Stel je persoonlijke vraag #25

Heb gekozen voor hoogtes, omdat ik daar mn hele leven al last van heb. Maar tweede keus is bloed/verwondingen daar kan ik echt niet tegen.

Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat dat per persoon verschilt. De een is inventiever/creatiever/ondernemender dan de ander. Ik denk dat als je al 5 jaar samenwoont de kans op een sleur en elkaar voor granted nemen er dik in zit. Je moet wel actief dingen blijven doen met elkaar, maar ik zie in mijn omgeving dat vaak genoeg niet gebeuren.

Vaccinatie paspoort waardoor eerder weer dingen mogelijk zijn

Goed idee?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zou willen stemmen een beetje. We wonen niet samen (beide nog thuis) en het is gewoon jammer dat er buiten zo weinig te doen is. Geen dates, bios, nikss. Beetje saai.

3 likes

Heb gestemd om ā€˜Ja goed idee’ maar ik zou het zelf niet nodig vinden. Als het voor hen werkt, prima…

3 likes

Vroeger ging ik serieus huilen en wegrennen. Dan moest mn vader hem weghalen en daarna duurde het nog uren voordat ik die kamer weer in durfde. Was eigenlijk gewoon een fobie. Ik heb gelukkig nooit spinnen in huis

Heb jij vaak spinnen in huis?

• Ja regelmatig
  • Zelden/nooit
  • Zo af en toe

0 stemmers

Ik maak ze dood met een elektrische vliegenmepper.

2 likes

Stel je voor je woonde nog thuis en je zou zwanger raken. Hoe zouden je ouders dit vinden?

• Leuk, een baby in huis! Ze zouden het gezellig vinden en meehelpen.
  • Mijn ouders zeiden altijd dat ze me het huis uit zouden schoppen als dat gebeurde.
  • Teleurgesteld, weinig zin om een baby in huis te hebben
  • Weet ik niet hoe ze dat zouden vinden
  • Ik denk niet dat ze het erg zouden vinden, maar ook niet per se leuk

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens een spin naar iemand gegooid?

• Nee wtf
  • Ja wel eens gedaan

0 stemmers

Nee, maar mijn vader deed altijd alsof :rage:

6 likes

Spinnen vind ik geen probleem maar bij m’n oma vroeger zaten er veel lieveheersbeestjes en (zeker als het er meerdere waren) vond ik dat eng/onaangenaam

1 like

Ik haat die mensen. Ik had altijd klasgenootjes ofzo die dat deden. Echt niet cool.

1 like

Nouja evaluatiegesprekken

In het begin van m’n relatie vond ik het soms best lastig om dingen aan te kaarten dus leek het me handig om op zondag een feedbackmomentje in te plannen zodat ik dan dingen kon bespreken (en hij ook trouwens maar kwam vaker vanuit mij)

nu gebruiken we dat eigenlijk niet meer, alhoewel vorige week wilde ik nog iets bespreken en dan zeg ik op zondag ā€œOJA FEEDBACKMOMENT blablaā€ maar dat ging dan over dat ik het super irritant vind om te lopen tijdens het eten, geen grote relatie evaluaties ofzo

1 like

Mijn moeder, de buurvrouwen en tantes hadden regelmatig zulke parties dus daar ben ik als kind wel eens bij geweest . Ik heb toen ik op mezelf ging een deel tupperware mee gekregen en ik moet zeggen dat die bakjes wel erg fijn zijn. Sommige zijn al 30 jaar oud en nog in perfecte staat.

2 likes

Opzich is het wel goed maar ik zou wel salty zijn als ze dat nu invoeren en alle oudjes naar restaurants kunnen terwijl ik nog maanden moet wachten

5 likes

Toen ik ongeveer 15 was had ik eens een zwangerschapstest voor een vriendinnetje gekocht want zij durfde dat niet en was bang zwanger te zijn ( was niet zo). Ik had de verpakking ergens in mijn slaapkamer verstopt. Weken later roept mijn moeder zich bij me. Ze zei dat ik altijd alles aan haar mocht vertellen en niet bang hoefde te zijn en als ik hulp nodig had ze er altijd voor mij zou zijn. Ik dacht echt, eeh oké… maar ze had die verpakking dus gevonden en dacht natuurlijk dat het van mij was. Ik, die nog maar net voor het eerst gezoend had en zo groen als gras nog. Aaaw, maar was wel een goed gesprek toen :smiling_face_with_three_hearts:

54 likes

Heb jij wel eens een vleermuis in huis gehad?

• Godzijdank niet
  • Ja 1 keer
  • Ja meerdere keren

0 stemmers

Wij hebben een keer een babyvleermuis vroeger in de badkamer gehad. Omg.

Waarom zou je het stemrecht voor 80+ af willen schaffen?

1 like

Ik gok omdat zij minder aan de maatschappij (zullen) deelnemen, zoals bij brexit bijv. dat vooral oudere mensen ervoor stemden maar de jongeren de gevolgen zullen moeten dragen?

15 likes

Wat lief!! Good mom.

1 like