Stel je persoonlijke vraag #25

In films en series hebben personages op de meest dramatische momenten (bij het horen van heel slecht nieuws, na een begrafenis, etc) heel passievolle seks. Herken jij dat?

• Ja, wanneer ik heel verdrietig of gespannen ben heb ik behoefte aan seks.
  • In specifieke situaties heb ik dit wel gevoeld.
  • Nee, wanneer ik heel verdrietig of gespannen ben heb ik geen behoefte aan seks.

0 stemmers

Nou ik had dus juist een hele mooie podcast doorgestuurd gekregen over leiderschap als vrouw en eigenlijk meer nog over hoe je kindervaringen terug komen in je huidige gedrag, maar ik vond de titel zooo kut. Leiderschap klinkt echt alsof je een opleiding doet voor dictator.

Ik heb denk ik 1x seks gehad waarbij ik merkte dat het echt een emotionele uitlaatklep/manier om te verbinden was na een heftige gebeurtenis, maar dat is ook de eerste en vooralsnog laatste keer.

2 likes

Ik houd van koffie en memes en bier, maar dat een hobby noemen… nee :sweat_smile:

ik zie het al voor me dat gen Z dat op hun CV zet.
Interesses: memes, tiktok en instagramfilters

7 likes

Ach rond de millenniumwisseling was ā€œcomputerenā€ en ā€œmsnā€ echt een compleet legitieme hobby :joy:

Kan me niet eens meer herinneren wat ik destijds op de computer deed, mijnenveger spelen denk ik :bomb:

20 likes

Als jij een handdoek vouwt of iets anders rechthoekig, hoe doe je de eerste vouw?

• Over de lengte, zodat er een lange strook ontstaat
  • Over de breedte, zodat het meer een vierkant wordt
  • Geen idee/nvt

0 stemmers

Ik kreeg laatst ook dit artikel aangeraden, maar toen zag ik later pas dat het al uit 2018 was. Zo’n raar verhaal

Dat gaat dus over een Nederlandse man? Ik kende dit verhaal helemaal niet.

1 like

Bedoelde ook meer hypothetisch gezien! Vet illegaal natuurlijk om die te houden.

De Hemavouw :speak_no_evil:

Oh ja die heb ik niet gezien. Het is verder ook geen onderwerp waar ik me heel erg in verdiept heb hoor, maar ik moest er ineens aan denken door het bericht van @anon50301661

1 like

haha fair enough! Ik deed 20% sims, 60% msn en 20% neopets.

4 likes

Oh wat bizar ja! Heel gek idee dat er dan zoveel kinderen rondlopen van dezelfde donor

Jaa love windhonden! Ik had er ook nooit zo veel mee maar sinds ik er een aantal heb ontmoet ben ik verliefd op ze, ze hadden allemaal zo’n lief en zacht karakter. Ik ben behoorlijk anti-rashond maar aangezien ze vaak op latere leeftijd afgedankt worden zou ik er als ik niet meer op 35m2 woon heel graag een adopteren en hem z’n best life laten leven :blush:

4 likes

Wie ben jij als iemand een nieuwe avatar heeft?

0 stemmers

Same! Haha love extra mensen!

1 like

Ik heb een identiteitscrisis nu! Maar wat goed onthouden van je.

2 likes

Ik verander best vaak van avatar en vind het ook leuk wanneer anderen nieuwe plaatjes hebben, het triggert mijn MSN-nostalgie een beetje. Leuke avatar, ik vind hem bij je passen!

4 likes

80 likes

Haha, of lekker ā€˜internetten’.

6 likes

Ik bedoel ik vind bijna al die dingen op die lijst leuk hoor maar ik kan niet zeggen dat mijn echte passies of hobbies erbij zitten.

edit haha fuck ik kan echt niet lezen vandaag, het mogen ook gewoon interesses zijn. Never mind me I’m an idiot.

1 like