Stel je persoonlijke vraag #25

Zeg jij ‘het deksel’ of ‘de deksel’?

• het deksel
  • de deksel

0 stemmers

In sommige zinnen vind ik ‘de’ beter klinken en soms ‘het’, dus volgens mij beide?
Maar ik krijg hier errors van waardoor ik niet meer weet wat ik normaal zeg, maar ik denk dus beide door elkaar.

10 likes

De deksel. Het dekseltje :nerd_face:

1 like

Ik kan er niet tegen als er een schaar of een hamer in het zicht ligt want dan krijg ik de hele tijd intrusies dat ik met die schaar in iemands lip knip of met de hamer door de ruit sla.

Als het gewoon in een la of in de schuur ligt nergens last van.

5 likes

Bankzitter

14 likes

sowieso spits want wil dan wel regelmatig zoiets kunnen doen

excuses guys, gifs werken niet in een spoiler helaas

44 likes

Ik heb wel eens na 1 zin dat iemand al gelijk vraagt “waar kom je vandaan?” maar ik heb ook wel eens dat iemand niks door heeft.

Ik had op mijn werk email contact in het Engels met iemand waarvan ik merkte dat hij Nederlands was. Dus ik zei dat ik toevallig Nederlands sprak en toen belde die klant mij en heb ik hem aan de telefoon geholpen.

Hang ik op, zie ik een van mijn collega’s mij helemaal verbaasd aankijken en het ging zo:
“What language did you just speak?”
“Dutch!”
“You speak Dutch?”
“Yeah, I AM Dutch”
:scream:

Hij wist dat dus niet haha ik dacht van wel want de rest wist het sowieso wel.

35 likes

Ik:

39 likes

Hahaha m’n post is de expectation dit de reality, plus die onderste.

4 likes

Heel vaak als ik bovenaan een trap heb ik de intrusie om er head-first vanaf te duiken.

Naast natuurlijk de classic: uit een rijdende auto springen.

4 likes

me op de bank:

20 likes

Hahahahah ik blijf hier om lachen :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Geen van allen. Ik en @Crusti_Croc be like:

image

16 likes

Ik doe ook wel dit:

14 likes

25 likes

Oja mijn intrusie is dat als ik in de auto voor een rood stoplicht sta en er steekt een voetganger over ik altijd denk “druk nu op het gaspedaal” en als het een oud omaatje is die moeilijk ter been is is mijn intrusie nog sterker, zo erg!!

12 likes

Deze blijft zo leuk :joy:

Dit vind ik ook een topper

17 likes

Perfect aantal dagen om te werken, geld speelt even geen rol.

• 7 dagen
  • 6 dagen
  • 5 dagen
  • 4 dagen
  • 3 dagen
  • 2 dagen
  • 1 dag
  • Nooit

0 stemmers

5 likes

Vriendin van mij werkt nu 2 dagen en die leeft haar beste leven nu hoor. Altijd chill, overal tijd voor, heerlijk. Moet zeggen dat ik daar toch wel jaloers op ben, met mijn 2 dagen weekend, en doordeweeks altijd het gevoel hebben achter de feiten aan te lopen.

3 likes