Stel je persoonlijke vraag #25

Hahah :joy: heerlijk

Zie wel dat ik niet alleen ben met mijn wildplas boete :v:

2 likes

Mijn boete staat er niet bij :rofl: Ik leunde met mijn voeten tegen het bankje tegen over mij in de metro, niet heel netjes maar ik zat er niet mijn hele voet op. Gewoon puntje van mijn tenen.

Kreeg ik een boete thuis voor het verstoren van de openbare orde :sunglasses: Mijn ouders dachten dat ik de hele metro had gesloopt :joy:

32 likes

Als tiener een boete voor het te vroeg oversteken van een spoorwegovergang 🥲

Ik denk dat de lichten letterlijk nog maar één keer rood knipperden maar ok. Heeft wel gewerkt want wacht nu netjes (ook omdat ik nu wel snap dat het gevaarlijk is)

2 likes

Beter dat, dan op je eigen bruiloft :joy::v:

5 likes

Boete voor baldadigheid op een openbare weg. Was gelijk ook de duurste die ik heb gehad (€240). Was echt katslam na een vrijgezellenfeestje en tijdens het wachten op de trein een halve schop (kon niet eens meer lopen, laat staan gericht, hard schoppen) tegen zo’n OV incheck paaltje gegeven omdat ie het niet deed.

9 likes

Ik dacht altijd zero fucks te geven om trouwen en heb ook als kind nooit deze droom gehad, maar de laatste tijd denk ik er weleens aan. Of eigenlijk zou ik ook al ongeveer weten hoe ik het wil, haha, dus ik sluit niet uit dat het ooit nog gaat gebeuren.

2 likes

Watch out, we’ve got a badass over here.

2 likes

Dat is echt heel snel. Ze staan nog eerder in mijn cjib, je kunt je boetes bekijken als je daar inlogt

M’n vader werkt als ICT’er voor de politie en ik ging, toen ik nog op de basisschool zat, wel eens een zaterdag mee als hij piket dienst had. Moest hij naar verschillende politiebureaus in de regio en ging ik dus mee (naar binnen).

2 likes

Die docu moet ik zien! Is het deze? https://wehuntedthemammoth.com/2015/12/23/roosh-v-is-angry-that-the-bbc-has-portrayed-him-as-the-monster-he-is/

1 like

Ja het idee vooral haha. We waren verder alleen in de kantoorruimtes te vinden waar de computers waren :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Op het politiebureau om aan te tonen dat ik het lampje van mijn auto had vervangen. Was die ochtend aan de kant gezet en had een voorlopige boete gekregen voor een defecte koplamp. Als ik het binnen een week zou fixen en even langs het bureau zou rijden, zouden ze de boete schrappen. Prima hoor.

7 likes

Hahah laatst las ik ergens (reddit?) Dat als mannen niet zouden poepen (dus geen wc papier nodig) dat wcpapier dan nergens gratis zou zijn.
Ik denk ook dat als mannen ongesteld zouden zijn dat het echt een drama zou zijn en dat iedereen dan maandelijks sowieso 3 dagen vrij zou zijn om deze hel door te maken, want werken is dan echt niet te doen uiteraard.
Voor deze late reactie zal ik er een poll van maken

Denk je dat wc papier overal gratis beschikbaar zou zijn als mannen het niet nodig zouden hebben?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat we één keer per maand een aantal dagen menstruatievrij zouden hebben als zowel mannen als vrouwen ongesteld zouden worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat we ook een aantal dagen menstruatievrij zouden hebben als alleen mannen ongesteld zouden worden (en vrouwen dus niet)?

• Ja
  • Nee
  • Alleen mannen krijgen dan vrij

0 stemmers

Wie vind je over het algemeen meer aanstellerig?

• Mannen
  • Vrouwen

0 stemmers

Waar is wcpapier gratis? Of bedoel je gewoon een rol die in een wc van een café hangt ofzo?

Gewoon gratis om te gebruiken bedoel ik haha. Dus restaurants, openbare wc’s, etc

We hadden ong 35 volwassen gasten (en een paar kinderen). Eén grote locatie waar iedereen kon verblijven en ook de ceremonie en alles verder was. Wij betaalden eten en verblijf van vrijdagmiddag tot en met zondagochtend en reis betaalden mensen zelf.
Was fantastisch en zou alles precies weer hetzelfde doen.

Ik bedoel 😍

75 likes
  • JLO

0 stemmers

Jno

17 likes

Ik weet nog dat Russell Brand en hij eens in een talkshow zaten (Pauw?) en Russelll steeds riep (okay 3x ofzo) “what a handsome man! So handsome!”
En Thierry helemaal shinen van blijdschap

afbeelding

1 like