Ik spreek in mijn werk regelmatig mensen die eenzaam zijn en voor hen zou dit misschien wel een uitkomst zijn.
Het is vast veel te duur om in mn eentje te betalen en het zou ook heeeeeel erg afhangen van met wie ik zou wonen (zou niet direct iemand weten), maar kan me ergens wel voorstellen dat zoiets wel leuk zou zijn? Omdat ik anders helemaal alleen zou wonen en kan me best voorstellen dat dat op termijn ook een beetje eenzaam kan worden.
Maar goed, momenteel zou ik vooral heel graag alleen in een beetje een fatsoenlijk appartement wonen, want ik zit nog steeds in een veredeld studentenhuis op mn 31e kut woningmarkt (ohja reminder dat ik weer even ga reageren op lotingwoningen)
3 nu zonder kind. 4 met kind.
Mag ik vragen waarom je meer wilt werken als je een kind hebt als geld geen rol speelt? ( Volgens de poll dan haha)
Nou dit inderdaad. En ik kan me niet voorstellen dat je hier dan voor minder dan €800 zou kunnen wonen. Echt tering, gewoon manier om nog meer geld te verdienen maar dan minder geld erin te hoeven steken.
Een ding waarom ik geen huisgenoot meer zou willen; een keuken moeten delen.
Het lijkt me echt super vermoeiend om veel dagen bij je kind te moeten zijn Werk lijkt me dan een welkome afleiding. Nu kan ik lekker op de bank hangen, uitslapen, sporten etc dat doe ik graag veel dagen. Maar met kind ben je niet vrij maar zal je daarvoor zorgen.
Of je brengt het indd alsnog zoveel dagen naar de opvang, daar had ik niet over nagedacht. Maar geld besteden aan opvang terwijl je zelf ook thuis bent, vind ik dan weer teveel van het goede voor al die dagen.
Ahh jaa zo dat snap ik wel haha. Ook dat je dan even onder de volwassenen bent haha. Het ligt bij mij denk ik ook aan het werk. Vind ik het leuk en haal ik er energie uit dan vind ik het niet erg om meer dagen te werken. Maar als het energie kost dan graag zo min mogelijk haah
ik vind het vooral schandalig dat dit dan middensegment is.
Wat een mooi idee! Dit zou ik ook best willen later, samen met vrienden/familie wonen, en dan wel met je eigen stukje voor jezelf, maar bijvoorbeeld ook een gedeelde tuin of woonkamer. Echt tof dat jullie dat misschien echt gaan doen met de familie!
Maar het is hier ook complimentendag
Zo hee woow wat zie jij dr eh… uit
Het is hier St David’s Day!
Mijn vader heeft hier oprecht over gedacht, met de zus van zijn (ex) vriendin, die in een prachtig landhuis woont, met ruime tuin. Dat zodra haar veel oudere man zou komen te overlijden dat ze dan met een aantal familieleden / vrienden het erf zouden gaan bewonen. Dus dat iedereen een deel voor zichzelf heeft, maar er ook voor elkaar bent / voor elkaar kan zorgen.
Helaas voor hem is die relatie nu uit, dus gaat de droom niet meer door, en zit hij voorlopig nog alleen in zijn kleine huurhuisje.
@midheavenmoon wow leuk, ik ga iedereen die ik spreek vandaag een complimentje proberen te geven!
Godverdomme word ik nu bang gemaakt voor mn lieverlings bloem
Is het niet enig? Shw mae but!
Voor rugby wedstrijden hebben we ze ook:
En leuke schaapjes:
En kijk, zelfs draken!
Oke je hebt me overtuigd. Ik wil een narcis muts!
Jaa bij deze denk ik ja helemaal leuk. Dit word mn nieuwe fashion statement.
Maar volgens mij is dit idd de realiteit.
Ik heb het altijd 2-3 dagen voor volle maan en dan 2-3 dagen na volle maan. Ben er nu wel aan gewend en ga dan ook gewoon maar serie kijken of podcast luisteren ipv proberen te slapen. Ik krijg heel veel energie en ben dan gewoon klaar wakker. Soms val ik wel gewoon in slaap en soms maar voor een paar uurtjes.
Sinds ik 1 baan en een koophuis heb weet ik het wel. Alleen hypotheekrenteaftrek en ik weet ook na een paar jaar wel ongeveer welk bedrag dat is.
Tot 2017 was het altijd een grote verrassing, toen had ik 2 werkgevers en in 2016 een huis gekocht. Dus de teruggave in 2017 was meer dan ooit
Een gaf een compliment over een huisdier. Weetniet of dat telt lol.