Stel je persoonlijke vraag #25

Hahaha is jouw vriendin mijn vriendin?? Die doet altijd precies hetzelfde, of last minute afzeggen (“maar gaan jullie maar wel hoor!”) of überhaupt onmogelijk een afspraak mee te maken. Super irritant

1 like

En voor degenen die zowel een vriendengroep hebben als losse vrienden. Als je dan moet kiezen, met wie spreek jij liever af?

• Met mensen in mijn vriendengroep
  • Met losse vrienden

0 stemmers

Lol losse vrienden klinkt echt raar. Alsof ze allemaal loco zijn.

Haha herkenbaar!!

Over dezelfde vriendin:
Laatst vroeg een andere vriendin aan haar of ze zin had om te wandelen.

En toen reageerde ze met: “mijn vriend is hier!”

Maar haar vriend woont al sinds een maand bij haar in???:sweat_smile::joy::joy::joy:

31 likes

Ik zie mn losse vriendin het meest want met een vrienden groep afspreken is toch lastiger. Maar ik zie ze allemaal even graag.

Oh ja oke, zo zag ik het niet. Ook met je vriendengroep kun je individueel afspreken. Maar ik vind de mensen naast mn vriendengroep gewoon leuker.

1 like

Heb jij liever een extrovert persoon als vriend of een introvert persoon?

• Liever extrovert
  • Liever introvert

0 stemmers

Met allebei, heb geen voorkeur

24 likes

Hahaha, nee gewoon van het gemeentehuis. We zouden eigenlijk een apart kamertje krijgen maar waren te laat dus toen moest het aan de balie :joy:

1 like

Mijn losse vrienden ben ik closer mee. Vriendinnengroep is toch iets oppervlakkiger ofzo. Leuk voor etentjes en vakanties wel, maar echt diepe gezellige gesprekken heb ik met losse vrienden.

4 likes

ambivert haha

1 like

Ik wel, ik vind introverte mensen heel fijn, maar dan liever als partner. Om er mee af te spreken of als vriend te hebben vind ik het te saai.

Introvert en extravert is ook een veel te makkelijke verdeling, alsof we allemaal in twee hokjes te plaatsen zijn. Hoop echt dat die termen gewoon een keer van de aardbol verdwijnen

63 likes

Extraverte mensen krijgen energie van mensen
Introverte mensen krijgen energie van dingen alleen doen.

Om het maar even zo kort door de bocht te zeggen. Het is niet zo dat een extravert dan niks alleen kan en een introvert altijd maar alleen wil zijn.Het gaat meer om hoeveel energie iets kost en oplevert

11 likes

Haha ja en tis ook niet alsof introverte mensen alleen maar thuis zijn? Ja ze laden op van alleen zijn maar dat betekent toch niet dat ze verder niks uitvoeren

edit: tegelijk maar dat dus ja! @Soy.peor

1 like

Hebben de concepten introvert en extravert sowieso al weleens iets zinvols opgeleverd? De een begrijpt niet wat het inhoudt en de andere special snowflake gebruikt het om interessant mee te doen en ga zo maar door haha. Is altijd ook zo’n terugkerend ding in dit topic. Mogen van mij echt verboden woorden worden net als patat. Oh wat @Kurisu dus ook zegt.

9 likes

Ken jij iemand die heeft meegedaan aan Ter Land, Ter Zee en In De Lucht?

• Nee niemand
  • Ja iemand die ik ken
  • Ja ikzelf

0 stemmers

1 like

Ik heb Johan Vlemmix wel ooit geïnterviewd, telt dat ook?

5 likes

Ik hoopte dat jij op ja ikzelf had gestemd

3 likes

Stel je doet mee, ga je dan voor de snelle bolide of voor een thema-kar?

0 stemmers

4 likes

Ik wilde dit liken, maar toen kwam je patat-statement en nu ga ik dat dus principieel niet meer doen.

6 likes