Stel je persoonlijke vraag #25

Sorry hier komt even een hazewind-eigenaar spammen! Ik vond ze ook altijd maar vreemd tot ik er eentje zelf eentje adopteerde.

Je had het antwoord al gevonden, maar hier mag het alleen als hobby. In o.a. Engeland mag er nog wel voor geld geracet worden, en daar zijn ze dan ook populair om te adopteren als ze te oud zijn om te rennen. Wel worden ze in NL illegaal gebruikt voor de jacht. Beide gevallen niet oké en super zielig.

Ze hebben minder beweging nodig dan iedereen denkt, ze worden ook wel ‘world’s fastest couch potatoes’ genoemd :sweat_smile: Die van mij kan ook gewoon de hele dag liggen pitten, maar eenmaal buiten staat ze aan en wil ze inderdaad het liefst rennen. Maar ze heeft echt geen uren per dag nodig.

Met die zielige blik proberen ze je gewoon nog meer eten afhandig te maken (echt ze kunnen niet normaal vreten), manipulatieve bitches kunnen het zijn wat dat betreft. Knuffelen is juist wel fijn want haar vacht is echt zijdezacht dus dat compenseert de paar voelbare botjes weer een beetje. En ze heeft een super gespierd kontje dat ik altijd als kussen mag gebruiken :peach:
Ja, ze zijn mager waardoor ze er misschien ongezond uitzien, maar dat is hun bouw. Het zijn juist honden waarbij over het algemeen eigenlijk geen grote gezondheidsproblemen voorkomen (zoals je bijvoorbeeld wel vaak hebt bij doorgefokte rassen etc.)!

35 likes

Hoe leuk hhaha.

1 like

Ik vergeet hem altijd aan te zetten en dan baal ik van alle gemiste kansen op boompjes :frowning:

Haha ik weet alleen maar wat een axolotl is door naar De Mol te kijken vorige week ;))

7 likes

Hier hebben we een zwarte hond (Lhasa Apso) en een zwarte kat. Zalig :smiley:

Ook nog een wit - bruin - zwarte Jack Russel.

13 likes

Er was ook een forummer die ze als huisdier had! Weet eigenlijk niet of ze hier nog zit.

1 like

Is dat niet @Axolotl

2 likes

Ja klopt! Daardoor weet ik inderdaad wat het is haha

ik was ff vergeten dat ik deze app had, dus dit is een handige reminder haha.
maar ik gebruikte hem best veel voor studeren!

Wat is dit? Een tak? Lijkt wel zoethout

1 like

Wat doet die app dan?

Yes! Een takje van een speciale boom die een schoonmakende/antibacteriële werking moet hebben.

1 like

Ik heb ze aan de haakjes voor de sleutels hangen (gewassen dan hè ;)). Dus kom ze automatisch tegen als ik de deur uit ga.

Maak jij vaak schermopnames met je telefoon?

• Regelmatig
  • Soms
  • Nooit
  • Mijn telefoon kan dit niet

0 stemmers

Nee, volgens mij was het iemand anders. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben.

Vind jij het gênant om op dit moment te winkelen op afspraak (dus kledingwinkels, action, etc)?

Ik merk dat er in mijn omgeving nogal een taboe rond hangt, vandaar deze vraag.

• Nee, het is toch gewoon toegelaten?
  • Een beetje
  • Ja
  • Nvt, ik winkel niet op afspraak.

0 stemmers

Waar hangt dan een taboe omheen, op welke manier?

@beautician maar volgens mij is haar account er niet meer! :frowning:

3 likes

Is een timer waarbij je een boompje plant en hij gaat dood als je iets anders op je telefoon doet!

Ik hoor vaak dat mensen het onverantwoord of egoïstisch vinden om nu te winkelen in een niet-essentiële winkel door de stijgende besmettingen, en dat sommigen zich er daarom wel voor ‘schamen’ als zij het wel doen. Ben ik het overigens helemaal niet mee eens hoor, vind dat het perfect moet kunnen.