ik was ff vergeten dat ik deze app had, dus dit is een handige reminder haha.
maar ik gebruikte hem best veel voor studeren!
Wat is dit? Een tak? Lijkt wel zoethout
Wat doet die app dan?
Yes! Een takje van een speciale boom die een schoonmakende/antibacteriële werking moet hebben.
Ik heb ze aan de haakjes voor de sleutels hangen (gewassen dan hĂš ;)). Dus kom ze automatisch tegen als ik de deur uit ga.
Maak jij vaak schermopnames met je telefoon?
- Regelmatig
- Soms
- Nooit
- Mijn telefoon kan dit niet
0 stemmers
Nee, volgens mij was het iemand anders. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben.
Vind jij het gĂȘnant om op dit moment te winkelen op afspraak (dus kledingwinkels, action, etc)?
Ik merk dat er in mijn omgeving nogal een taboe rond hangt, vandaar deze vraag.
- Nee, het is toch gewoon toegelaten?
- Een beetje
- Ja
- Nvt, ik winkel niet op afspraak.
0 stemmers
Waar hangt dan een taboe omheen, op welke manier?
@beautician maar volgens mij is haar account er niet meer!
Is een timer waarbij je een boompje plant en hij gaat dood als je iets anders op je telefoon doet!
Ik hoor vaak dat mensen het onverantwoord of egoĂŻstisch vinden om nu te winkelen in een niet-essentiĂ«le winkel door de stijgende besmettingen, en dat sommigen zich er daarom wel voor âschamenâ als zij het wel doen. Ben ik het overigens helemaal niet mee eens hoor, vind dat het perfect moet kunnen.
In films en series hebben personages op de meest dramatische momenten (bij het horen van heel slecht nieuws, na een begrafenis, etc) heel passievolle seks. Herken jij dat?
- Ja, wanneer ik heel verdrietig of gespannen ben heb ik behoefte aan seks.
- In specifieke situaties heb ik dit wel gevoeld.
- Nee, wanneer ik heel verdrietig of gespannen ben heb ik geen behoefte aan seks.
0 stemmers
Nou ik had dus juist een hele mooie podcast doorgestuurd gekregen over leiderschap als vrouw en eigenlijk meer nog over hoe je kindervaringen terug komen in je huidige gedrag, maar ik vond de titel zooo kut. Leiderschap klinkt echt alsof je een opleiding doet voor dictator.
Ik heb denk ik 1x seks gehad waarbij ik merkte dat het echt een emotionele uitlaatklep/manier om te verbinden was na een heftige gebeurtenis, maar dat is ook de eerste en vooralsnog laatste keer.
Ik houd van koffie en memes en bier, maar dat een hobby noemen⊠nee
ik zie het al voor me dat gen Z dat op hun CV zet.
Interesses: memes, tiktok en instagramfilters
Ach rond de millenniumwisseling was âcomputerenâ en âmsnâ echt een compleet legitieme hobby
Kan me niet eens meer herinneren wat ik destijds op de computer deed, mijnenveger spelen denk ik
Als jij een handdoek vouwt of iets anders rechthoekig, hoe doe je de eerste vouw?
- Over de lengte, zodat er een lange strook ontstaat
- Over de breedte, zodat het meer een vierkant wordt
- Geen idee/nvt
0 stemmers
Ik kreeg laatst ook dit artikel aangeraden, maar toen zag ik later pas dat het al uit 2018 was. Zoân raar verhaal
Dat gaat dus over een Nederlandse man? Ik kende dit verhaal helemaal niet.
Bedoelde ook meer hypothetisch gezien! Vet illegaal natuurlijk om die te houden.