Ik ken mijn ex via mijn vriend. Ik raakte eerst bevriend met mijn vriend en toen leerde ik via hem mijn ex kennen.
Kan jij nog luisteren naar artiesten die iets ergs hebben gedaan (R. Kelly bv of MJ als je daarin gelooft) of genieten van kunst van mensen die iets ergs hebben gedaan?
- Ja, dat kan ik wel scheiden
- Nee, daar wil ik dan niet meer naar luisteren/kijken
- Nooit over nagedacht of bij stil gestaan
0 stemmers
R. Kelly niet. Michael Jackson wel. Dus waarschijnlijk hypocriet.
MJ luister ik nog gewoon naar. R Kelly komt af en toe in mijn spotify voorbij maar dat voelt dan toch alsof ik er stiekem naar moet luisteren.
Moest het een paar keer lezen voor ik deze snapte haha
Oh ik heb die artiesten geblokkeerd op Spotify
Hangt ervan af! Wanneer ik iets van Lostprophets hoor gruwel ik gelijk, R. Kelly heb ik geblokkeerd op Spotify, maar als Ignition ergens voorbij komt vind ik het wel een lekker nummer en luister ik het als guilty pleasure. Heel erg veel historische figuren zijn dubieus, vooral wat racisme en seksisme betreft. Bij sommigen kan ik dat wel los van hun kunst zien, maar bij anderen totaal niet. Het is een combinatie van gevoel, moraal, context en natuurlijk relevantie (Chris Brown, die nog best populair is ondanks wat er allemaal over hem bekend is, steunen vind ik echt niet oké, Céline lezen heeft een nare bijsmaak, maar maakt hem niet rijker of populairder).
Dat is gewoon weer het oude patroon van vrouwen zijn je vijanden, vrouwen zijn je concurrentie etc. Je zag het ook bij tempa. Als een chick in de buurt kwam van hun vriend “Ohh zij is zooo lelijk”. Neee kappen. We moeten samenspannen en niet bijdragen aan het patriarchaat met die kutfocus op uiterlijk.
Ja werkt als een tiet en is goedkoper dan scheerschuim.10/10 do recommend
Ja dat is eigenlijk ook wat ik bedoelde. Ik neem alleen nooit de tijd om me goed te verwoorden. Ik denk wel dat mannen minder dat soort dingen zeggen. Neem aan dat mijn vriendinnen, specifiek die waar ik aan moest denken, dat nu niet meer doen. En ja ik DENK gewoon dat mannen eerder zeggen, oh leuke man! Nice guy, zoiets. Maar dat is vooral mn eigen ervaring dus. En dan bedoel ik alleen gebaseerd op het uiterlijk. Wat ik wel vreselijk vind, en ik twijfel omdat te zeggen maar ik merk het toch. Dat als mannen iets positiefs qua uiterlijk zeggen over een andere man, er soms no gay! Erachter gaan zeggen. Dat vind ik pas bizar.
Zou jij nu 5 liedjes kunnen opnoemen die in de top 40 staan op dit moment?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je nu je hoofd kaalscheren voor 5.000 euro?
- Ja, is maar haar
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Zou je in je nakie rondrennen voor 5000 door je eigen buurt?
- Jahoor zelfs gratis
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Hallo mijn haar? Ik denk het is maar 5000 euro, ja dat is zeker geen weinig bedrag daar niet van maar daar ben ik aan vaste lasten zo doorheen. Zit ik met mn kale hasses.
50.000 wordt al een ander verhaal
Haha lijkt mij soms best lekker. Sommige mensen staat het ook heel goed (mij denk ik niet).
Ja sommige mensen staat het echt prachtig. Ik weet niet zoveel over mijn schedel als @Lemongrab maar denk dat dat mij gebaseerd op mn schedel niet staat.
Haha huh, wat weet ik over jouw schedel?
5000 euro is veel geld hoor
En als de buren mij bloot hebben zien rennen tsja laat ik m’n vriend wel zeggen dat ik waanbeelden had of een soortgelijk verhaal.
ANONIEM:
Als je nou 5000 euro krijgt, hoelang kan je er dan over doen om alleen je vaste lasten ervan te betalen?
- Minder dan een maand
- 1 maand
- 2 maanden
- 3 maanden
- 4 maanden
- 5 maanden
- 6 maanden
- 7 maanden
- 8 maanden
- 9 maanden
- 10 maanden
- 11 maanden
- 12 maanden
- Meer dan een jaar
0 stemmers
Ja dit plus de buren hebben mij ondertussen waarschijnlijk toch al bloot gezien, ik let niet echt op gordijnen dicht etc bij het omkleden haha.