Ja ik ook, vooral als ik me mentaal niet goed voel dan wil ik heel graag afleiding, maar vind ik mezelf ook te zielig en stom om wat te gaan doen
Als je een hond hebt, laat je jouw hond je gezicht likken?
- Nee ik vind het echt vies als mensen dit doen
- Bepaalde delen van mijn gezicht, maar niet mijn mond
- Ja hoor kus me maar op mijn mond lief hondje van me
- Nvt heb geen hond
0 stemmers
Heb ooit 2 weken lang met heftige keel ontsteking rond gelopen omdat ik zoiets had van ik fix het wel met thee en honing. Dat is hoe graag ik naar de dokter ga!
Ik kuste hem ook 20.000 keer op een dag. Wel op zân neus hoor!
Op social mediaâŠ
- Accepteer ik iedereen die me een vriendschaps/volgverzoek stuurt
- Accepteer ik alleen mensen van wie ik weet wie ze zijn
- Accepteer ik alleen mensen die ik echt ken/mee gesproken heb
- Accepteer ik iedereen die me een verzoek stuurt behalve als ze geen pf hebben/er creepy uit zien
0 stemmers
Een vriendin heeft de gewoonte om te vragen of ik iets te doen heb vandaag, in plaats van voor te stellen wat ze wil doen. Een koffietje in de stad drinken vind ik altijd wel leuk, mee gaan naar een feestje waar ik niemand ken heb ik niet altijd zin in.
Ik heb een vriendin die altijd verteld we ze gaat doen ipv ja of nee antwoorden als ik vraag of ze dit weekend kan
âZaterdag ga ik fietsen met mamaâ
âZondag ga ik lunchen met mân vriendâ
??? Maar kan je dan wel zaterdagavond? Of zondag middag? Wanneer kan je wel?
Sowieso mensen die niet met een tegenvoorstel komen
Ik vond het al smerig toen mijn kat stiekem mijn oksel of oorgaat probeerde te likken als ik lag.
Aahww maar katten zijn wel veel schoner naar mijn idee. Tenminste bij mij wel, mijn kat is een binnenkat dus vreet ook geen vogels enzo maar mijn hond is altijd op zoek naar schijt om op te eten.
Vreeeeeeeselijk. Geen woorden voor. Who cares about jouw agenda, dat was de vraag niet? Echt heel raar en irritant. Ik heb een vriend die altijd aan alles en iedereen zn hele agenda door gaat sturen in de groepsapp. Ja echt niemand kan dat wat schelen.
Vreet geen vogels maar likt wel zân eigen anus
Zou ik ook doen als ik dat kon
Jk
Je hebt gelijk
En die van de andere kater bij binnenkomt. Als de ene terugkomt van zijn escapades buiten wordt hij bij binnenkomst gelikt door de ander. Anusselijke broederliefde
Hahahaha als je lenig genoeg bent lukt het vast
Nja mijn kat likt gewoon mijn gezicht dusja yolo. Vast goed voor de weerstand
Hoe harig ben jij
- Teenhaar
- Bilnaadhaar
- Handhaar
- Buikhaar
- Rughaar
- Snorhaar
- Baardhaar
- Bakkebaarden
- Tepelhaar
- Haar tussen je boobies
- Navelhaar
0 stemmers
Hahah ja klinkt zo lekker interessant ofzo, alsof je lekker druk bezet bent. Ook mensen in een groepsapp die nooit reageren van: oh leuk! Alleen wanneer ze niet kunnen.
Of mensen die na een hele discussie via app altijd zeggen: oh zoveel berichten gemist, ff lezen want ik was âaan het werkâ. Of nog erger:â ik zoek niet terug te lezen wat is er gezegd?â
Of wanneer er 3 keer een datum en tijd genoemd is en iemand vraagt: hoe laat ook alweer? Doe ff zelf moeite en scroll ff terug.
Zijn altijd dezelfde mensen, veel app irritaties
Verder gaat t goed met mij.
Heb jij een vriendengroep of alleen maar losse vrienden?
- Ik heb zowel een vriendengroep als losse vrienden
- Heb alleen losse vrienden
- Heb alleen een vriendengroep
- Heb geen vrienden
0 stemmers
Haha ik dacht even dat je de balie bedoelde als het âcultureel centrumâ/cafĂ©. Lijkt me trouwens ook best nice.
Jaaa ik heb ook 1 zoân vriendin. Ik neem vaak initiatief om moeite te doen zodat iedereen blij is met wat we gaan doen en dat iedereen kan en rekening houden met iedereens wensen etc. (regelnicht) En dan zegt ze altijd last minute : Jaa gaat me toch niet lukken maar doen jullie maar hoor! Of: ja ik weet nog niet of ik kan maar jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoor! En dan heb je dus al die moeite voor niks gedaan. Komt lekker ongeĂŻnteresseerd over. Mijn doel was juist dat iedereen erbij was. Ik care teveel voor de groep denk ik op zoân momenten, kan dan ook echt een beetje boos worden terwijl eigenlijk natuurlijk niemand verantwoording hoeft af te leggen ofzo. Struggle