Introverten kiezen sneller voor een snelle kar, want dan zijn ze eerder van dat circus af.
edit: haha lekker hysterisch gifje gekozen jezus
Introverten kiezen sneller voor een snelle kar, want dan zijn ze eerder van dat circus af.
edit: haha lekker hysterisch gifje gekozen jezus
Waarom hebben mensen überhaupt een mening over tupperwareparty’s? Is dat iets waar mensen wekelijks heen willen of worden gedwongen ofzo, is dit 1980?
Is dit niet iets uit de jaren ‘90?
Of iig van vroeger
Jaa en toen was er iemand die vanalles voor dr verjaardag wou. En ik zei iets van nouu ik hoef dat plastic niet voor mn verjaardag. Toen werd dis tupperware vrouw boos op mij want het waa geen plastic maar heel goed kunstof en blabla
Ik ben een curver fan. tupperware ben ik niet waard, ik gooi nogal snel plastic bakjes weg.
Er staat mij vaag iets bij van oriflame? En mijn moeder had dan bij de buurvrouw zo’n ‘feest’.
Jaaaa dat ja. Vreselijk was het.
Ja, ik kende dit dus helemaal niet dus een vriendin had het over een party met masker en behandeling. Maar daarna moest je dus van die matige producten kopen. Zo ongemakkelijk.
Toen ik klein was organiseerde mijn moeder dat weleens. 6 jarige ik: komen al die vrouwen dan weer naar plastic bakjes kijken? haha!
Voor jou het engste van deze lijst:
0 stemmers
Gestemd op hoogtes, maar qua spinnen hangt het wel even van de grootte af hoor. Klein spinnetje, prima. Spin uit Australië, kill it with fire.
stel: jij heet jackie, zou jij je zoon dan jack noemen? of als jij sammy heet, je zoon sam noemen.
0 stemmers
kijk jij de serie mocro maffia?
0 stemmers
en zo ja, stoor jij je aan het gebruik van het woord kanker in de serie?
0 stemmers
heb jij een pannenkoekenplant in huis?
0 stemmers
heb je in al een keer in quarantaine gezeten?
0 stemmers
heb jij vandaag ook het gevoel dat het zondag is?
0 stemmers
heb jij een wijck poster in huis? of een stadsplattegrond poster van een ander merk
0 stemmers
ga je vanavond of morgen eten bestellen/afhalen?
0 stemmers
Daarom is het natuurlijk niet meer populair om een party te geven. Het gaat nooit kapot!
Maar wij hebben dus echt dingen thuis die we al 20 jaar hebben en nog goed zijn idd! Kan je niet zeggen van andere plastic opbergbakjes.
Ja ik ben ook een keer bij zo’n Oriflame party geweest! Nog jaren door gespammed via de mail.
Als jij een spin ziet in je slaapkamer? Wat doe je? (Kleintje)
0 stemmers
Roep iemand anders en die persoon zegt dan dat hij hem niet weg gaat halen en dat ik hem moet laten chillen dus dat doe ik dan maar.
Vind jij dat een goede relatie vanzelf hoort te gaan en dat het niet veel moeite moet kosten?
0 stemmers
Ik zag laatst een filmpje dat iemand met haar partner wekelijkse evaluatiemomenten inplanden om te kijken of er iets is dat ze nog wilden bespreken met elkaar of wilden zeggen tegen elkaar, of er iets anders/beters kan etc, waar ze eerder in die week niet voor uit gekomen waren.
0 stemmers
Ik roep mijn katten
Mijne rent dan weg. Echt de meest pussy kat ooit.
Klopt. Ik denk dat het enigszins wel hard werken is, je moet het wel energie blijven geven en er moeite in blijven stoppen want anders is het wel weg en over na 5 jaar denk ik. Dus in die zin is het hard werken, aandacht geven, dingen plannen etc.