Ohhh ik mis soms echt oude tv programma’s, dit was toch geweldig (slecht, daarom juist zo leuk)
Hahahah heerlijk, heb laatst nog samen met m’n vriend allemaal oude afleveringen hiervan bekeken op youtube
Hou je like inderdaad maar lekker bij je dan!
Klopt, zo afhankelijk ook van allerlei factoren (mood/gezelschap etc). Bij irritante mensen ben ik heeeeel introvert
Als je mee zou doen met Ter Land, Ter Zee en in de Lucht en jij moest met een stel FF’ers een themakar fabriceren en aan jou de taak om het thema te bedenken, wat zou het dan zijn?
- Veenmol: een hele grote veelmol waarin je kan zitten op wielen
- RGK: een grote koelkast die opeens opengaat en iemand verkleed als RGK-kind aan de bel rinkelt
- Je doet makkelijk: gewoon tobbedansen met enkele aan elkaar gemaakte forumbadjes (inclusief gele trui van Karl)
0 stemmers
Tobbedansen:
En waar zou die aflevering dan moeten afspelen?
- Amsterdam aan de gracht
- Woerden
- Urk aan de haven
- Hofvijver bij het Binnenhof
- Belgische badplaats met treurig aandoende woningen op het strand.
0 stemmers
En wie doen er denk je vaker mee aan Ter Land Ter Zee en in de Lucht?
- extraverte mensen
- introverte mensen
- 50/50
0 stemmers
En Introverte mensen
- gaan eerder voor een themakar
- gaan eerder voor een snelle score
0 stemmers
En extraverte mensen
- gaan eerder voor een themakar
- gaan eerder voor een snelle score
0 stemmers
Ik vond die mensen met die saaie karren altijd stom. Daarvoor doe je toch niet mee?
- Ouder(s)
- Partner
- Huisdier
- Beste vriendin
- Broer/zus
0 stemmers
Vreselijke poll I know
Mezelf
Ik twijfel zooo hard tussen partner en beste vriendin maar dat is gewoon echt gelijk, zou nooit kunnen kiezen tussen die 2
Introverten kiezen sneller voor een snelle kar, want dan zijn ze eerder van dat circus af.
edit: haha lekker hysterisch gifje gekozen jezus
Waarom hebben mensen überhaupt een mening over tupperwareparty’s? Is dat iets waar mensen wekelijks heen willen of worden gedwongen ofzo, is dit 1980?
Is dit niet iets uit de jaren ‘90?
Of iig van vroeger
Jaa en toen was er iemand die vanalles voor dr verjaardag wou. En ik zei iets van nouu ik hoef dat plastic niet voor mn verjaardag. Toen werd dis tupperware vrouw boos op mij want het waa geen plastic maar heel goed kunstof en blabla
Ik ben een curver fan. tupperware ben ik niet waard, ik gooi nogal snel plastic bakjes weg.
Er staat mij vaag iets bij van oriflame? En mijn moeder had dan bij de buurvrouw zo’n ‘feest’.
Jaaaa dat ja. Vreselijk was het.
Ja, ik kende dit dus helemaal niet dus een vriendin had het over een party met masker en behandeling. Maar daarna moest je dus van die matige producten kopen. Zo ongemakkelijk.
Toen ik klein was organiseerde mijn moeder dat weleens. 6 jarige ik: komen al die vrouwen dan weer naar plastic bakjes kijken? haha!
Voor jou het engste van deze lijst:
- Naalden
- Spinnen
- Bloed/verwondingen
- Hoogtes
- Smalle ruimtes
0 stemmers
Gestemd op hoogtes, maar qua spinnen hangt het wel even van de grootte af hoor. Klein spinnetje, prima. Spin uit Australië, kill it with fire.