Ik haat die mensen. Ik had altijd klasgenootjes ofzo die dat deden. Echt niet cool.
Wel eens naar m’n zusje als we ruzie hadden of naar m’n vader om hem te stangen. Ben geen gemene pester die spinnen naar bange mensen gooit haha.
Nouja evaluatiegesprekken
In het begin van m’n relatie vond ik het soms best lastig om dingen aan te kaarten dus leek het me handig om op zondag een feedbackmomentje in te plannen zodat ik dan dingen kon bespreken (en hij ook trouwens maar kwam vaker vanuit mij)
nu gebruiken we dat eigenlijk niet meer, alhoewel vorige week wilde ik nog iets bespreken en dan zeg ik op zondag “OJA FEEDBACKMOMENT blabla” maar dat ging dan over dat ik het super irritant vind om te lopen tijdens het eten, geen grote relatie evaluaties ofzo
Mijn moeder, de buurvrouwen en tantes hadden regelmatig zulke parties dus daar ben ik als kind wel eens bij geweest . Ik heb toen ik op mezelf ging een deel tupperware mee gekregen en ik moet zeggen dat die bakjes wel erg fijn zijn. Sommige zijn al 30 jaar oud en nog in perfecte staat.
Opzich is het wel goed maar ik zou wel salty zijn als ze dat nu invoeren en alle oudjes naar restaurants kunnen terwijl ik nog maanden moet wachten
Toen ik ongeveer 15 was had ik eens een zwangerschapstest voor een vriendinnetje gekocht want zij durfde dat niet en was bang zwanger te zijn ( was niet zo). Ik had de verpakking ergens in mijn slaapkamer verstopt. Weken later roept mijn moeder zich bij me. Ze zei dat ik altijd alles aan haar mocht vertellen en niet bang hoefde te zijn en als ik hulp nodig had ze er altijd voor mij zou zijn. Ik dacht echt, eeh oké… maar ze had die verpakking dus gevonden en dacht natuurlijk dat het van mij was. Ik, die nog maar net voor het eerst gezoend had en zo groen als gras nog. Aaaw, maar was wel een goed gesprek toen
Heb jij wel eens een vleermuis in huis gehad?
- Godzijdank niet
- Ja 1 keer
- Ja meerdere keren
0 stemmers
Wij hebben een keer een babyvleermuis vroeger in de badkamer gehad. Omg.
Waarom zou je het stemrecht voor 80+ af willen schaffen?
Ik gok omdat zij minder aan de maatschappij (zullen) deelnemen, zoals bij brexit bijv. dat vooral oudere mensen ervoor stemden maar de jongeren de gevolgen zullen moeten dragen?
Wat lief!! Good mom.
Helaas niet, ik vind vleermuisjes vet schattig!!
Hahaha ik wou precies dit zeggen. Ben ook altijd heel blij als ze weer door de buurt vliegen
Jaa vliegende hondjes
Tot ze je bijten en je rabiës krijgt ja
Paniek en angst toen de vleermuizengrot in Blijdorp nog toegankelijk was
Of jij hun en je corona krijgt
Wss wel via een vleermuis bij de veemarkt dan toch? Ik heb de laatste updates gemist geloof ik haha
Ik vind dit echt een bizarre redenatie.
Mensen die zo denken, hebben jullie geen opa of oma?
Iedereen die kanker heeft mag dan ook niet stemmen want dan is je levensverwachting ook korter.