Stel je persoonlijke vraag #25

Gebruikt jouw vriend (of ex/…) wc-papier na het plassen?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet / niet van toepassing

0 stemmers

Als je NU een tatoeage moest laten zetten, zou je dan weten wat je wil?

• Ja exact
  • Ja ongeveer
  • Nee geen flauw idee

0 stemmers

Vind jij het ‘mooier’ als tatoeages een persoonlijke betekenis hebben?

• Nee boeit echt geen hol
  • Ja ik vind dat wel mooier
  • Weet ik niet/neutraal

0 stemmers

Ik zei eerst nee maar ik weet het wel, ik zou een stipje of een moedervlekje laten doen want ik wil helemaal geen tatoeage en dat zou dan niet echt zichtbaar of opvallend zijn.

6 likes

Ik wil er ook geen. Maar ik zou dan een roosje kiezen. Geen idee waarom.

Late to the party, maar haha wat??? Ik maak echt nooit iets leuks mee op DM gebied :sob:

1 like

Als een vriend/vriendin waar je goed mee bevriend bent vraagt, zin om te chillen vandaag? Wanna hang out today oid. Denk je dan meestal? Dus over het algemeen.

• Meestal denk ik ja zin in
  • Meestal denk ik nee geen zin
  • Ik weet het niet, n.v.t.

0 stemmers

Ik ben aan de balie getrouwd omdat ik geen zin had in een dag in de schijnwerpers. Zo’n dans lijkt me echt helemaal niks :joy:

4 likes

Als je met mij wilt chillen moet je dit minstens 2 werkdagen van te voren aanvragen.

39 likes

Geen omnivoren?

4 likes

Hier herken ik me echt zo erg in. Ik heb nu al uren niet geantwoord op wanna hang out today? Ik zit dan alles af te wegen ineens. En dan maar nee, en ja goh misschien toch wel.

1 like

Ja ik ook, vooral als ik me mentaal niet goed voel dan wil ik heel graag afleiding, maar vind ik mezelf ook te zielig en stom om wat te gaan doen

2 likes

Als je een hond hebt, laat je jouw hond je gezicht likken?

• Nee ik vind het echt vies als mensen dit doen
  • Bepaalde delen van mijn gezicht, maar niet mijn mond
  • Ja hoor kus me maar op mijn mond lief hondje van me
  • Nvt heb geen hond

0 stemmers

Heb ooit 2 weken lang met heftige keel ontsteking rond gelopen omdat ik zoiets had van ik fix het wel met thee en honing. Dat is hoe graag ik naar de dokter ga!

3 likes

Ik kuste hem ook 20.000 keer op een dag. Wel op z’n neus hoor!

6 likes

Op social media…

• Accepteer ik iedereen die me een vriendschaps/volgverzoek stuurt
  • Accepteer ik alleen mensen van wie ik weet wie ze zijn
  • Accepteer ik alleen mensen die ik echt ken/mee gesproken heb
  • Accepteer ik iedereen die me een verzoek stuurt behalve als ze geen pf hebben/er creepy uit zien

0 stemmers

Een vriendin heeft de gewoonte om te vragen of ik iets te doen heb vandaag, in plaats van voor te stellen wat ze wil doen. Een koffietje in de stad drinken vind ik altijd wel leuk, mee gaan naar een feestje waar ik niemand ken heb ik niet altijd zin in.
afbeelding

57 likes

Ik heb een vriendin die altijd verteld we ze gaat doen ipv ja of nee antwoorden als ik vraag of ze dit weekend kan

“Zaterdag ga ik fietsen met mama”
“Zondag ga ik lunchen met m’n vriend”

??? Maar kan je dan wel zaterdagavond? Of zondag middag? Wanneer kan je wel?

41 likes

Sowieso mensen die niet met een tegenvoorstel komen :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Ik vond het al smerig toen mijn kat stiekem mijn oksel of oorgaat probeerde te likken als ik lag.

1 like