Maar is dit niet vaak het geval? Als 20-jarige is beslissen over wat er met pensioenen gebeurt de komende 4 jaar ook geen ding. Of als boomer beslissen over stufi en starterswoningen met al uitwonende kinderen ook. Wie weet wordt die 80jarige 90 en dan is het toch fijn dat diegene nog kan stemmen over zijn/ haar leefomgeving.
Oja over die babyvleermuis, die lag in de badkamer en mn zus dacht dat het een blaadje was. Dus die schrok zich dood. En hoe die dat raam is binnen gevlogen? Heel zielig. Toen dus met een dikke handschoen aan heeft mn moeder die opgepakt en buiten gezet. We wisten niet wat we er anders mee moesten. En misschien dat die moeder dan die vleermuis nog kon oppakken ofzo? De volgende dag lag die dood in de tuin. Ahw.
Geldt dit dan ook voor terminale patienten?  Dit is echt een slippery slope.
Ik ben echt met stomheid geslagen.
Mijn oma’s zijn allebei ver in de 90 en ik zou nooit stemmen wat zij stemmen, maar hoezo zouden zij geen stemrecht meer mogen hebben? In welke zin is dat een democratie?
Je bent nog vrij jong toch? Ik weet je situatie niet precies maar het lijkt me echt jammer als je jarenlang met iemand samenbent waar je niet echt gelukkig van wordt. Want het lijkt erop dat hij je niet gelukkig maakt?
Heb jij vriendinnen waarvan je het gevoel hebt dat alles wat je zegt/vertelt zij op zichzelf betrekken? “Ohh ja toen IK”…
- Nee, die heb ik geskipt
 - Nee, nooit gehad
 - Ja, een
 - Ja, meerdere
 - Oeps ik doe dat zelf wel eens denk ik

0 stemmers
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou. Ben verbaasd dat er mensen zijn die hier voor zijn en dat dit argumenten zijn.
Hoe is jouw zaterdagavond?
- Heel saai
 - Saai
 - Leuk!
 - Wel oke

0 stemmers
Ik heb echt zo’n saaie zaterdagavond. Mn vriend is de hele tijd aan het Skypen enzo, wat prima is. Maar heb me in tijden niet zo enorm verveeld geloof ik.
Zou je het leuk lijken als MSN weer terug kwam?
- Ja
 - Nee de charme is er wel vanaf nu
 - Ik weet het niet
 - Msn??

0 stemmers
(w)
Ik moest ff googlen haha maar het is dus wel het dode roosje. Een vriendin en ik vonden die bril emoji altijd leuk en heel droog, maar we vonden die 8-1 oid. Irritant om te typen dus toen besloten we elke keer als we die emoji wilde gebruiken gewoon bril te typen. Uiteraard begreep niemand dat en oh wij vonden dat toch wel zooohoo grappig van onszelf bril.

Hahahaha ik vind dat ook wel grappig
Ik gebruik op Teams nog steeds die shortcuts als ik emoticons wil sturen 
Ik heb het gevoel dat ik dit zelf veel te veel doe en ik probeer erop te letten. Ik ben geïnteresseerd en vraag wel door maar soms gaat het automatisch dat ik dan dingen uit m’n eigen ervaringen gebruik om te antwoorden 

Ahhh dit was toch wel het echte werk hoor, de OG emoticons. Ze kunnen zeggen wat ze willen maar er is geen enkele emoji die recht doet aan :S!!!
Ik was vrij zeker dat het de goede shortcut was maar heb voor de zekerheid ook wel even gegoogeld haha
Dat verhaal, zo typisch en herkenbaar middelbare schoolhumor haha
Er waren eerder wat dingen waar ik geen weet van had dat ik het per se deed (afreageren op hem). Nu vraag ik wel eens of ik dat onlangs nog heb gedaan. En soms vraag ik ook hoe hij het vindt om een relatie te hebben (met mij). Maar dat is geen vast moment maar echt super random (vorige keer toen ik me stond aan te kleden voor werk en hij nog in bed lag te chillen).
Een blogger deed eerst ook van die wekelijkse momentjes en ik vond dat wel good for you. Als de dagen normaal voorbij vliegen, je samenwoont en misschien een kind hebt, is het wel handig om op een moment stil te staan bij hoe het gaat. Wekelijks zou ik wel vaak vinden trouwens.
Vind dat deze nog best in de buurt komt: 
 , well done egf/ff!
Ojaa best aardig idd! Kan whatsapp nog een puntje aan zuigen hoor (gatver wat een uitdrukking :S 
)
Het klinkt mega zakelijk, maar wij hebben af en toe van die (spontane) evaluatiemomenten en vind dat best wel fijn werken! Je zegt dan toch sneller dingen die je in de waan van de dag toch niet zo snel zegt. Dus, hoe gaat het, doen we nog genoeg leuke dingen samen, hoe is de seks, wil je verder nog wat kwijt. Vind dat wel fijn eigenlijk!