Stel je persoonlijke vraag #25

Wel belangrijk, maar ik merk wel dat ik koffie haal of eten bestel bij plekken waar ik anders zou gaan eten of koffie zou drinken (gewoontedier denk ik haha). Ben dan soort van “trouw” aan plekken waar ik normaal toch al kom ipv dat ik nieuwe dingen ga proberen.

3 likes

Ik vind 30€ echt heel veel geld voor soep, maar het ligt ook aan de context waarin het jou gegeven werd. Die context kan ik even niet zo goed voor me zien.

10 likes

Denk dat ik nog geen eens 30 euro over zou hebben voor een pan soep. :see_no_evil:

4 likes

Misschien voor zo’n soepie wel.
afbeelding

4 likes

Oh ik mis oude mijn indiase besteladres zo :’(
Er is waar ik nu woon geen fatsoenlijke curry te krijgen :sob:

3 likes

Ja ik snap dat het als veel geld klinkt. Maar stel je voor een kom soep kost in het restaurant daar 13.50 (weet het niet precies) en dan kan ik er zeker 7 kommen uit halen. Dan eigenlijk kom ik er dus nog goedkoop vanaf???

Ja, maar je zegt dat ze het jou gegeven had en dat jij er toen iets voor wilde geven. Dus in dat geval vind ik 30€ wel veel, omdat het een onverwachte uitgave is. Als jij van plan was om een pan restaurant-quality uiensoep te gaan halen, zou ik het niet duur vinden :smiley: maar goed, de meer uiensoep de beter haha. Super lekker sowieso!

3 likes

Maar hij heeft het aan je gegeven zeg je? Of verkocht? Je zegt dat je geld geeft als bedankje. Jij hebt niet 7 porties besteld begrijp ik uit je tekst + er stond geen prijs bij. Ik vind 30 echt meer dan genoeg joh.

2 likes

Ik heb hier ook favo koffie/lunchtentjes alleen ik voel me altijd ongemakkelijk om daar wekelijks wat af te halen (terwijl zij vinden ‘t alleen maar chill denk ik). Zodra een verkoper mijn bestelling al weet voor ik bestel kom ik er liever niet meer hahahh zo dom

Hebben jullie dat ook?

• Ja herkenbaar
  • Vind ‘t wel ongemakkelijk maar zet me eroverheen
  • Nee leuk juist
  • Ik haal nooit eten af
  • Gewoon nee

0 stemmers

Toen ik in een koffiezaak werkte vond ik dit juist super leuk :slight_smile: dat je mensen herkent en weet wat ze lekker vinden. Vond dat helemaal niet raar of stom ofzo! Eerder leuk dat er een keer een ‘bekende’ kwam dan altijd maar nieuwe mensen die je niet kent.

19 likes

Slager vlakbij mijn vorige huis wist altijd wat ik wou hebben als ik binnenkwam lopen… Een broodje warme beenham. Ik vond het altijd wel leuk haha en ze waren ook altijd erg vriendelijk.

2 likes

@anon18050057 ik zei ze dat ik dat zo lekker vond en miste. Toen kreeg ik dus de vraag of ik het leuk zou vinden als het voor mij werd gemaakt. Maar het is dus niet duidelijk afgesproken of het zegmaar gegeven is ofzo. Nouja, ik ben er nu iig wel rustig over dat 30 euro zeker genoeg is. Het was gewoon onduidelijk wat precies de bedoeling was. Oja ik ken dus 1 persoon redelijk goed van dat restaurant. Niet dat zomaar een restaurant dat heeft gedaan en uit het niets vroeg hahah

5 likes

Nou prima toch, geniet ervan :smiley:

1 like

Ik heb laatst 2x ergens anders besteld dan normaal. Want ik dacht laat ik eens iets anders kiezen én de fotos + recensies zagen er goed uit. Het was beide keren echt zo vies :nauseated_face::sweat_smile: Het kon zo de prullenbak in echt mega zonde

1 like

Zeker herkenbaar. Er was hier een winkeltje met o.a. vegan koeken. Toen ik daar voor de tweede keer kwam om een koek te halen zei die medewerker tegen haar collega: ‘Ja, mevrouw hier is een vaste klant voor de koeken’.
Ik ben nooit meer terug geweest. Haha vond het echt kut dat ik nu ‘de mevrouw van de koeken’ was. Laat mij gewoon anoniem het leven door gaan.

42 likes

Haha zo overdreven ook als je er pas voor de 2e keer voor kwam

6 likes

Oh en over uiensoep gesproken, maak je dat wel eens zelf?

1 keer gedaan en nooit weer, wat een gedoe

• Ja
  • Nee
  • Ik eet überhaupt nooit uiensoep

0 stemmers

1 like

Tomatensoep

• Maak ik zelf
  • Eet ik überhaupt niet
  • Koop ik gewoon in een pak/blik oid.

0 stemmers

2 likes

Welke soep vind jij allemaal lekker of lijkt jou lekker?

• Tomatensoep
  • Uiensoep
  • Paprikasoep
  • Broccolisoep
  • Aspergesoep
  • Pompoensoep
  • Champignonsoep
  • Erwtensoep
  • Gazpacho
  • Courgettesoep
  • Kippensoep
  • Linzensoep