill, lijkt ook op een haarband van elastiek maar hoeft niet over je hele hoofd

beetje enge paspop

5 likes