Haha bij mij is t autocorrect, net als IT wat altijd naar hoofdletters springt
- Ja duh
- Nee, want:
0 stemmers
Als je geen huisdieren hebt, doe alsof.
Ik had enthousiast ja gestemd maar als ze pijn hebben en/of doodgaan kunnen ze dat dus ook zeggen nou nee bedankt ik jank al tranen met tuiten als ze niet praten laat staan dan
Ik met auto naar ouders of mag dat niet
Nee dat is ook aso
Oh
Waarom? Of is dit sarcasme?
Ja sorry zuur geintje
Er zijn wel iets meer verschillen tussen een huisdier en een partner dan alleen kunnen praten hoor Hoewel in sommige gevallen misschien niet
Ik vind het juist zo mooi om een band te hebben zonder woorden, puur gebaseerd op vertrouwen, affectie en acties. Als je zou praten zou het denk ik een soort magie verliezen.
Ik vraag me af bij welke Big-4 dit is?
Mijn eigen ervaring en ook van andere is dat echt niet het geval
Ik wil geen dier dat praat. Wat als zon beest alleen dingen zegt als " Geef eten bitch" " Ruim mn poep op "
Het idee lijkt me super leuk en natuurlijk zou ik beter met mijn vogeltje willen communiceren maar aan de andere kant⦠misschien is ie wel helemaal niet zo lief als ik denk???
Ik kan het me helemaal voorstellen dat ie zo cute bij me zit en me met zijn kleine koppie aan kijkt en zegt:
āMother, I crave the flesh of the unborn,ā
ā¦misschien moet ik toch mijn stem maar aanpassen.
Of hij geeft datingadvies
HAHAHAHHAHAHAHAHAAAA Samson ook echt
Voor mensen wiens ouders uit elkaar zijn. Toen je nog thuis woonde. Woonde je bij vader/moeder of 50/50?
- Vader
- Moeder
- Beide
0 stemmers
Ik ben nu 21 en woon nog thuis (want studerende). En heb al sinds mijn ouders gescheiden zijn, zoān 17 jaar geleden, dezelfde regeling. Ongeveer 50/50. Maar ben echt toe aan wat meer stabiliteit en iets meer vanuit 1 plek leven. Vind het alleen zo moeilijk om mijn vader te vertellen , denk dat dat hem best gaat teleurstellen.
Omg hoe irritant als een hond kan praten. Baasje is 2 seconden weg. HELP IK BEN IN PANIEK IK BLAF WAAR BEN JE HELPā¦
There are two means of refuge from the misery of life - music and cats.
Veel studerende vrienden hebben! Ik heb al 2 vrienden die de afgelopen week zijn verhuisd naar een nieuwe kamer.