ambivert haha
Ik wel, ik vind introverte mensen heel fijn, maar dan liever als partner. Om er mee af te spreken of als vriend te hebben vind ik het te saai.
Introvert en extravert is ook een veel te makkelijke verdeling, alsof we allemaal in twee hokjes te plaatsen zijn. Hoop echt dat die termen gewoon een keer van de aardbol verdwijnen
Extraverte mensen krijgen energie van mensen
Introverte mensen krijgen energie van dingen alleen doen.
Om het maar even zo kort door de bocht te zeggen. Het is niet zo dat een extravert dan niks alleen kan en een introvert altijd maar alleen wil zijn.Het gaat meer om hoeveel energie iets kost en oplevert
Haha ja en tis ook niet alsof introverte mensen alleen maar thuis zijn? Ja ze laden op van alleen zijn maar dat betekent toch niet dat ze verder niks uitvoeren
edit: tegelijk maar dat dus ja! @Soy.peor
Hebben de concepten introvert en extravert sowieso al weleens iets zinvols opgeleverd? De een begrijpt niet wat het inhoudt en de andere special snowflake gebruikt het om interessant mee te doen en ga zo maar door haha. Is altijd ook zoân terugkerend ding in dit topic. Mogen van mij echt verboden woorden worden net als patat. Oh wat @Kurisu dus ook zegt.
Ken jij iemand die heeft meegedaan aan Ter Land, Ter Zee en In De Lucht?
- Nee niemand
- Ja iemand die ik ken
- Ja ikzelf
0 stemmers
Ik heb Johan Vlemmix wel ooit geĂŻnterviewd, telt dat ook?
Ik hoopte dat jij op ja ikzelf had gestemd
Stel je doet mee, ga je dan voor de snelle bolide of voor een thema-kar?
Ik wilde dit liken, maar toen kwam je patat-statement en nu ga ik dat dus principieel niet meer doen.
Ohhh ik mis soms echt oude tv programmaâs, dit was toch geweldig (slecht, daarom juist zo leuk)
Hahahah heerlijk, heb laatst nog samen met mân vriend allemaal oude afleveringen hiervan bekeken op youtube
Hou je like inderdaad maar lekker bij je dan!
Klopt, zo afhankelijk ook van allerlei factoren (mood/gezelschap etc). Bij irritante mensen ben ik heeeeel introvert
Als je mee zou doen met Ter Land, Ter Zee en in de Lucht en jij moest met een stel FFâers een themakar fabriceren en aan jou de taak om het thema te bedenken, wat zou het dan zijn?
- Veenmol: een hele grote veelmol waarin je kan zitten op wielen
- RGK: een grote koelkast die opeens opengaat en iemand verkleed als RGK-kind aan de bel rinkelt
- Je doet makkelijk: gewoon tobbedansen met enkele aan elkaar gemaakte forumbadjes (inclusief gele trui van Karl)
0 stemmers
Tobbedansen:
En waar zou die aflevering dan moeten afspelen?
- Amsterdam aan de gracht
- Woerden
- Urk aan de haven
- Hofvijver bij het Binnenhof
- Belgische badplaats met treurig aandoende woningen op het strand.
0 stemmers
En wie doen er denk je vaker mee aan Ter Land Ter Zee en in de Lucht?
- extraverte mensen
- introverte mensen
- 50/50
0 stemmers
En Introverte mensen
- gaan eerder voor een themakar
- gaan eerder voor een snelle score
0 stemmers
En extraverte mensen
- gaan eerder voor een themakar
- gaan eerder voor een snelle score
0 stemmers
Ik vond die mensen met die saaie karren altijd stom. Daarvoor doe je toch niet mee?
- Ouder(s)
- Partner
- Huisdier
- Beste vriendin
- Broer/zus
0 stemmers
Vreselijke poll I know
Mezelf
Ik twijfel zooo hard tussen partner en beste vriendin maar dat is gewoon echt gelijk, zou nooit kunnen kiezen tussen die 2