Serieus?! Wat heb je gedaan dan? Ik heb het dus 1 keer samen met diegene gemaakt. WAT EEN GEDOE. Heel veel verschillende uien snijden. Al letterlijk om te janken, het duurde heel lang om te laten eh glazuren? Oid. Die kruiden erbij dit dat. Zoveel tijd. En toen moest dus nog die kop soep weer in de oven met een broodje met kaas om het zo te laten smelten in een speciale kop voor uiensoep. Ja daaaaaag. Hij zei jij hebt gewoon geen geduld. Dat klopt wel maar ik ga geen 2 uur ofzo over soep doen.
Nouja je moet wel uien snijden inderdaad ik had 6 stuks. Dan beetje bakken met roomboter en tijm. In die tijd maakte ik een pan bouillon. Daarna wat bloem bij de uien en even meebakken. Pleur je de bouillon erop en dan 20 minuten laten pruttelen. In die tijd had ik dan weer brood met mega veel kaas in de oven gedaan en dan kun je eten. Verder wat peper en zout en dat was het
En ik heb die ovenvaste kopen ook niet dus ik deed het brood gewoon apart van de soep
Haha ja ik ben helaas een veel te ongeduldig persoon. Maar het schijnt wel beter te zijn om dat idd heeeel langzaam te laten bakken en inslinken en weeeetikhet wat. En al die kruiden enzo pff, ik haakte al snel af. En welke gewone burger heeft nou echt zon typische Franse uiensoep kop in huis. Wat ik wel leuk vond is dat hij het brood van tevoren insmeerde met verse knoflook, dat puntje sneed hij af. En ook heel grof gesneden stuk brood mag volgens de kenners op de kop soep.
Als jij kookt? Heb jij dan geduld?
- Nee het moet zo snel mogelijk klaar zijn
- Ja ik steek er al mijn liefde en tijd in
- Hmm iets ertussenin
- Anders?
0 stemmers
Ik vind het echt leuk als mensen heel veel passie in koken steken maar ik word helemaal gek.
Ik vind een half uur toch wel de max.
Mijn god eindelijk iemand die dit ook heeft. Ik heb meestal dat ik bij een kleine winkel al geen 2e keer terugdurf. Áls ik de eerste keer al naar binnen ben gegaan hahaha. Ik leef het liefst zo anoniem mogelijk vind het vreselijk als personeel mij herkent
The key voor al uw problemen is communicatie
Gewoon aangeven dat je het een beetje opvallend vind dat hij ineens overal is. En dat je het af en toe nog wel leuk vind maar dat elke dag 10x een beetje te veel van het goede is. En dat er vast wel een leuke meid van zijn leeftijd is ergens.
Ik vind de voorbereiding meestal wel leuk. Maar dat wachten tot iets gaar is…
Ik vind koken werkelijk het ergste dat er is, maar gelukkig vindt mijn man het ‘super leuk’ en ‘totale ontspanning’, dus dat is fantastisch.
Ik vind de voorbereidingen voor het koken verschrikkelijk, waarbij je de basis snijdt. Dat dingen die garen tijd kost, maakt me eigenlijk niet zoveel uit (zo staat een saoto soep bijvoorbeeld meestal 2 dagen te pruttelen hier). Als ik de tijd niet neem voor het koken, is het vaak ook niet lekker hahaha
Ik zou het denk ik wel op de man af vragen of hij bijbedoelingen heeft. Als je gewoon noemt dat zn vader er grapjes over maakt hoeft dat niet meteen zo zwaar over te komen. Ik zou er geen zin in hebben elke keer op te moeten letten waar hij is en hem dan te gaan negeren als hij een praatje komt maken. Dat is toch ook vreemd, dat je dat al een hele tijd doet en opeens ga je koeltjes doen.
Plus het is een jonge jongen. Die kunnen we nog leren dat je iemand niet moet negeren als je niks van diegene wilt haha.
Ik vind pompoen gewoon heel lekker maar als soep is het idd zooo niet lekker. Die hele structuur wordt heel raar echt niet te doen inderdaad
Haha goed punt!! Lets raise him for future generations
Ben benieuwd!
Waar lunch jij het vaakst mee?
- Boterhammen
- Harde (afbak)broodjes
- Luxe broodjes als saucijzenbrood/kaasbroodje etc.
- Crackers / rijstwafels
- Salade
- Soep
- Omelet
- Kwark / yoghurt / havermout
- Warme maaltijd (of restjes)
- Ik lunch meestal niet
- Geen pijl op te trekken
- Anders?
0 stemmers
Vind je dat dan echt lekker en vullend? Of meer omdat het ‘gezond’ is?
@Konijntje omg en dan denk je alle opties genoemd te hebben haha, wat eet jij dan?
80% dus gelijk aan mijn mentale leeftijd
Misschien wel als basis een hard broodje of een boterham oid, maar dan wil ik het liefst dat iemand qua beleg echt alles uit de kast trekt alsof ik uit lunchen ben haha.