Stel je persoonlijke vraag #25

Ik vind de voorbereiding meestal wel leuk. Maar dat wachten tot iets gaar is…

1 like

Ik vind koken werkelijk het ergste dat er is, maar gelukkig vindt mijn man het ‘super leuk’ en ‘totale ontspanning’, dus dat is fantastisch.

18 likes

Ik vind de voorbereidingen voor het koken verschrikkelijk, waarbij je de basis snijdt. Dat dingen die garen tijd kost, maakt me eigenlijk niet zoveel uit (zo staat een saoto soep bijvoorbeeld meestal 2 dagen te pruttelen hier). Als ik de tijd niet neem voor het koken, is het vaak ook niet lekker hahaha

3 likes

Ik zou het denk ik wel op de man af vragen of hij bijbedoelingen heeft. Als je gewoon noemt dat zn vader er grapjes over maakt hoeft dat niet meteen zo zwaar over te komen. Ik zou er geen zin in hebben elke keer op te moeten letten waar hij is en hem dan te gaan negeren als hij een praatje komt maken. Dat is toch ook vreemd, dat je dat al een hele tijd doet en opeens ga je koeltjes doen.

5 likes

Plus het is een jonge jongen. Die kunnen we nog leren dat je iemand niet moet negeren als je niks van diegene wilt haha.

19 likes

Ik vind pompoen gewoon heel lekker maar als soep is het idd zooo niet lekker. Die hele structuur wordt heel raar echt niet te doen inderdaad

1 like

Haha goed punt!! Lets raise him for future generations

3 likes

Ben benieuwd!

1 like

Waar lunch jij het vaakst mee?

• Boterhammen
  • Harde (afbak)broodjes
  • Luxe broodjes als saucijzenbrood/kaasbroodje etc.
  • Crackers / rijstwafels
  • Salade
  • Soep
  • Omelet
  • Kwark / yoghurt / havermout
  • Warme maaltijd (of restjes)
  • Ik lunch meestal niet
  • Geen pijl op te trekken
  • Anders?

0 stemmers

Vind je dat dan echt lekker en vullend? Of meer omdat het ‘gezond’ is?
@Konijntje omg en dan denk je alle opties genoemd te hebben haha, wat eet jij dan?

1 like

80% dus gelijk aan mijn mentale leeftijd

4 likes

Misschien wel als basis een hard broodje of een boterham oid, maar dan wil ik het liefst dat iemand qua beleg echt alles uit de kast trekt alsof ik uit lunchen ben haha.

1 like

De lunch die mij het meest blij maakt is een combinatie van dit alles, haha. Dus dat zo’n tafel vol staat en je kunt kiezen :heart_decoration:

18 likes

Als ik naar kantoor ga haal ik onderweg harde witte broodjes, als ik bij mijn horecabaan ben eet ik een belegde bagel (goh, waar zou ik werken?) en als ik thuis ben meestal warm! Soms restjes, soms bak ik hartige pannenkoeken ofzo, of ik bak aubergine of paprika of iets om op brood te doen

6 likes

Ik dacht wel ‘knappe jongen’.

5 likes

Ik ben altijd een beetje suspicious op (afhaal-)restaurants die heel veel verschillende dingen verkopen. Bijvoorbeeld één plek die en Italiaanse pizza en Turkse pizza en roti en sushi en nog veel meer dingen aanbiedt. Dan kan het nooit zo goed zijn als een restaurant dat alleen maar pizza of alleen maar rotischotels maakt.

• Dit denk ik ook
  • Dit denk ik niet
  • Ik bestel nooit

0 stemmers

Bij ons om de hoek is er al járen een Chinees afhaalrestaurant dat er een beetje ‘shady’ uitziet, er kwam nooit iemand (was er ook niet lekker blijkbaar) en nu zijn ze ineens ook sushi gaan doen, dat vertrouw ik voor geen meter

1 like

Kamp van Koningsbrugge was het? :drooling_face:

Mag je dan gratis bagels maken? Zoals op de kaart?

Ja er wordt volgens mij een heel klein beetje voor lunch ingehouden op je loon maar bijna niks, en je mag gewoon alles maken wat er op de kaart staat! Of freestylen met wat er is, dat doe ik meestal. En de hele dag lekkere koffie drinken :blush: alleen sappen en taartjes eet/drink je eigenlijk niet als personeel, behalve als iets echt op moet

9 likes