Stel je persoonlijke vraag #25

Kusmi :blue_heart:

PG Tips :heart_eyes:

Ik doe dat met een schuifspeldje. Hetzelfde principe, dus ik heb maar ja gestemd.

2 likes

Slapen

Hoe voel jij je vandaag?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Een mager zesje, wordt waarschijnlijk echt weer zo’n ‘meh… :neutral_face:’ dag.

Eerste werkdag na een week vrij dus meh. Heb leuk werk maar er ligt alweer zo’n bult werk dat ik alleen maar kan zuchten momenteel.

Kraakt beetje en ik heb 2 weken geleden nog alles aangedraaid en ingespoten met wd40

1 like

Zou jij het erg vinden als je partner over diens ex fantaseerde?

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

Als je fantaseert, zijn dat dan dingen die je in het echt zou willen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik vind het wel verdrietig dat het gemiddelde een 5 is, van de 159 stemmen.

8 likes

Ja meit, het is maandag. Aan maandag kun je geen 9 geven.

29 likes

Ja :frowning: Heb zelf vandaag ook een dikke onvoldoende gegeven, maar ja verlengde coronamaatregelen, stress op werk, thuiswerken wat me opbreekt, gebrek aan zon, verkiezingsuitslag

2 likes

Nee snap ik maar een onvoldoende vind ik wel treurig, zelfs voor een maandag

2 likes

Maar ik ben ook gewoon te lui om mijn losse lattenbodem weer vast te zetten

1 like

Geef jij een dag nooit een onvoldoende dan? Good for you

3 likes

Waardoor trek je die conclusie? Ik vind het gewoon verdrietig dat van de bijna 200 stemmen het gemiddelde een 5 is. Dat betekent dat veel mensen hun dag niet hebben, dat is toch jammer ongeacht of ik wel eens m’n dag niet heb?

22 likes

Ik trek geen conclusie, ik stel een vraag.

Verder ben ik het met je eens ja.

1 like

Denk hierdoor meteen gedver, dus ga het nu doen

Ik ben over het algemeen niet heel judgemental over mensen die zich niet 100% aan de coronaregels houden, excessen daar gelaten. Als iemand op de foto staat met een vriendin zonder 1,5 meter maak ik me daar niet zo druk om, maar als het een groepsfoto met 20 man is wel. Alleen nou zag ik van de week op instagram dat een kennis op Curacao zit en ik weet dat dit gewoon een vakantie is (niet ivm werk of familie oid) en ik irriteer me daar dus wel echt helemaal kapot aan. Alleen maar stories van het strand en de zee en dan denk ik wel echt :fu:t2: :fu:t2: :fu:t2: :fu:t2: :fu:t2:

7 likes