Stel je persoonlijke vraag #25

Eger je je eraan als iemand je huisdier hij noemt als het een zij is en andersom? Ik noem honden altijd hij, en dan krijg ik bijv. Te horen zij!!

• Nee boeit me niet
  • Heb liever wel dat ze het juist zeggen
  • N.v.t.

0 stemmers

Een vriend van mij heeft zo’n mooie lieve puppy. En ik zeg vervolgens steeds oh hij is zo lief! Oh hijs so cute. En op de achtergrond van die video hoor je HET IS EEN ZIJ JUMPSUIT.
Ik krijg het er niet in.

1 like

Ik ga mijn huisdier later genderneutraal opvoeden

32 likes

Ja, ik erger me er aan als ze dat wel doen, want mennnn stel je aan zeg.

Haha sorry, maar je pollopties weer 🥲🥲🥲🥲

1 like

Ik heb een bedrijf dus ik zet wel steeds een percentage weg wat er aan belasting moet worden betaald. Maar ik weet het niet 100% omdat je dan weer zit met voorraden, afschrijvingen etc. Daar heb ik gelukkig een belasting mannetje voor.

1 like

Maar de vraag is toch vanuit het baasje? Of die zich eraan ergeren als hun huisdier hij ipv zij wordt genoemd. Dus niet of in mijn geval ik me eraan erger als mensen je verbeteren met het geslacht. Vind het zelf ook wat overdreven maargoed.

Bij een hond kan ik dat sowieso niet zien iig.

Je ziet toch wat bungelen?

Daar let ik nooit op, en bij kleine hondjes is het dan ook zichtbaar? Weet nog steexs niet of de hond van een vriendin van mij die ze zeker 5 jaar heeft een mannetje of vrouwtje is.

Als ik een dier zie denk ik gewoon ‘hey dier’ en pas als ik aandachtig tussen de benen ga kijken zie ik (ook lang niet altijd) of het een mannetje of vrouwtje is, maar dat stel ik bij de gemiddelde hond of kat die ik zie echt niet vast.

5 likes

Ik dacht even dat dit over alcoholkaters ging hele dikke error

2 likes

Ja dat dus. En die van mij gedraagt zich ook vaak als een heel pervers mannetje. Hij raakt soms bijna in trance van verleidelijke geuren. Verder is hij wat groter dan z’n vrouwelijke soortgenoten. Ik vind het zelf heel duidelijk te zien.

1 like

Ik zeg het zelfs verkeerd bij mijn eigen huisdieren. Of ik noem mijn hond de naam van mijn kat.

1 like

Oh dan vind ik dat al helemaal knap dat je dat zo kan zien! Daar zou ik al helemaal geen idee van hebben

2 likes

Bij mijn ouders hadden we jarenlang een aanloopkat in de tuin. Volgens mijn moeder heette ze Lady, dat had ze ergens gehoord.

5 jaar later bleek het een hij te zijn genaamd Dirk

44 likes

Bij mij ligt het er wel aan welke naam het dier heeft. Kende een vogel die Henk heette, voor haar gebruikte ik toch eerder hij dan zij terwijl het een vrouwtje was.

1 like

Mijn alcohol katers vind ik wel mannelijk, ik gedraag me dan namelijk alsof ik the man flu heb.

3 likes

Kat 1

• Poes
  • Kater

0 stemmers

Kat 2

• Poes
  • Kater

0 stemmers

Kat 3

• Poes
  • Kater

0 stemmers

Kat 4

• Poes
  • Kater

0 stemmers

Kat 5

• Poes
  • Kater

0 stemmers

2 likes

De antwoorden:

De eerste en laatste zijn een poes, de rest is een kater

17 likes

Woohoo allemaal goed zonder af te kijken

10 likes

Als het een kater is hebben ze een tatoeage van een piemel op hun voorhoofd.

Nee geen idee ik zie ook alleen maar onzijdige katten

49 likes