Stel je persoonlijke vraag #25

Dit heb ik mensen die op het perron lopen terwijl er zo’n sneltrein aankomt. Dat ik dan denk: Duw deze persoon eronder!!

En ook vaak als ik een patiënt heb op werk dat ik dan de intrusie heb om heel hard brullend rondjes te gaan rennen of iets dergelijks.

2 likes

@Ovenschaal Die intrusie van iets geks doen tijdens de zoom-meeting herken ik! Vooral tijdens interviews met klanten denk ik er soms aan om gewoon mijn trui omhoog te trekken ofzo.

7 likes

I’m disabled! :’)

2 likes

Toen ik nog studeerde dacht ik echt dat ik een carrièrevrouw zou worden en veel en hard zou werken om hogerop te komen. Ik zag mezelf wel minister worden. Nou, dat viel even tegen :joy: Ik heb leuk werk, leuke collega’s en doorgroeimogelijkheden maar I can’t be bothered om 5 dagen te werken. Vind het best vermoeiend allemaal.

Ik werk nu 36 uur, dat is bij mij fulltime en ik werk de ene week 4 en de andere week 5 dagen. Zodra corona voorbij is en mijn werkdruk is genormaliseerd ga ik aan mijn leidinggevende vragen om 4x9 te werken, dat lijkt me ideaal. 3 dagen werken zou ik vanwege financiële zelfstandigheid en doorgroeimogelijkheden niet willen.

7 likes

Ik zeg 3 maar ik weet het even niet. Nu dag 7 en er komt weinig zinnigs meer uit me dus iig niet 7 :woman_shrugging:t3:

Ik werk nu 4 dagen en tenzij ik een baan vind dat echt mijn passie is zou ik niet graag mijn vrije dag opgeven. Ik vind de week zoveel sneller gaan en niets is fijner om op zaterdag wakker te worden met het idee dat het zondag is maar je dan te realiseren dat het pas zaterdag is.

Ik word echt instant gelukkig elke keer als ik dit zie

Vroeger lette ik er dus nooit op of mijn gordijnen in mijn slaapkamer/badkamer dicht waren toen ik me omkleedde. Let jij hier wel op?

• Vroeger niet, nu wel
  • Ja altijd gedaan
  • Nee, let ik niet op maar niemand kan me daar zien
  • Nee, let ik niet op, mijn buren hebben me vast naakt gezien maar idc

0 stemmers

Ik lette er vroeger eigenlijk meer op dan nu. Ik sta enorm in de kijker als ik omkleed met de gordijnen open maar als ik even snel naakt langs loopt boeit me dat nu niet. Buren hebben me vast wel eens naakt gezien.

1 like

Hoe vaak heb je in februari (avond)eten besteld?

• Nooit
  • 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • 4 keer
  • 5 keer
  • 6 keer
  • 7 keer
  • 8 keer
  • 9 keer
  • 10 keer of vaker

0 stemmers

Is dat vaker of minder vaak dan in januari?

• Vaker
  • Minder vaak
  • Even vaak

0 stemmers

ik heb mijn mailbox er op nagezocht haha

2 likes

Hahaha sorry mijn nieuwe levensproject is minder eten bestellen maar ik faal nog net zo hard als in januari dus ik was benieuwd hoe het bij anderen ging.

7 likes

Moet jij huilen als je gaat bloedprikken of een andere prik krijgt?

• Ja, vind het doodeng
  • Nee, vind t eerlijk gezegd beetje aanstellerig als mensen dat wel doen
  • Nee, ik vind het niet eng of pijnlijk
  • Nee, maar ik vind het wel eng of pijnlijk

0 stemmers

heb jij slecht geslapen vannacht?

• ja vreselijk
  • nee niet echt maar kon beter
  • nee heb prima geslapen

0 stemmers

zo ja, denk je dat dat door de volle maan komt?

• nee daar doe ik niet aan
  • ja zou kunnen
  • ja dat weet ik wel zeker

0 stemmers

Prikken niet maar ik had twee weken geleden mijn eerste coronatest en dat vond ik dan weer doodeng haha. Stelde gelukkig niks voor.

Dat lijkt me ook wel eng, die in de neus dan. Brr.

ik vind het niet per se eng, maar ik word wel zenuwachtig van bloedprikken/geven omdat ik in het verleden wel eens bijna ben flauw gevallen. Vooral gewoon niet naar de naald kijken en ik zeg vaak wel dat ik zenuwachtig ben ook al weet ik dat het nergens voor nodig is

1 like

Mijn aderen zijn bijna niet aan te prikken en ‘klappen dicht’ (woorden van de prik-persoon) omdat ik zenuwachtig ben. Alsof ik dat dan expres doe! Dus het is altijd een heel gedoe voordat ze een ader hebben gevonden of er moet een ervaren prikker gehaald worden.

1 like

maar ik zie dat volle maan de 27e al was, is dat effect dan een paar dagen rondom volle maan ofzo?

Alcohol + te laat naar bed + stress op werk waardoor ik daar bijna elke nacht over droom :upside_down_face:

Maar zou ook de volle maan kunnen zijn natuurlijk