Gouden tv was dat
He wat gebeurt er nou op deze afbeelding?
Een hond krijgt wijn en iemand kijkt toe met een glas drinken vanuit een andere ruimte?
Hahaha o nee, dit is zo’n mooi fotomontage waarop je de vrouw die de hond wijn geeft (één van de deelnemers aan het ~love is blind~-experiment) ernaast kunt zien. Het is mijns inziens wel een representatief beeld van het hele programma, trouwens!
drinken honden wijn?
Alleen vanaf 3! (18 in hondenjaren)
Nee! Het schijnt heel gevaarlijk te zijn en gelukkig duurde het ook op het programma maar een fractie van seconde/heeft de hond uiteindelijk niet of nauwelijks gedronken. Jessica, die vrouw, was op dat moment (en niet alleen op dat moment…) wel hartstikke dronken en dit was één van haar absurde acties, haha. (Ik ben echt heel slecht in series vermakelijk over te laten komen, sorry, ik beloof dat het als je het op een scherm kijkt wél heel grappig is als je van dat soort tv houdt!)
Haha ik was het ondertussen al aan het googlen omdat ik het zo raar vond, ik ken het programma verder niet dus miste die context en zag alleen een hond die wijn dronk
Ik vond wel dit gifje dat het eigenlijk alleen maar bizarder maakt
edit: en het leek me vrij logisch dat een hond geen wijn hoort te drinken maar je ziet ook mensen die hun honden worstenbroodjes en perenijsjes geven dus ik dacht, misschien zijn er ook wel mensen die dit doen??
Er was ook zo’n moment dat zij voor het eerst het huis/de slaapkamer van haar vriend (?) zag en hij had een bruin dekbedovertrek en laken en maar 1 kussen haha wat een horror was dat
Hahahahaha
- Ja.
- Nee.
- Ik slaap zelf zo.
0 stemmers
(Sorry voor de Love-Is-Blindspam!)
Waarom zou je daar op af moeten knappen dan? Weet niet of het mij heel comfortabel lijkt om in te slapen maar hoezo is het een afknapper?
edit: nu moet ik denken aan Serena Williams (?) die in een hotel een maaltijd voor een hond bestelde, dat opat, en zichzelf daarna filmde terwijl ze een diarreeaanval kreeg of zo. Whyyyy
Oja nee roestbruin is echt je van het, meest trendy kleur op het moment, is het helemaal, maar donkerchocoladebruin nee dat kan echt niet.
Het zal wel
Kijk ik goed en is het ‘bed’ eigenlijk een matras? Of is het gewoon een boxspring.
En de deken lijkt wel een fleecedekentje?
Ik snap niet wat ik zie
Volgens mij is het een bruin dekbedovertrek, bruin matrashoes ding (hoeslaken?) én nog een matching bruin dekentje erover haha.
Het is een kaal matras met een laken en dekentje erover heengedrapeerd en klaar, geen hoeslaken of iets dergelijks! Het gaat niet per se om de kleur ofzo verder, @EllaFitzgerald.
Ohh zo!
Oké nee ik wil wel een fatsoenlijk laken op het bed!
Aha dit raakt wel aan iets wat ik me soms afvraag haha: ik zie vet vaak foto’s van mensen dat ze op bed liggen of op de bank met hun dekbed, maar dan zonder overtrek eromheen, gewoon de kale deken zegmaar. Waarom?
Echt een huishouden wat je eerder verwacht bij een student ofzo.
En het straalt een beetje ongelukkige bachelor uit ofzo? Geen vrolijkmakende plek