Omg die hondjes in die tas op die rug
Zou je liever een spookdiertje willen of een vingerdiertje? Het spookdiertje is die met de grotere ogen.
- Beide, kan niet kiezen
- Spookdiertje
- Vingerdiertje
0 stemmers
Lapjeskatten zijn mijn favoriet. Vooral als het niet per se gemĂȘleerd is maar ze echt losse gekleurde lapjes hebben.
Ohh mijn buurvrouw had er wel eens eentje op bezoek en die was zo lief Ik hou echt van die freaky enorme honden. Zou ook wel graag een duitse dog willen. Maar toch maar voor een chihuahua gegaan
Weet je hoe een sugarglider eruit ziet?
- Ja, superschattig
- Ja, eng
- Nee
0 stemmers
tering tieten wat maak jij veel polls
Ik dacht dat die bovenste een tarsier is?
Edit: o ja dat is hetzelfde.
De wetenschappelijke naam ervoor is tarsiidae lees ik. Ik ken het als spookdiertje uit dit boek.
Haha âtoch maar voor een chihuahua gegaanâ Bijna hetzelfde!
Ik hou al op.
Zwarte dieren schijnen het minst populair te zijn in asiels omdat mensen ze niet mooi vinden op fotoâs en/of bijgelovig (dom) zijn en zwart brengt ongeluk boehoe
Zwarte dieren zijn prachtig
Ja echt zielig, of niet populair genoeg op Insta
Het enige dat ik vervelend vind aan mijn donkerbruine hond is dat ik in het halfdonker niet zie of ze ligt te slapen met haar ogen dicht of me gewoon weer aan zit te staren als een creep.
Ik kan je zeggen, is erg leuk! Hahaha
Ja echt raar in dit topic
Ja en uit chihuahuas komt de meeste herrie, niet normaal
Wat vind je van het woord âleiderschapâ? En dan met betrekking tot een podcast over leiderschap, cursus over leiderschap etc.
0 stemmers
Ja eigenlijk vind ik van het woord zelf niet zoveel, maar wel van de podcasts en cursussen waar je op doelt. Die lopen altijd zo te geilen op ondernemerschap/leiderschap/kapitalisme/gladde mannen die veel geld verdienen.
Allemaal!
I donât wanna be mean maar⊠wat is die eennalaatste precies?
Die werden/worden vaak gebruikt voor hondenraces toch omdat ze zo snel zijn? Mag dat eigenlijk nog in NL?