Helaas niet, ik vind vleermuisjes vet schattig!!
Hahaha ik wou precies dit zeggen. Ben ook altijd heel blij als ze weer door de buurt vliegen
Jaa vliegende hondjes
Tot ze je bijten en je rabiës krijgt ja
Paniek en angst toen de vleermuizengrot in Blijdorp nog toegankelijk was
Of jij hun en je corona krijgt
Wss wel via een vleermuis bij de veemarkt dan toch? Ik heb de laatste updates gemist geloof ik haha
Ik vind dit echt een bizarre redenatie.
Mensen die zo denken, hebben jullie geen opa of oma?
Iedereen die kanker heeft mag dan ook niet stemmen want dan is je levensverwachting ook korter.
Mijn oma en opa zijn pro zwarte piet en heel rechts, zou t niet super erg vinden als zii niet zouden stemmen.
Maar goed, vast niet iedereen grootouders stemt daarop.
Er zijn ook genoeg veel jongere mensen pro zwarte piet. Lijkt me niet dat dat nou zoveel met leeftijd te doen heeft.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk wel dat dat met leeftijd te maken heeft eigenlijk. Bijna iedereens grootouders van mijn vrienden/vriendinnen (die nl zijn) zijn echt nog van ‘tradities’ en hoe zij zijn groot gebracht moet de norm zijn. De meeste jongeren die ik ken hebben toch een heel ander gedachtegoed. Natuurlijk en helaas ook genoeg racistische jongeren, maar denk dat dat percentage onder de ouderen toch een aanzienlijk stuk hoger ligt.
Oke nu weet ik wat het is maar ik stem braaf op wat ik eerst dacht haha.
Met wie zou je het liefst het bed induiken?
Jamie uit Outlander
Simon uit Bridgerton
- Simon
- Jamie
- Beide niet
0 stemmers
Mijn moeder wil heel graag oma worden maar ik wil (waarschijnlijk) geen kinderen. Ze roept heel vaak dat ze dan maar iemands adoptie-oma wordt. Als ik per ongeluk toch zwanger zou worden zou ze dat kind nog net niet uit m’n armen rukken denk ik
Doe maar gamen, misschien is die dan heel goed en verdiend ‘ie er nog wat mee.
Ohjawel. Dat is de enige optie.
Wow ik denk echtniet dat een drugsverslaving makkelijker is om vanaf te komen dan een gameverslaving.