Stel je persoonlijke vraag #25

Het is wel 15 jaar geleden ofzo haha maar ik liep in het donker op m’n blote voeten door de tuin en toen opeens stond ik in iets nats, dus m’n broertje schijnen met een zaklamp en toen was het een naaktslak :sob:

Ja dat moest gewoon, dat is echt mijn favoriete slechtse nummer :v:

1 like

Was ie uit elkaar gespletsht zegmaar?

1 like

Hoe snel ga jij naar de huisarts?

• Best wel snel, als ik ergens last van heb maak ik vrij snel een afspraak om het te laten checken
  • Niet zo snel, alleen als ik ergens me echt zorgen om maak
  • Helemaal niet snel, maar heb ook nooit ergens last van
  • Helemaal niet snel, als ik ergens last van heb dan doe ik het af als ‘het zal toch niks ernstigs zijn’

0 stemmers

Ja :sob:

1 like

Ik wil nog een pollergenis kwijt: opties “ja”, “nee”, “wat is dit” bij een “Heb jij weleens…”-vraag. Als iemand niet weet wat het is heeft die het dus nog nooit gegeten/gezien/beleefd dus kan er “nee” ingevuld worden!!! :angry:

2 likes

Welke boetes heb jij als eens gehad?

• Snelheidsovertreding
  • Openbare dronkenschap
  • Wildplassen
  • Niet stoppen voor rood licht
  • Geen gordel dragen
  • Parkeren waar het niet mag
  • Bellen achter het stuur
  • Fietsen zonder licht
  • Veroorzaken van geluidshinder
  • Niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs
  • Fietsen door de stad
  • Nvt. Nog nooit een boete gehad.

0 stemmers

Nou lijk ik net zo’n overdreven iemand die voor elk wissewasje gaat. Ik denk niet snel dat ik iets ergs heb ofzo maar als ik ergens last van heb en de huisarts kan daar iets aan doen dan ga ik gewoon, daar is m’n huisarts toch voor :woman_shrugging:t2:

8 likes

Anders; bibliotheekboeken te laat inleveren + winkeldiefstal
Oh en zwartrijden!!

3 likes

Parkeren maar toen heb ik de gemeente geschreven met een lul verhaal en werd het kwijt gescholden :innocent:

3 likes

Zeker. Ik denk alleen nooit dat mijn huisarts er wat aan kan doen :weary:

Hahah :joy: heerlijk

Zie wel dat ik niet alleen ben met mijn wildplas boete :v:

2 likes

Mijn boete staat er niet bij :rofl: Ik leunde met mijn voeten tegen het bankje tegen over mij in de metro, niet heel netjes maar ik zat er niet mijn hele voet op. Gewoon puntje van mijn tenen.

Kreeg ik een boete thuis voor het verstoren van de openbare orde :sunglasses: Mijn ouders dachten dat ik de hele metro had gesloopt :joy:

32 likes

Als tiener een boete voor het te vroeg oversteken van een spoorwegovergang 🥲

Ik denk dat de lichten letterlijk nog maar één keer rood knipperden maar ok. Heeft wel gewerkt want wacht nu netjes (ook omdat ik nu wel snap dat het gevaarlijk is)

2 likes

Beter dat, dan op je eigen bruiloft :joy::v:

5 likes

Boete voor baldadigheid op een openbare weg. Was gelijk ook de duurste die ik heb gehad (€240). Was echt katslam na een vrijgezellenfeestje en tijdens het wachten op de trein een halve schop (kon niet eens meer lopen, laat staan gericht, hard schoppen) tegen zo’n OV incheck paaltje gegeven omdat ie het niet deed.

9 likes

Ik dacht altijd zero fucks te geven om trouwen en heb ook als kind nooit deze droom gehad, maar de laatste tijd denk ik er weleens aan. Of eigenlijk zou ik ook al ongeveer weten hoe ik het wil, haha, dus ik sluit niet uit dat het ooit nog gaat gebeuren.

2 likes

Watch out, we’ve got a badass over here.

2 likes

Dat is echt heel snel. Ze staan nog eerder in mijn cjib, je kunt je boetes bekijken als je daar inlogt

M’n vader werkt als ICT’er voor de politie en ik ging, toen ik nog op de basisschool zat, wel eens een zaterdag mee als hij piket dienst had. Moest hij naar verschillende politiebureaus in de regio en ging ik dus mee (naar binnen).

2 likes