Stel je persoonlijke vraag #25

En dan ook gewoon schaamteloos zulke foto’s op social media delen.
Wat een sukkels zo’n mensen… :roll_eyes:

1 like

Ik vind het hele concept van tonepolishing soms wel lastig hoor. Gaat overigens niet over deze discussie specifiek, maar ik sta bijvoorbeeld best open voor een stevige discussie maar vind zelf dat dit nog steeds wel volgens bepaalde fatsoensnormen dient te verlopen. Als iemand mij bij wijze van spreke een achterlijke idioot noemt dan heb ik eigenlijk geen zin meer om nog met diegene in discussie te gaan. Ondanks dat ik het concept van tonepolishing wel begrijp en het er ook mee eens ben dat het niet fair is om alleen op de toon in te gaan in plaats van iemands boodschap, vind ik wel dat er grenzen aan zitten. Heb soms het idee dat men zich soms ook verschuilt achter tonepolishing om maar gewoon onbeschoft te kunnen doen.

4 likes

Wat valt er voor jou onder self-care?:

• Wijnen wijnen wijnen
  • Sporten
  • Eten bestellen
  • Mediteren
  • Een roker is geen onruststoker
  • Avondje netflixen
  • Online shoppen
  • In bad gaan
  • Wandelen
  • Boek lezen
  • Vroeg naar bed gaan

0 stemmers

Moet ie niet meerkeuze zijn? :nerd_face:

7 likes

Ik doe dit dus elke keer als ik buiten ben geweest. Want waarom zou je bij binnenkomst wel je handen wassen maar niet je telefoon (tenzij je die niet hebt gebruikt natuurlijk). En dan vervolgens weer met je handen aan je telefoon zitten :clown_face:

5 likes

Hoe maak je hem schoon?

Ik heb een Pela hoesje die ik afwas met afwasmiddel. En 't scherm van telefoon doe ik met vochtig doekje en daarna keukenrol/water. Heel ritueel lol

Omg nog meer afwas

Ik wil eigenlijk gewoon desinfectie spray oid gaan gebruiken

2 likes

Heb nu ook de neiging om er met een anti bacterieel doekje over te gaan, maar ben bang dat mijn telefoon dan beschadigd.

Ik spuit gewoon een beetje alcohol op een keukenpapiertje en ga daarmee over m’n telefoon, doe dat al super lang en niks aan de hand. @PizzaFunghi

4 likes

Ooo oeps, je hebt gelijk!
Ik heb het aangepast

1 like

Dan zou ik echt kut vinden. Terwijl ik niet jaloers ben maar dat idee staat me niet aan.

Heb jij wel eens conditioner gebruikt tijdens het scheren van je benen, bikinilijn oid?

• Nee
  • Ja werkt goed
  • Ja maar merkte niet echt verschil

0 stemmers

Weet jouw partner hoe je ex eruit ziet?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

En andersom?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Mijn vriend was heel aardig en postief over mn ex. Toen dacht ik, ik denk dat vrouwen dat veel minder snel zeggen/zijn.

Huh hoezo dit nu weer? Echt een nare en onnodige generalisatie :-1:

45 likes

Maar meer dan dit eigenlijk nog dingen doen waarvan ik er op dat moment totaal geen zin in heb, maar weet dat ik me er later beter om ga voelen. Dus een keer niet die fles wijn opentrekken of chocola eten in bad, maar juist gaan opruimen / schoonmaken / wel gaan sporten / confronterend mailtje beantwoorden.

2 likes

Naar?! Ja dat was wel mijn gedachte. Ik ken zijn ex niet alleen heel snel ff op een foto ooit gezien. Maar als ik mn vriendinnen hoorde praten over de ex van hun vriend was dat vaak op zn zachts gezegd niet positief.

Dus daaruit concludeer je dat heel veel vrouwen negatief praten over of een negatieve mening hebben over de ex van hun partner?
Edit: en ook meteen dat mannen dit veel minder doen en positiever zijn over de ex van hun partner?

Nee dat ze het uiterlijk afkraakten. Het ging erom of je weet hoe diegene eruit ziet. Niet of je die persoonlijk kent ofzo. Maar dat kan ook gewoon uit jaloezie komen.

Wow, en het zijn ook nog de vrouwen die jaloers zijn op andere vrouwen. Sorry ik kan echt niet met deze vooroordelen en generalisatie, en ja ik vind het echt naar en heel akelig.

6 likes

Ja dat is ook erger. Wel een tijd geleden want ze zijn nu allebei al lang met hun vriend samen. Zo’n 8 jaar. Maar het komt idd generaliserend over.