Stel je persoonlijke vraag #25

Ken je de app forest?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Gebruik je die app?

• Alleen bij tentamens/deadlines
  • Heeel soms
  • Vaak
  • Nooit

0 stemmers

Vind die app zo fijn, want dan heb je gewoon inzicht in hoeveel uren je nou bezig bent geweest, geeft me altijd wat meer rust en ook structuur! Merk ook dat ik dan veel meer gefocust ben dan zonder zo’n app, ben dan sneller geneigd om andere dingen te doen

Ik heb echt te doen met die hazewindhond die nu de minste stemmen krijgt :worried: Het is ook niet z’n voordeligste foto, arm beestje. Ik ga nu dus op die stemmen omdat ik het zielig vind.
Edit: oh hij is nu weer op de één na laatste plek

11 likes

Even opgezocht. Het mag in NL alleen als hobby, niet commercieel.

1 like

Kijk nou hoe leuk ze zijn

https://www.instagram.com/p/CLUcurMFPH3/?igshid=1eng87miwr8qh

4 likes

Ik gebruikte hem eerst om bewust momentjes zonder telefoon te hebben.
Nu ik weer werk gebruik ik hem als ik me echt niet kan concentreren en steeds op de telefoon ga, om de telefoon gewoon tijdelijk af te sluiten als optie. Werkt echt heel goed.

Bos

2 likes

Weet niet hoe ik dit anders moet delen maar dit is een van mijn favoriete Reddit awww filmpjes @Vaiana :heart_eyes::heart_eyes:

14 likes

Ik wil een hond kunnen knuffelen, lijkt me niet echt prettig met zo’n hond. Ik vind ze er ook altijd zo ongezond uitzien en dan kijken ze ook nog eens bedroefd (ook al is dat waarschijnlijk gewoon hun bouw).

Nee doe mij maar een big fluff

2 likes

Aah fucking schattig :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Oeh jouw forest is echt satisfying. Gek he hoe dat werkt qua concentratie?

1 like

Ja, als ik er niet in zit pak ik toch steeds die telefoon weer, en dat is het enige waarin ik afleiding zoek (op dit moment dan) dus als ik die uitsluit ga ik gewoon wel aan het werk.

En ik betrap me er dan weleens op dat m’n arm automatisch naar opzij beweegt haha, echt erg.

1 like

Hoe poets jij?

• Elektrisch
  • Met de hand
  • Soms elektrisch, soms met de hand
  • Ik poets mijn tanden niet

0 stemmers

Heb je weleens een miswak geprobeerd om je tanden mee te poetsen?

• Ja weleens
  • Nee nooit maar wel benieuwd
  • Nee ga ik ook nooit doen

0 stemmers

Sorry hier komt even een hazewind-eigenaar spammen! Ik vond ze ook altijd maar vreemd tot ik er eentje zelf eentje adopteerde.

Je had het antwoord al gevonden, maar hier mag het alleen als hobby. In o.a. Engeland mag er nog wel voor geld geracet worden, en daar zijn ze dan ook populair om te adopteren als ze te oud zijn om te rennen. Wel worden ze in NL illegaal gebruikt voor de jacht. Beide gevallen niet oké en super zielig.

Ze hebben minder beweging nodig dan iedereen denkt, ze worden ook wel ‘world’s fastest couch potatoes’ genoemd :sweat_smile: Die van mij kan ook gewoon de hele dag liggen pitten, maar eenmaal buiten staat ze aan en wil ze inderdaad het liefst rennen. Maar ze heeft echt geen uren per dag nodig.

Met die zielige blik proberen ze je gewoon nog meer eten afhandig te maken (echt ze kunnen niet normaal vreten), manipulatieve bitches kunnen het zijn wat dat betreft. Knuffelen is juist wel fijn want haar vacht is echt zijdezacht dus dat compenseert de paar voelbare botjes weer een beetje. En ze heeft een super gespierd kontje dat ik altijd als kussen mag gebruiken :peach:
Ja, ze zijn mager waardoor ze er misschien ongezond uitzien, maar dat is hun bouw. Het zijn juist honden waarbij over het algemeen eigenlijk geen grote gezondheidsproblemen voorkomen (zoals je bijvoorbeeld wel vaak hebt bij doorgefokte rassen etc.)!

35 likes

Hoe leuk hhaha.

1 like

Ik vergeet hem altijd aan te zetten en dan baal ik van alle gemiste kansen op boompjes :frowning:

Haha ik weet alleen maar wat een axolotl is door naar De Mol te kijken vorige week ;))

7 likes

Hier hebben we een zwarte hond (Lhasa Apso) en een zwarte kat. Zalig :smiley:

Ook nog een wit - bruin - zwarte Jack Russel.

13 likes

Er was ook een forummer die ze als huisdier had! Weet eigenlijk niet of ze hier nog zit.

1 like

Is dat niet @Axolotl

2 likes

Ja klopt! Daardoor weet ik inderdaad wat het is haha