Totdat je ze moet optillen
Of dat ze op je liggen
Dat bedoel ik een grote hond kan ik niet optillen, een medium wel. Ik bedoel, een medium hond is ook wel veel massa, maar dat maakt het geen grote hond.
Valt je behoorlijk tegen kan ik je zeggen. Mijn 24 kilo wegende golden was echt te zwaar om te tillen, maar misschien ben ik zwak (hahaha nee ik weet het zeker)
Ik heb een klein tot medium hondje maar vind grote ook beeeel leuker verder. In het specifiek de alaskan malamute. Zo oeuk.
Jaaa malamutes zijn ook zo leuk!
Ik tilde de vatzige labrador (35kg) wel eens de trap op en af, maar de bullmastiff (60kg) mocht zelf lopen
Golden retriever vind ik wel een grote hond hoor!
Sowieso de mislukte
Hoezo is die vijfde mislukt dan
Kijk een beetje lomp, oren staan wijd, heeft een sullig hesje, is waarschijnlijk 1000% good boi
Iemand kies 6 please dit is zielig
Welke kleur hond vind je het mooist?
- Licht (wit/beige)
- Bruin/grijs en zulke kleuren
- Zwart
0 stemmers
En kat?
- Wit
- Zwart
- Rood
- Grijs
- Gestreept
0 stemmers
Ik wil ze allemaal adopteren, mag dat ook?
Ik kies gewoon de kleuren die mijn dieren zijn . Mijn kat is wit (en beetje bruin/zwart) en mijn hondje zwart oeps. Bevooroordeeld.
Lof alle dieren in alle kleuren…
Als ik dan toch voor een hond zou gaan lijkt me zo’n enorm beest wel wat. Zo’n Berner sennen * ofzo.
Weet jij wat een axolotl is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet je hoe een vingerdiertje eruit ziet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoeveel pootjes een bij heeft?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stiekem denk ik weleens aan een Ierse wolfshond voor als ik later ruimer woon. De lange haren neem ik dan maar op de koop toe.
Een klasgenoot op de basisschool had die. Was wel even een verrassing toen ik daar ging spelen en ‘joepie’ kwam heel blij op me afgerent.
Ik heb een grote hond en vind dat wel de leukste honden. Alleen zou ik never nooit en te nimmer meer voor een hond gaan, dus dan denk ik toch geen honden.