De Hemavouw
Oh ja die heb ik niet gezien. Het is verder ook geen onderwerp waar ik me heel erg in verdiept heb hoor, maar ik moest er ineens aan denken door het bericht van @anon50301661
haha fair enough! Ik deed 20% sims, 60% msn en 20% neopets.
Oh wat bizar ja! Heel gek idee dat er dan zoveel kinderen rondlopen van dezelfde donor
Jaa love windhonden! Ik had er ook nooit zo veel mee maar sinds ik er een aantal heb ontmoet ben ik verliefd op ze, ze hadden allemaal zo’n lief en zacht karakter. Ik ben behoorlijk anti-rashond maar aangezien ze vaak op latere leeftijd afgedankt worden zou ik er als ik niet meer op 35m2 woon heel graag een adopteren en hem z’n best life laten leven
Wie ben jij als iemand een nieuwe avatar heeft?
0 stemmers
Same! Haha love extra mensen!
Ik heb een identiteitscrisis nu! Maar wat goed onthouden van je.
Ik verander best vaak van avatar en vind het ook leuk wanneer anderen nieuwe plaatjes hebben, het triggert mijn MSN-nostalgie een beetje. Leuke avatar, ik vind hem bij je passen!
Haha, of lekker ‘internetten’.
Ik bedoel ik vind bijna al die dingen op die lijst leuk hoor maar ik kan niet zeggen dat mijn echte passies of hobbies erbij zitten.
edit haha fuck ik kan echt niet lezen vandaag, het mogen ook gewoon interesses zijn. Never mind me I’m an idiot.
Windhonden
Wat leuk dat je er ook een zou willen! Alle windhonden die ik tegenkom zijn inderdaad allemaal zachtaardige lieverds
Veel mensen halen ze uit Spanje - daar worden er heel veel gedumpt na de jacht - maar ook in Nederland worden ze regelmatig gevonden/in beslag genomen. Er is een speciale vereniging voor Nederlandse asielwindhonden, mocht je er t.z.t. eens naar willen kijken of je erin willen verdiepen.
Op 35m2 is inderdaad te krap, maar misschien handig om te weten dat het prima honden zijn voor een niet al te groot huis gelukkig!
Ja het zijn meestal echt schatjes Goed om te weten van die Nederlandse organisatie, ga ik onthouden! En dat had ik begrepen ja, hoop dat we het bij de volgende woonruimte-upgrade serieus kunnen gaan overwegen
Ik houd zo van deze meme, die kop van die gast is zo droog hahaha
Nee wat gaan ze testen met mn dna ? " Hoi soy op basis van je dna test weten we dat deze man niet jouw vader is. Dus je mag met hem daten"
Ik heb mijn ongenoegen al in het netflixtopic geuit maar het zit diep: ik dacht dat het een realityprogramma was en was zooo klaar voor een lekker pseudowetenschappelijk trash-datingprogramma dat ik heel chagrijnig ben dat het nog niet bestaat!