Ik probeer ook af te kicken haha. In 2019 800 (!!!) euro uitgegeven aan eten bestellen bij thuisbezorgd en in 2020 400 euro, maar dat laatste was een gelukje omdat ik vanwege corona gedurende 6 maanden vaker bij mijn ouders was en at, als het een normaal jaar was geweest waarschijnlijk ook gewoon weer 800eu. Ik ben nog student, heb een gigantische studieschuld en hoge lening en geen werk, dus kan echt niet
Januari was een slechte maand, maar afgelopen maand maar 1 keer besteld, dus er zit al verbetering in
Ja ik krijg er een paniekaanval van, geen idee waarom. Gewoon zoān irreĆ«le angst. Ik val dan ook bijna flauw. Van het idee alleen al word ik misselijk, terwijl ik weet dat het niet zoveel voorstelt en elke keer valt het ook gewoon prima mee maar mijn eerste reactie is altijd totale paniek. Heb dat dan weer niet met fillers of tattoo, echt alleen bloedprikken.
Oh wat goed! Misschien moet ik ook de kosten eens inzichtelijk maken haha, confronterend wel!
Ik snap het. Ben net geweest en weer lekker lopen janken, vermijd t ook het liefst. Heb jij ook een nare ervaring ermee toen je kind was of geen idee waar t vandaan komt?
Ja, is echt aan te raden! Ik wist ergens wel dat het om veel geld ging, maar zoveel had ik niet verwacht. Voelt dan ook echt stom dat ik zo kon twijfelen over het kopen van kleding oid, maar vervolgens wel gedachteloos 80 euro per maand uitgaf aan eten laten bezorgen
Ja echt vervelend! Nee geen vervelende ervaringen er mee gehad vroeger, ben wel redelijk moeilijk te prikken maar nooit echt iets naars gehad ofzo. Gewoon angstig
Ik slaap zelden slecht, maar elke keer als ik slecht heb geslapen, is er blijkbaar een volle maan geweest
Is dat niet Charlie Hunnam in de poll van @anon37686689, of wel Tom Hardy?? Haal die twee altijd door elkaar, maar beiden
Oh ja, zie het, had hem niet herkend zonder baard!
Ik vind het niet eng en ook niet pijnlijk en desondanks val ik flauw (bij bloedprikken, gewone prik niet). Vind het zo raar altijd. Het gaat altijd allemaal helemaal goed en dan ineens ga ik random out. Ik kan met werken ook prima zelf mensen prikken zonder daar last van te hebben.
Heb jij je stempas al binnen?
ha ha oke kut dan hebben wij een probleempje. Mn zus heeft hem al wel (woont in dezelfde stad), maar wij nog steeds niet
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Heb een kiezerspas aangevraagd omdat ik in een andere gemeente ga stemmen dus die is er nog niet! Mijn vriend heeft dat 2 dagen later aangevraagd en die heeft zijn stempas al wel. Ik was dus net op tijd zodat ze mijn stempas nog tegen konden houden.
Je woonkamer en keuken delen met je buren en gebruik mogen maken van gedeelde faciliteiten als fietsen, scooters etc.
- Ja leuk idee, lijkt mij wel wat
- Goed idee, maar niks voor mij
- Wat een kut idee
0 stemmers
Leuk voor studenten, maar lijkt me vreselijk. Na je studententijd wil je toch niet meer samenwonen met huisgenoten die er een troep van maken, voor overlast zorgen, etc.?
Dat is gewoon een studentenkamer met een andere naam als ik het zo lees.
@LaPetiteRobeNoire als ik het zo lees is het wel iets uitgebreider dan een studentenhuis, dus je hebt wel een eigen badkamer en werkplek/zitplek, je deelt alleen de keuken en een grote woonkamer met anderen. En ik denk dat je ook wel wat meer ruimte hebt dan de gemiddelde studentenkamer haha. Maar verder lijkt het er inderdaad wel op.
Als de slaapkamers groot genoeg zijn zodat je daar ook nog een soort zithoek kan maken dan kan ik me voorstellen dat alsnog iedereen in hun eigen kamer zit in plaats van de gemeenschappelijke woonkamer. Vraag me af of dit in het echt uitpakt. Mag je je huisgenoten kiezen? Of word je gewoon samen met iemand anders in een appartement gezet?
In het artikel staat dat je er samen met je vrienden kan gaan wonen dus ik denk dat je zelf mag kiezen?
Ahh, ja. Klinkt echt als een studentenkamer dan.
Klinkt ook wel een beetje als een hippe vorm van een woongroep. De woongroep lijkt me soms best leuk als je op een bijzondere locatie kunt wonen of met een groep waar je veel overeenkomsten mee hebt maar dit lijkt me gewoon een heel duur studentenhuis haha.