Stel je persoonlijke vraag #25

Omg die hondjes in die tas op die rug :heart_eyes:

8 likes

Zou je liever een spookdiertje willen of een vingerdiertje? Het spookdiertje is die met de grotere ogen.

• Beide, kan niet kiezen
  • Spookdiertje
  • Vingerdiertje

0 stemmers

Lapjeskatten zijn mijn favoriet. Vooral als het niet per se gemĂȘleerd is maar ze echt losse gekleurde lapjes hebben.

Kijk nou wat een knapperd!

36 likes

Ohh mijn buurvrouw had er wel eens eentje op bezoek en die was zo lief :heart::heart::heart::heart::heart: Ik hou echt van die freaky enorme honden. Zou ook wel graag een duitse dog willen. Maar toch maar voor een chihuahua gegaan

9 likes

Weet je hoe een sugarglider eruit ziet?

• Ja, superschattig
  • Ja, eng
  • Nee

0 stemmers

tering tieten wat maak jij veel polls

29 likes

Ik dacht dat die bovenste een tarsier is?

Edit: o ja dat is hetzelfde.

1 like

De wetenschappelijke naam ervoor is tarsiidae lees ik. Ik ken het als spookdiertje uit dit boek.

afbeelding

3 likes

Haha ‘toch maar voor een chihuahua gegaan’ :joy: Bijna hetzelfde!

1 like

Ik hou al op. :pleading_face:

1 like

Zwarte dieren schijnen het minst populair te zijn in asiels omdat mensen ze niet mooi vinden op foto’s en/of bijgelovig (dom) zijn en zwart brengt ongeluk boehoe

Zwarte dieren zijn prachtig :heart:

6 likes

Ja echt zielig, of niet populair genoeg op Insta :broken_heart:

Het enige dat ik vervelend vind aan mijn donkerbruine hond is dat ik in het halfdonker niet zie of ze ligt te slapen met haar ogen dicht of me gewoon weer aan zit te staren als een creep.

3 likes

Ik kan je zeggen, is erg leuk! Hahaha

2 likes

Ja echt raar in dit topic

19 likes

Ja en uit chihuahuas komt de meeste herrie, niet normaal

1 like

Wat vind je van het woord “leiderschap”? En dan met betrekking tot een podcast over leiderschap, cursus over leiderschap etc.

• :nauseated_face:
  • :ok_hand:
  • :woman_shrugging:

0 stemmers

Ja eigenlijk vind ik van het woord zelf niet zoveel, maar wel van de podcasts en cursussen waar je op doelt. Die lopen altijd zo te geilen op ondernemerschap/leiderschap/kapitalisme/gladde mannen die veel geld verdienen.

9 likes

Allemaal!

13 likes

I don’t wanna be mean maar
 wat is die eennalaatste precies?

1 like

Die werden/worden vaak gebruikt voor hondenraces toch omdat ze zo snel zijn? Mag dat eigenlijk nog in NL?