Stel je persoonlijke vraag #25

Introverten kiezen sneller voor een snelle kar, want dan zijn ze eerder van dat circus af.

giphy

edit: haha lekker hysterisch gifje gekozen jezus

11 likes

Waarom hebben mensen überhaupt een mening over tupperwareparty’s? Is dat iets waar mensen wekelijks heen willen of worden gedwongen ofzo, is dit 1980?

5 likes

Is dit niet iets uit de jaren ‘90? :sweat_smile:
Of iig van vroeger

1 like

Jaa en toen was er iemand die vanalles voor dr verjaardag wou. En ik zei iets van nouu ik hoef dat plastic niet voor mn verjaardag. Toen werd dis tupperware vrouw boos op mij want het waa geen plastic maar heel goed kunstof en blabla

2 likes

Ik ben een curver fan. :nerd_face: tupperware ben ik niet waard, ik gooi nogal snel plastic bakjes weg.

2 likes

Er staat mij vaag iets bij van oriflame? En mijn moeder had dan bij de buurvrouw zo’n ‘feest’.

11 likes

Jaaaa dat ja. Vreselijk was het.

1 like

Ja, ik kende dit dus helemaal niet dus een vriendin had het over een party met masker en behandeling. Maar daarna moest je dus van die matige producten kopen. Zo ongemakkelijk.

2 likes

Toen ik klein was organiseerde mijn moeder dat weleens. 6 jarige ik: komen al die vrouwen dan weer naar plastic bakjes kijken? :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: haha!

21 likes

Voor jou het engste van deze lijst:

• Naalden
  • Spinnen
  • Bloed/verwondingen
  • Hoogtes
  • Smalle ruimtes

0 stemmers

Gestemd op hoogtes, maar qua spinnen hangt het wel even van de grootte af hoor. Klein spinnetje, prima. Spin uit Australië, kill it with fire. :upside_down_face:

3 likes

stel: jij heet jackie, zou jij je zoon dan jack noemen? of als jij sammy heet, je zoon sam noemen.

• ja, ik zou dit doen of heb dit gedaan
  • nee, ik zou dit niet doen

0 stemmers

kijk jij de serie mocro maffia?

• ja
  • nee

0 stemmers

en zo ja, stoor jij je aan het gebruik van het woord kanker in de serie?

• ja, heel erg
  • ja, maar niet zo erg
  • nee, ik stoor me er niet aan

0 stemmers

heb jij een pannenkoekenplant in huis?

• ja, één of meerdere
  • nope, ik eet alleen pannenkoeken

0 stemmers

heb je in al een keer in quarantaine gezeten?

• ja, omdat ik zelf corona had
    • ja, omdat mijn partner/huisgenoot corona had
    • ja, omdat iemand anders waar ik contact mee gehad heb corona had
    • ja, omdat ik uit het buitenland kwam
    • nee, ik heb nog niet in quarantaine gezeten

0 stemmers

heb jij vandaag ook het gevoel dat het zondag is?

• ja dat heb ik ook!!!
  • nee waar heb je het over

0 stemmers

heb jij een wijck poster in huis? of een stadsplattegrond poster van een ander merk

• ja, van m’n eigen stad
  • ja, van een stad/plek in het buitenland
  • ja, van een stadion of circuit
  • nee, heb ik niet

0 stemmers

ga je vanavond of morgen eten bestellen/afhalen?

• ja 100%
  • ja misschien wel
  • nee ik denk het niet
  • nee ik ben een geslaagde volwassene en heb netjes boodschappen gedaan

0 stemmers

Daarom is het natuurlijk niet meer populair om een party te geven. Het gaat nooit kapot!

Maar wij hebben dus echt dingen thuis die we al 20 jaar hebben en nog goed zijn idd! Kan je niet zeggen van andere plastic opbergbakjes.

2 likes

Ja ik ben ook een keer bij zo’n Oriflame party geweest! Nog jaren door gespammed via de mail.

Als jij een spin ziet in je slaapkamer? Wat doe je? (Kleintje)

• Ik laat m chillen
  • Zuig m op met de stofzuiger
  • Mep m dood met een papiertje ofzo en gooi hem in de wc/prullebak
  • Ik pak hem op en zet hem naar buiten
  • Ik vergas m met deo of parfum ofzo
  • iemand anders roepen om ermee te dealen

0 stemmers

Roep iemand anders en die persoon zegt dan dat hij hem niet weg gaat halen en dat ik hem moet laten chillen dus dat doe ik dan maar.

2 likes

Vind jij dat een goede relatie vanzelf hoort te gaan en dat het niet veel moeite moet kosten?

• Ja mee eens, een goede relatie moet makkelijk zijn en vanzelf gaan
  • Nee oneens, een goede relatie is hard werken en dat kost moeite
  • ik weet het niet

0 stemmers

Ik zag laatst een filmpje dat iemand met haar partner wekelijkse evaluatiemomenten inplanden om te kijken of er iets is dat ze nog wilden bespreken met elkaar of wilden zeggen tegen elkaar, of er iets anders/beters kan etc, waar ze eerder in die week niet voor uit gekomen waren.

• Wel een goed idee
  • Wtf veel te geforceerd

0 stemmers

1 like

Ik roep mijn katten

1 like

Mijne rent dan weg. Echt de meest pussy kat ooit.

3 likes

Klopt. Ik denk dat het enigszins wel hard werken is, je moet het wel energie blijven geven en er moeite in blijven stoppen want anders is het wel weg en over na 5 jaar denk ik. Dus in die zin is het hard werken, aandacht geven, dingen plannen etc.

2 likes