De lunch die mij het meest blij maakt is een combinatie van dit alles, haha. Dus dat zo’n tafel vol staat en je kunt kiezen
Als ik naar kantoor ga haal ik onderweg harde witte broodjes, als ik bij mijn horecabaan ben eet ik een belegde bagel (goh, waar zou ik werken?) en als ik thuis ben meestal warm! Soms restjes, soms bak ik hartige pannenkoeken ofzo, of ik bak aubergine of paprika of iets om op brood te doen
Ik dacht wel ‘knappe jongen’.
Ik ben altijd een beetje suspicious op (afhaal-)restaurants die heel veel verschillende dingen verkopen. Bijvoorbeeld één plek die en Italiaanse pizza en Turkse pizza en roti en sushi en nog veel meer dingen aanbiedt. Dan kan het nooit zo goed zijn als een restaurant dat alleen maar pizza of alleen maar rotischotels maakt.
- Dit denk ik ook
- Dit denk ik niet
- Ik bestel nooit
0 stemmers
Bij ons om de hoek is er al járen een Chinees afhaalrestaurant dat er een beetje ‘shady’ uitziet, er kwam nooit iemand (was er ook niet lekker blijkbaar) en nu zijn ze ineens ook sushi gaan doen, dat vertrouw ik voor geen meter
Kamp van Koningsbrugge was het?
Mag je dan gratis bagels maken? Zoals op de kaart?
Ja er wordt volgens mij een heel klein beetje voor lunch ingehouden op je loon maar bijna niks, en je mag gewoon alles maken wat er op de kaart staat! Of freestylen met wat er is, dat doe ik meestal. En de hele dag lekkere koffie drinken alleen sappen en taartjes eet/drink je eigenlijk niet als personeel, behalve als iets echt op moet
Als je aan 't eten bent en iemand begint over poep/plas/kots of andere vieze verhalen:
- Geen problemen mee
- Liever niet
- Dan heb ik gelijk geen eetlust meer
0 stemmers
Ik kan echt heel slecht tegen vieze dingen in combinatie met eten, eetlust is echt meteen helemaal weg. Wou dat ik er wat beter tegen kon maar helaas
Besprak laatst tijdens de lunch met collega’s over de vierde graad decubitus wonden van een cliënt.
Niemand die ook maar zijn eten liet staan
Terwijl die wonden echt wel nasty zijn.
Waarom heb ik dit gegoogled 🥲
Ik ook even gegoogled. Wat interessant. Bijzonder hoe dat kan ontstaan door gewoon te lang op een plek te blijven liggen.
Vind je voetbal kijken leuk? Beetje/mwah bestaat niet. Ja of nee.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Tennis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Darts?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Formule 1?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zwemmen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Schaatsen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik vind de meerderheid van sport niet leuk om te kijken
- Ik vind de meerderheid van sport wel leuk om te kijken
- Ik vind niks leuk
- Ik vind alles leuk
0 stemmers
Kan niet wachteeeen tot dit weekend als de F1 weer begint!!
Alleen turnen vind ik leuk! De rest word ik niet blij van.
Meerderheid wel
Maar darts en F1 zijn geen sport vind ik dus tel ik niet mee.
Zwemmen kijk ik voor de beste mannen lichamen die er zijn. Vooral de Olympische spelen. Mooi man.
Ik heb dat alleen met foto’s. Dat ik hier op 't forum scroll en dat dan iemand een foto post van een kind met een snottebel
er is zo’n foto ook die altijd op egf werd gepost brr gelijk rillingen als ik aan die foto denk
Eigenlijk liever MotoGP dan F1. Is echt nog 100x spannender. Vind ook dat je echt goed kan zien dat het een sport is want wow wat een kracht, uithoudingsvermogen en beheersing moet je wel niet hebben op zo’n ding.
Waarom vind je F1 geen sport? Darts kan ik begrijpen, maar voor F1 heb je zo’n enorme kracht en uithoudingsvermogen nodig door alle G-krachten op je lichaam.