Stel je persoonlijke vraag #25

Bloody Mary :heart_eyes:

M’n nicht en oom werken bij hetzelfde bedrijf als ik, dus zie ze bijna elke dag.

Stel je voor een vriendin van jou ontmoet een andere vriendin (meer een kennis) van je en deze vriendin/kennis laat jou weten dat ze die vriendin niet aardig vindt/niet mag. Vertel jij dit aan je vriendin?

• Ja tuurlijk
  • Nee waarom zou ik
  • Twijfel

0 stemmers

Nee! M’n oom werkte er al en daardoor is m’n nicht er ook gaan werken en ze wisten dat ik een nieuwe baan zocht en zo ben ik er terecht gekomen. Is inderdaad wel gezellig, heb ook een goede band met m’n nicht, dus is altijd gezellig!

3 likes

Ik had echt geluk dat ik in februari 2020 een weekje naar Nederland was en mijn ouders heb gezien. Echt vlak daarna werd corona echt een ding.

Ik heb nu geen idee wanneer ik ze weer kan zien.

5 likes

Nee, wat moet die persoon met die informatie? Ik heb een keer ook via een vriendin te horen gekregen wat iemand anders van me vond in semi negatieve zin. Kon daar ook niets mee

16 likes

OJA. Ouders zijn 2 mensen- gek hoe je dat soms vergeet dan.
M’n vader vandaag nog - m’n moeder dit jaar bijna 10jr geleden.

Nee same. Zou ik dus ook nooit doen.

Hele Corona discussie bijgelezen en ben nu wel benieuwd hoe snel Corona zich verspreid onder verschillende groepen.

Zelf ben ik echt verbaasd dat ik nog geen klachten heb gehad aangezien ik al 3 maanden lang dagelijks zo’n 30-50 mensen zie waarvan ik grotendeels geen afstand kan houden.

• Ik hou me niet 100% aan de regels en heb (nog) geen Corona gehad (niet 100% als in eigen regels en uitzonderingen, maar niet los gaan)
  • Ik hou me 100% aan de regels en heb wel Corona gehad
  • Ik hou me 100% aan de regels en heb (nog) geen Corona gehad
  • Ik heb schijt aan de regels en heb (nog) geen Corona gehad
  • Ik heb schijt aan de regels en heb Corona gehad
  • Door werk zie ik veel mensen, waarbij geen/weinig afstand kan worden gehouden en heb (nog) geen Corona gehad
  • Door werk zie ik veel mensen waarbij geen/weinig afstand kan worden gehad en heb wel Corona gehad

0 stemmers

Heb je expres de optie ik hou me aan de regels en ik heb geen Corona gehad er niet tussen gezet? :stuck_out_tongue:

Haha nee oprecht vergeten. Zal eens kijken of ik het nog kan veranderen.

Dan zijn de stemmen tot nu toe kwijt denk ik. Ik stem wel op ik heb schijt haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Te laat :cry:
Iedereen moet opnieuw, sorry!

Zo zie je maar weer, zelfs 100% maatregelen volgen is zeker geen 0% risico helaas, daarom zijn ze ook zo belangrijk :frowning:

Ben je wel helemaal hersteld, geen blijvende klachten meer?

1 like

Ik vind dit altijd zoiets idioots. Boeiend wat een vaag iemand van me vindt.

1 like

Ja dit dus 🥲

Laat je jezelf regelmatig testen op soa’s?
  • Ja
  • Nee
  • Ik doe niet aan seks
  • Ik ben al jaren met dezelfde persoon

0 stemmers

Heb je dit weleens gebruikt voor je oren?

afbeelding

• Ja, chill
  • Ja, maar niet chill
  • Nee
  • Wat is dit?

0 stemmers

Is om oorsmeer te verwijderen haha met een soort metalen lusje, dat je het er dus niet verder erin propt maar eruit ‘schraapt’.

2 likes

Stel jij maakte een samenvatting of oefenvragen op school welke persoon was jij?

• Ik deelde het met niemand, ook niet als ze het vroegen, heb er veel tijd in gestoken
  • Ik deelde het aan iedereen als ze erom vroegen
  • Ik appte in de groepsapp wie het wou hebben en gaf aan iedereen
  • Ik gaf het alleen aan mensen die ik mocht

0 stemmers

ik was degene die ze pas de dag van tevoren maakte wanneer iedereen al zowat klaar was met leren eigenlijk

27 likes