Ja don’t care
Vind paardrijden en motorrijden ook geen sport, dan doet een vervoersmiddel toch het echte werk.
Bobsleeën dan wel weer want die moet je zelf lanceren.
Ja don’t care
Vind paardrijden en motorrijden ook geen sport, dan doet een vervoersmiddel toch het echte werk.
Bobsleeën dan wel weer want die moet je zelf lanceren.
Met een Topping van
Omg.
Nee snap wat je bedoelt maar helemaal eens met @Teigetje En al die mensen zien er ook afgetraind uit. Als je ook ziet hoe een coureur van motor wisselt en alles. Het is echt een beheersing van heb ik jou daar.
Maar goed als iemand darts of schaken ofzo noemt haak ik ook af. Dus meet beetje met twee maten.
Haha ik las dit en ik kreeg een rilling
Helpt ook niet dat ik een waarschijnlijk ongegronde hekel heb aan Max Vertappen en zijn vleeslippen (@grace nog een gruwel woord)
Ja als je ziet wat voor streng sportregime de coureurs moeten volhouden om die auto goed te kunnen besturen en de race vol te houden, pfff haha
Uit nieuwsgierigheid denk ik
@Nysmn absoluut. Die gaasjes die er ook ingaan elke keer. Fascinerend
Hahahaha oh neee nu ga ik daar elke keer aan denken je hebt gelijk wel
Hebben jullie bij bepaalde studies het idee van oh, dat is een pretstudie, dat is een makkelijke studie, of soms de gedachte ‘WO, wauw! Oh… sociologie?” ofzo? Zoja, bij welke? Zogenaamde ‘pretstudies’ van internet afgehaald. Anoniem.
0 stemmers
0 stemmers
Moest Mc oeps
Ik kijk alleen voetbal en dan ook echt zoveel mogelijk.
Met olympische spelen vind ik dressuur altijd heel leuk en turnen. Oh en natuurlijk curling haha
Mijn studie kan je als pretstudie beschouwen
Als iemand zegt dat hij/zij vrijetijdsmanagement heeft gestudeerd denk ik wel altijd, okeeeeee… Zo benieuwd wat je daar dan precies leert. Maar goed, kijk er niet op neer of zo, eerder nieuwsgierig.
Een vriendin van mij heeft dit gestudeerd en na haar afstuderen wist ze nog steeds niet wat ze 4 jaar lang had gedaan Die heeft na haar studie zich laten omscholen tot boekhouder want dat was tenminste iets praktisch waar ze iets mee kon
Mijn havo profiel werd ‘pretpakket’ genoemd. Cultuur en maatschappij. Mijn hbo studie werd pretstudie genoemd, social work. Ik houd denk ik gewoon van pret.
Oh nu op tv iemand die student theaterwetenschappen is.
Pretstudie?
0 stemmers
Ik heb dat met communicatie
Oh heb jij communicatie gestudeerd?? Zeg eens wat dan!
Ahja, communicatie, HRM.
Echt veel studies die je als pretstudie kunt beschouwen. Wiskunde/natuurkunde/scheikunde wordt echt over het algemeen wel als ‘beter’ gezien volgens mij?
Na het eerste jaar moest je gewoon een keuze maken/hoofdrichting kiezen. Dus dan was je niet nog steeds random overal vakken aan het volgen.
Vond dit ook altijd wel grappig. Qua theorie wellicht niet de meest moeilijke stof… maar ik denk dat geen enkele andere studie zoveel huilende studenten kan veroorzaken tijdens intervisie en praktijkuren .